• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Tècnic/a de Gestió Econòmica d'Oficines Exteriors (Ref. PNL – 83.2)

Vols realitzar pràctiques com a tècnic/a de gestió econòmica d'oficines exteriors?

Requisits específics

  • Empresarials - Management, ADE, Economia...
  • Anglès nivell C1
  • Excel mig

Tasques

Tasques de suport a l'Àrea de Gestió Econòmica d'Oficines Exteriors d'ACCIÓ:

  • Control, seguiment i comptabilització de les Oficines Exteriors de Comerç i Inversions que depenen d'ACCIÓ.
  • Seguiment pressupostari de les Oficines.
  • Suport en totes les activitats de promoció i desenvolupament de projectes.
  • Preparació de tota la informació comuna i personalitzada per a les empreses que formen part del Club Àfrica.

Les persones interessades cal que presentin currículum a rrhh.accio@gencat.cat amb la referència corresponent (Ref. PNL- 83.2).

Consulta els requisits imprescindibles per accedir a les pràctiques