• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2018

6x10 E-COMMERCE
Com aprofitar els canals de venda on-line per a la internacionalització

Dilluns, 14/05 a les 09.00 h (Sala d'Actes d'ACCIÓ)

El volum de compradors on-line no deixa de créixer a tot el món. El 2020, se superarà la xifra de 2.000 milions de compradors digitals. El volum de negoci de l'e-commerce trenca rècords històrics any rere any. Amb aquest escenari, la venda online ja no és una opció, sinó una condició.

  • Vols entendre les particularitats de l’e-commerce a l'esfera internacional?
  • Vols saber com situar els teus productes als grans marketplaces?
  • Vols evitar els principals errors de les empreses a l’hora de vendre a Internet?

 

Detalls del seminari

La venda de productes a través de l'e-commerce és cada vegada més rellevant entres les empreses catalanes. Per poder tenir èxit, és molt important dissenyar una bona estratègia digital i adaptar-la en funció del mercat de destí dels nostres productes.

En aquesta sessió donarem les claus sobre què cal tenir en compte alhora d’utilitzar aquest canal i quins són els errors més freqüents que se sol cometre.

Coneixerem també les característiques i condicionants específics que cal tenir en compte als dos principals mercats mundials d’e-commerce, la Xina i els Estats Units, que sumen a la seva potència demogràfica unes xifres properes al 80% d’usuaris d’internet que també són compradors digitals. Descobrirem com funciona la comercialització digital cap a aquests països gràcies a la participació de dues empreses amb experiència directa a la Xina i els Estats Units amb estratègies i conclusions radicalment diferents.

Al final de la sessió podràs tenir una reunió individual amb els ponents que desitgis. Si t’interessa fer una d’aquestes reunions, indica-ho al formulari d’inscripció.

Intervencions

  • E-commerce internacional. Punts clau
  • Estratègia digital: com vendre online als Estats Units
  • Estratègia digital: com vendre online a la Xina
  • Els pure players, l’estratègia per als Estats Units
  • Marketplaces, l’estratègia per a la Xina
  • La logística, l’ingredient "X" de l’e-commerce

Participants

Kim Ruiz

Kim Ruiz
The Etailers
CMO

Conchita Muñoz

Conchita Muñoz
ACCIÓ
Directora Oficina de Miami

Taowen Xue

Taowen Xue
ACCIÓ
Director Oficina de Xangai

Àlex Camps

Àlex Camps
Desigual
Digital Commerce, Omnichannel

Diego Martínez

Diego Martínez
Martiderm
International Director

Ivan Larroy

Ivan Larroy
DHL
Sales Manager

Seminaris 6x10: format i funcionament

Els seminaris “6x10” de la Setmana de la Internacionalització 2018 tenen un nou format, àgil i dinàmic:

  • 6 experts explicaran, durant 10 minuts, el seu punt de vista sobre cada temàtica.
  • S’hi complementaran les visions d’empreses, experts, entitats i directors de les Oficines Exteriors d’ACCIÓ.
  • Totes les sessions tindran, a més, un debat entre ponents i assistents.
  • Finalment, es podrà interactuar amb els ponents i altres participants en el marc d’un cafè-networking obert i entrevistes personalitzades amb els ponents.

Tens dubtes? Contacta'ns

setmana@accio.gencat.cat

Edifici ACCIÓ

Passeig de Gràcia, 129  08008 Barcelona

Tel. 93 476 72 00  Fax 934 767 300

  

 

 

 

 

 

Amb el patrocini de:
patrocinador

 

 Amb la col·laboració de:

fritravich  snackissimo  Natural Drink