• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2019: Alimentació

Menjar-se el món

En aquesta Setmana de la internacionalització hem obert les portes a noves oportunitats internacionals per a la principal indústria càrnica catalana, la del sector porcí. De fet, gairebé tres de quatre quilos de porcí produïts al nostre país ja tenen com a destí els mercats exteriors. Al 2018, fins al 30% d’aquestes exportacions van fer camí cap a l’Àsia; mentre que a Amèrica el valor de les vendes de porcí català han crescut un 50% els últims cinc anys.

Per seguir aprofundint en les oportunitats que generen aquests mercats, és imprescindible conèixer els seus principals reptes d’accés, com els canals de distribució més habituals i els principals requisits de normativa tècnica i administrativa. No et perdis els materials amb tots els detalls!

Els reptes d'exportar porcí a l'Àsia i Austràlia

Augmentar les vendes més enllà d'Europa és un dels reptes del sector porcí català. Descobreix com explorar els mercats asiàtic i australià!

Protagonistes

Yuko Kijimoto

Yuko Kijimoto
ACCIÓ
Directora de l’Oficina de Tòquio

"Els reptes de l’exportació de porcí al Japó"

Hee Yeon Lee

Hee Yeon Lee
ACCIÓ
Directora de l'Oficina de Seül

"Els reptes de l’exportació de porcí a Corea"

Gabriela Gándara

Gabriela Gándara
ACCIÓ
Directora de l'Oficina de Mèxic DF

"Els reptes de l’exportació de porcí a Mèxic"

Gemma Puig

Gemma Puig
ACCIÓ
Directora de l'Oficina de Sydney

"Els reptes de l’exportació de porcí a Austràlia"

Josep M. Buades

Josep M. Buades
ACCIÓ
Director de l'Oficina de Sao Paulo

"Els reptes de l’exportació de porcí al Brasil"

Geneviève Abbott

Geneviève Abbott
ACCIÓ
Directora de l’Oficina de Montreal

"Els reptes de l’exportació de porcí al Canadà"

Robert Negre

Robert Negre
ACCIÓ
Responsable d’internacionalització de l’Oficina de Nova York

"Els reptes de l’exportació de porcí als Estats Units"