L'auge dels productes prèmium

Els productes gurmet es troben en creixement i també augmenta el nombre i la diversitat de consumidors a què es dirigeixen. La tendència envers l'aliment funcional i de km 0 porta a una nova manera d'entendre l'alimentació.

Activitats i missions de l'àmbit de l'alimentació especialitzada i gurmet

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci sobre alimentació especialitzada i gurmet

Xile

Xile

Alimentació

Alimentació especialitzada i gurmet


Desenvolupament de la indústria dels ingredients funcionals

La indústria alimentària és una de les més grans i potents de Xile i una de les més modernes i innovadores d'Amèrica Llatina.
Xile mira el futur i busca nous nínxols de mercat dins del negoci de l'alimentació. En aquest sentit, està potenciant la producció d'ingredients funcionals amb especial èmfasi en aquells que provenen de fruites autòctones del país. Existeixen, doncs, oportunitats per a empreses catalanes que desenvolupin metodologies i projectes concrets de nous ingredients, així com de la valorització i anàlisi de funcionalitats dels ingredients.
Singapur

Singapur

Alimentació

Alimentació especialitzada i gurmet

Logística, e-commerce i distribució


Béns de consum i productes d'alimentació

Segons un estudi de PWC, més d'un terç de les famílies de Singapur guanyaran l'any 2018 més de 150.000 USD anuals, amb la demanda generada corresponent per a productes de consum, béns per a la llar i productes d'alimentació de qualitat.
Durant dècades, Singapur ha estat la principal destinació de shopping d'Àsia i encara manté aquest rol, tot i la forta competència del consum a través de mitjans electrònics, particularment via telefonia mòbil. A l'elevat poder adquisitiu de la població local cal doncs afegir el consum efectuat pels visitants de països veïns del Sud-est Asiàtic, així com de l'Índia i particularment de la Xina.
Bèlgica

Bèlgica

Alimentació especialitzada i gurmet


Primera destinació per a productes gurmet

Bèlgica és un país de prova per a moltes empreses catalanes que viuen el seu procés d'internacionalització.
En ser un país amb un poder de compra elevat que cerca productes de qualitat, biològics i sostenibles, l'empresa catalana sabrà ràpidament que si el seu producte té èxit a Bèlgica, el tindrà també segurament al nord d'Europa. Això no obstant, cal tenir en compte que el consumidor belga és exigent i mira més la qualitat que el preu. Per aquesta raó, és important que l'empresa catalana del sector gurmet pugui demostrar la seva capacitat per oferir un producte d'alta qualitat.
Corea del Sud

Corea del Sud

Alimentació especialitzada i gurmet

Restauració, turisme, cultura i oci


Productes gurmet, ingredients i productes acabats. Productes monodosi

La dieta coreana està canviant, introduint nous productes i experiències culinàries occidentals. Actualment és relativament fàcil trobar varietats de formatges, embotits i altres ingredients d'orígens diversos.
Hi ha un major interès a provar productes que s'experimenten en els viatges, programes de televisió i restaurants. Paral·lelament està canviant l'hàbit del consum amb l'augment de la família unipersonal i el major poder adquisitiu i flexibilitat. Es busquen noves experiències culinàries. En els últims 10 anys, la font d'oci més important dels joves i no tan joves continua sent el tour gastronòmic (buscar, trobar i experimentar cuina reconeguda pels mitjans de comunicació i mitjans socials). El nombre de restaurants de cuina espanyola s'ha duplicat el 2016.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Alimentació especialitzada i gurmet: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial

Serveis per fer negoci en l'àmbit de l'alimentació especialitzada i gurmet