La força del turisme i la gastronomia

Catalunya és una destinació turística destacada i una de les principals d'Europa: acull uns 30 milions de visitants anuals. L'excel·lent oferta de restauració afavoreix l'enorme prestigi gastronòmic de Catalunya.

Activitats i missions de l'àmbit de la restauració, el turisme, la cultura i l'oci

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimecres, 08 novembre 2017

Oportunitats de negoci vinculades a la restauració, el turisme, la cultura i l'oci

Corea del Sud

Corea del Sud

Restauració, turisme, cultura i oci


Oferta cultural, oci i turisme a Catalunya i Corea

Catalunya, sobretot Barcelona, està de moda per als coreans. S'acaba d'inaugurar el vol directe Seul- Barcelona i els últims anys s'ha disparat l'arribada de turistes coreans al nostre país.
Aquests viatgers tornen a Corea i volen reviure la sensació que han experimentat a Catalunya, amb un interès especial per repetir l'experiència gastronòmica i cultural catalana. Els viatgers coreans busquen molta informació abans de viatjar a través de fonts especialitzades i són molt sensibles a ofertes i promocions, per tant, qualsevol cadena de restauració catalana, xef de renom, cadena de detall, museus, etc. ara tenen una oportunitat excel·lent de promocionar-se de manera efectiva.
Estats Units

Estats Units

Alimentació

Restauració, turisme, cultura i oci

Tecnologia per a l'alimentació


HORECA i restauració

El 2017, ACCIÓ, conjuntament amb un grup d’empreses catalanes, ha participat a l'NRA (National Restaurant Association) a Chicago, la principal fira del sector HORECA i restauració als Estats Units.
L'objectiu d'aquesta visita, a banda de donar l'oportunitat a les empreses participants d’obrir noves portes de distribució per al mercat americà, ha estat explorar la possibilitat d’organitzar un pavelló CATALUNYA FOODSERVICE a l'NRA pel 2018. També, donar espai i visibilitat a les empreses catalanes del sector, no només d'alimentació, sinó també d’equipament de cuines i hotels, forns industrials, maquinaria de cuines professionals, etc.
Cuba

Cuba

Restauració, turisme, cultura i oci


Equipament, accessoris i productes per a col·lectivitats i canal horeca

Les polítiques de foment de la iniciativa microempresarial que ofereix serveis turístics, juntament amb la necessitat d'oferir serveis de restauració per al creixent nombre de turistes que rep l'illa estan desenvolupant un sector restaurador.
Aquest sector restaurador requereix de tot tipus d'equipament i subministres per al canal restaurador-horeca, incloent serveis de restauració. Es necessiten models de gestió per al sector horeca (hosteleria i restauració) i capacitació per a la valorització del patrimoni històric i cultural (Ciutat Vella de l'Havana).
Corea del Sud

Corea del Sud

Alimentació especialitzada i gurmet

Restauració, turisme, cultura i oci


Productes gurmet, ingredients i productes acabats. Productes monodosi

La dieta coreana està canviant, introduint nous productes i experiències culinàries occidentals. Actualment és relativament fàcil trobar varietats de formatges, embotits i altres ingredients d'orígens diversos.
Hi ha un major interès a provar productes que s'experimenten en els viatges, programes de televisió i restaurants. Paral·lelament està canviant l'hàbit del consum amb l'augment de la família unipersonal i el major poder adquisitiu i flexibilitat. Es busquen noves experiències culinàries. En els últims 10 anys, la font d'oci més important dels joves i no tan joves continua sent el tour gastronòmic (buscar, trobar i experimentar cuina reconeguda pels mitjans de comunicació i mitjans socials). El nombre de restaurants de cuina espanyola s'ha duplicat el 2016.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Restauració, turisme, cultura i oci: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial

Serveis per fer negoci en l'àmbit de la restauració, el turisme, la cultura i l'oci