La força del turisme i la gastronomia

Catalunya és una destinació turística destacada i una de les principals d'Europa: acull uns 30 milions de visitants anuals. L'excel·lent oferta de restauració afavoreix l'enorme prestigi gastronòmic de Catalunya.

Activitats i missions de l'àmbit de la restauració, el turisme, la cultura i l'oci

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimecres, 08 novembre 2017

Oportunitats de negoci vinculades a la restauració, el turisme, la cultura i l'oci

Colòmbia

Colòmbia

Restauració, turisme, cultura i oci


Sector turisme en creixement constant

Des del canvi d'imatge del país, el turisme és un sector en creixement constant, que requereix de productes i serveis especialitzats.
Colòmbia assoleix any rere any els objectius fixats en arribades de turistes i pernoctacions. Aquest fet es tradueix en una forta inversió en construcció d'hotels i la compra de productes i béns d'equip per al canal Horeca. També, se sol·liciten serveis de consultoria relacionats amb el sector turístic, com poden ser estudis de viabilitat, desenvolupament de marques turístiques o incorporació de les TIC en el sector.
Estats Units

Estats Units

Alimentació

Restauració, turisme, cultura i oci

Tecnologia per a l'alimentació


HORECA i restauració

El 2017, ACCIÓ, conjuntament amb un grup d’empreses catalanes, ha participat a l'NRA (National Restaurant Association) a Chicago, la principal fira del sector HORECA i restauració als Estats Units.
L'objectiu d'aquesta visita, a banda de donar l'oportunitat a les empreses participants d’obrir noves portes de distribució per al mercat americà, ha estat explorar la possibilitat d’organitzar un pavelló CATALUNYA FOODSERVICE a l'NRA pel 2018. També, donar espai i visibilitat a les empreses catalanes del sector, no només d'alimentació, sinó també d’equipament de cuines i hotels, forns industrials, maquinaria de cuines professionals, etc.
Cuba

Cuba

Restauració, turisme, cultura i oci


Equipament, accessoris i productes per a col·lectivitats i canal horeca

Les polítiques de foment de la iniciativa microempresarial que ofereix serveis turístics, juntament amb la necessitat d'oferir serveis de restauració per al creixent nombre de turistes que rep l'illa estan desenvolupant un sector restaurador.
Aquest sector restaurador requereix de tot tipus d'equipament i subministres per al canal restaurador-horeca, incloent serveis de restauració. Es necessiten models de gestió per al sector horeca (hosteleria i restauració) i capacitació per a la valorització del patrimoni històric i cultural (Ciutat Vella de l'Havana).
Austràlia

Austràlia

Restauració, turisme, cultura i oci


Atracció del turisme australià

El flux de turistes australians cap a Catalunya va superar els 65.000 viatgers el 2015 i l'1% dels creueristes que surten de Barcelona provenen d'aquest mercat emissor.
Catalunya no està encara entre les principals preferències de destinació de viatge dels turistes australians. Austràlia és un dels mercats emissors més importants d'Àsia-Pacífic, després de la Xina, el Japó i Corea. El perfil del turista australià està sobre la cinquantena, amb estudis universitaris i un poder adquisitiu alt, que se sent atret pels viatges culturals que combinen la gastronomia i la pràctica de l'esport a l'aire lliure.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Restauració, turisme, cultura i oci: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial

Serveis per fer negoci en l'àmbit de la restauració, el turisme, la cultura i l'oci