El negoci de sentir-se bé

Aquest és un sector que inclou els productes i serveis de bellesa i cosmètica, així com la nutrició i salut i els productes infantils. Les noves pautes de consum i la presa de consciència del benestar augmenten la demanda de productes més sofisticats.

Oportunitats de negoci vinculades a wellness & beauty

Dinamarca

Dinamarca

Wellness & Beauty


Silver economy a Dinamarca

En els pròxims 30 anys s'espera un canvi en la composició per edat de la població danesa, i que hi hagi un percentatge més alt de gent gran al país.

Les principals oportunitats per a empreses catalanes són la telemedicina (existeix una quota més alta de persones grans a les regions més allunyades de les grans ciutats), smart homes (domòtica per millorar la independència a la llar de la gent de la tercera edat), wearables (dispositius portàtils per millorar la qualitat de vida ja sigui en seguretat, atenció mèdica o la cura de les malalties cròniques) i benestar en general per millorar la vida de les persones grans mitjançant solucions tecnològiques.

França

França

Wellness & Beauty


El benestar dels silver francesos

La Silver Economy mou 100.000 milions d'euros a França, i es preveu que arribarà als 130.000 milions el 2025. Tenen especial importància la SilverTech i l’e-salut: un 12 % del PIB es destina a sanitat, un 80 % del qual a població sènior.

El govern francès ha pres mesures per fer front al creixement del nombre de jubilats i de malalties cròniques, i aposta, per exemple, pel foment de l'e-salut per modernitzar el sistema de salut. Actualment, el mercat de l’e-salut té un pes d’uns 550 M€. Amb un marc legal afavoridor (les consultes de telemedicina es reemborsen des de setembre 2018), les empreses d’e-salut tant de B2C com de B2B veuen augmentar la seva facturació, en especial les empreses tecnològiques. Els sectors importants són tant de material mèdic especialitzat (3.000 milions d’€/any) com d’atenció a persones grans i malaltes (malalties cròniques, acompanyament a domicili de persones grans, innovacions tècniques per a l’autonomia física, seguretat...).

Singapur

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Japó

Japó

Biotecnologia

Wellness & Beauty


Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia

L’escala del mercat de la indústria biotecnològica al Japó és de 24.000 milions d’euros, i el govern desitja expandir-lo i multiplicar el seu valor per sis abans del 2030.

En conseqüència, es busquen i desenvolupen diferents formes de col·laboració amb les empreses i els clústers estrangers, de tal manera que aquest mercat ofereix molt bones oportunitats per a les empreses catalanes més innovadores. Aquesta oportunitat s'estén a les empreses d'assistència sanitària (Healthcare), ciències de la vida (Life Science) i bellesa (Beautycare).

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Wellness & Beauty: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial