ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Auge de la logística i comerç electrònic

Oportunitats de negoci internacionals

Colòmbia disposa d'una ubicació estratègica enmig del continent i amb accés als dos oceans. A més, disposa d'una indústria amb presència regional i una classe mitjana que incrementa el consum en línia, cosa que genera nous reptes d'última milla.

La complexitat orogràfica de Colòmbia al costat d'unes infraestructures que encara estan per acabar i la potencialitat d'accés amb el TLC i aliances duanares a mercats internacionals fan de Colòmbia un país amb una alta necessitat de solucions logístiques que millorin els costos i el temps, a més d'optimitzar solucions d'última milla per a la gran demanda via comerç electrònic que viu el país.

La pandèmia de la COVID-19 ha accelerat una consolidació de la venda en línia, cosa que fa de Colòmbia el quart país en vendes de comerç electrònic de la regió. Colòmbia ofereix un mercat amb poques barreres d'entrada que faciliten el cross-boarding.