ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Japó desperta als esports electrònics

Oportunitats de negoci internacionals

Al febrer de 2018 es va crear la Unió d'Esports Electrònics al Japó. El gran públic japonès està familiaritzat amb els esports electrònics. S'espera que aquest mercat al Japó creixi fins als 10.000 milions de iens l'any 2022.

El mercat dels esports electrònics es va multiplicar per 13 en comparació amb el 2017. Encara que el Japó va arribar bastant tard a la tendència dels esports electrònics per la diferència en la cultura del joc, la creació de la Unió d'Esports Electrònics del Japó va comportar no només un ràpid augment en la cobertura mediàtica, sinó també l'aparició dels primers programes de televisió dedicats a aquesta modalitat i, en conseqüència, els primers patrocinis. El nombre d'aficionats va augmentar i avui dia un 15% dels 15 milions de persones al Japó que veuen continguts de vídeo són aficionats als esports electrònics. La nova tendència és que les empreses grans japoneses estan interessades a patrocinar els esports electrònics.