S'han trobat 2.285 resultats
-
Enisa: préstecs participatius per a bones idees
Cormac Leggett
Els emprenedors i les pimes poden trobar vies de finançament mitjançant préstecs participatius provinents d'Enisa. Cormac Legget, del departament de relacions institucionals i analista d'inversions d'Enisa, dóna les claus per accedir a aquests fons.
22/05/2013
-
Observa els teus clients
Tots els negocis volen saber què opinen els seus clients. Per tant, preguntant-los n'hi hauria d'haver prou, no? No és tan senzill! Hi ha un problema fonamental de preguntar a la gent que pot afectar a la resposta: la majoria de vegades no sabran la resposta.
21/05/2013
-
Oportunitat de negoci en Smart Cities a Dinamarca
L'aposta per una urbanització sostenible i unes ciutats més eficients energèticament és clara a Dinamarca. No en va, Copenhaguen pretén ser la primera capital mundial lliure de diòxid de carboni l'any 2025. En aquest context, les empreses catalanes de diferents sectors relacionats amb les smart cities i les energies renovables poden trobar-hi oportunitats interessants.
21/05/2013
-
Avantatges del mètode Canvas
Les petites i mitjanes empreses no disposen de temps o recursos per fer complexos i costosos plans estratègics.
17/05/2013
-
Què és el Business Model Canvas?
Podem definir el Business Model Canvas com una plantilla o eina metodològica que permet analitzar i visualitzar de forma clara, àgil i senzilla la proposta i cadena de valor de la nostra empresa, per ajudar-nos a definir un model de negoci rendible i sostenible, i poder compartir-lo fàcilment amb tota l'organització.
17/05/2013
-
"La proposta de valor ha de ser rellevant pel client"
Joan Cortés
Reconegut expert en estratègia i models de negoci, Joan Cortés és el CEO de Lead To Change (LTC). En aquesta entrevista repassem els trets principals que ha de reunir qualsevol empresa en el moment de definir el seu model de negoci, especialment si utilitza el mètode Canvas. Saber a què aspira l'organització és el punt de partida, per acabar centrant la seva atenció en reunir les capacitats necessàries per poder satisfer les necessitats del client amb el seu producte.
17/05/2013
-
Fer negoci amb l'Economia Circular
Ignasi Cubiñá
En què consisteix l'Economia Circular? Ignasi Cubiñá, director i cofundador d'EcoIntelligentGrowth, ens exposa les línies mestres d'aquest model econòmic alternatiu basat en el paradigma Cradle to Cradle, i assenyala experiències d'èxit i oportunitats de negoci que emanen de l'aplicació d'aquest nou disseny regeneratiu.
17/05/2013
-
El Canvas del model de negoci de Nespresso
En aquesta píndola, coneixerem a través del mètode Canvas, com Nespresso va revolucionar la indústria del cafè convertint un negoci tradicional de venda a través de minoristes, en un d'ingressos recurrents a través de la venda de càpsules pròpies, a través de canals directes.
17/05/2013
-
Xile, plataforma d'expansió per a les empreses catalanes del sector alimentació
Xile té un model econòmic basat en la internacionalització i constitueix una porta d'entrada i plataforma d'exportació per a l'Amèrica Llatina, Amèrica del Nord i tota la zona Àsia Pacífic. En l'actualitat ocupa el 16è lloc en el rànquing mundial de països exportadors d'aliments i begudes, cosa que obre nombroses oportunitats per les empreses catalanes del sector.
15/05/2013
-
Un model de negoci per créixer
Germans Boada
Germans Boada es va reinventar. Després d'uns anys de dificultats, l'empresa va agafar una nova embranzida de la mà d'un equip directiu nou.
15/05/2013
-
Turquia, destinació ideal per invertir i clau d'accés a un gran mercat
Emir Salim Yüksel
Les reformes estructurals, l'estabilitat política i econòmica, i un sistema financer fort han permès a Turquia esdevenir una potència mundial els últims 10 anys. La seva mà d'obra jove i qualificada, i la seva privilegiada localització geogràfica constitueixen un fort incentiu per invertir-hi i utilitzar el mercat turc com a trampolí per accedir a mercats d'Àfrica, l'Àsia Central i l'Orient Mitjà.
07/05/2013
-
3 elements claus per a una bona comunicació
Per a qualsevol feina has de ser capaç de transmetre les idees de manera clara i eficaç. Hi ha tres conceptes que apliquen els millors comunicadors per fer arribar els seus missatges.
06/05/2013
-
Fixar la Xina com a objectiu
Grup Celo
El Grup Celo, dedicat a la producció de cargols i altres elements de fixació, va decidir apostar per implantar-se a la Xina. Ramon Ceravalls, director general del grup, explica com des de la planta de Suzhou han pogut revitalitzar una empresa que ja factura un 70% a l'exterior.
06/05/2013
-
Consells pràctics per invertir a la Xina
Gao Wei
Implantar-se amb èxit a la Xina requereix sobretot paciència i comprensió. El gegant asiàtic gaudeix d'una llengua, cultura i tradicions molt diferents del que es viu a Occident. Cal conèixer el país, comprendre'l i adaptar-se a les seves exigències. Gao Wei, director de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions d'ACCIÓ a Beijing, ens dóna consells pràctics per invertir amb èxit a la Xina.
06/05/2013
-
La Xina: obrir les portes de la Gran Muralla
El mercat xinès reclama una aposta per la implantació que vagi més enllà del clàssic model exportador. Ser presents de ple a la Xina és la millor opció per garantir l'èxit de la inversió. Només d'aquesta manera l'empresa podrà ser més a prop dels seus clients, distribuir de forma ràpida i conèixer de primera mà què passa al seu entorn. És l'hora d'obrir les portes de la Gran Muralla.
03/05/2013
Total de pàgines: 153