S'han trobat 2.284 resultats
-
Anàlisi de la inversió empresarial catalana a la Xina
Aquest estudi, guardonat a la VIII Edició dels Ajuts a la recerca per l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), ens presenta una extensa anàlisi de les inversions empresarials a la Xina dels últims anys. A més, l'estudi compta amb les experiències de diverses empreses catalanes destacades com el Grup Simón, Mango, Esteve, Torres o Borges.
30/04/2013
-
Invertir a Turquia i incentius del govern turc per a la inversió
Yasemen Korukçu
La posició estratègica de Turquia és molt atractiva, al bell mig d'economies emergents, i la seva economia està clarament a l'alça gràcies a la seva productivitat, un mercat potencial de consumidors que no para de créixer i als canvis legislatius del 2003 que van afavorir l'activitat productiva i la inversió estrangera.
30/04/2013
-
"Tot i que encara es vegi com una fàbrica, la Xina sobretot és un mercat"
Ana Beatriz Hernández
Ana Beatriz Hernández és professora de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili. El seu estudi "Anàlisi de la inversió empresarial catalana a la Xina" ha estat guardonat a la VIII Edició dels Ajuts a la recerca per l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID). Un treball que ens permet conèixer al detall la relació de les empreses catalanes amb el gegant xinès, i les possibilitats que segueix oferint aquest mercat.
30/04/2013
-
Casos d'implantació a Turquia
Casos d'implantació a Turquia
Ficosa és a Turquia des de 2002 amb dues fàbriques i un centre tecnològic. El cost de la mà d'obra, la posició estratègica de Turquia i l'increment de la fabricació de cotxe en aquest país han portat l'empresa catalana a implantar-s'hi. Per la seva banda, MIMCORD va instal·lar al país turc una unitat de producció per apropar-se als clients d'un mercat en expansió i aprofitar la seva elevada capacitat d'exportació.
30/04/2013
-
Estratègies per fer créixer el teu negoci a Turquia
Ali Kahvecioglu
El mercat turc és molt dinàmic i té una gran motivació pel consum. Les seves perspectives de futur són positives, i la seva mida el fa molt atractiu. Els productes europeus tenen gran acceptació a Turquia per la seva bona reputació, i també els catalans tenen una imatge positiva. Ara bé, el client turc requereix dedicació i atenció, per la qual cosa cal cultivar la relació de proximitat.
29/04/2013
-
El Clúster de la Indústria d'Automoció fa front als desafiaments del sector
Vicenç Aguilera
Amb el naixement del Clúster de la Indústria de l'Automoció de Catalunya, el país fa un pas endavant per reforçar la competitivitat d'un sector clau de l'economia catalana. Vicenç Aguilera, president del Clúster, explica els seus principals objectius i línies de treball.
25/04/2013
-
El sector del gurmet i del vi: oportunitats als Estats Units i Alemanya
Alemanya i els Estats Units tenen mercats proclius al consum de vins i productes gurmet. Els seus consumidors valoren els productes d'alta qualitat, la qual cosa constitueix una oportunitat de negoci per a les empreses catalanes del sector. ACCIÓ posa a la seva disposició plataformes comercials per facilitar-los l'entrada en aquests mercats.
24/04/2013
-
Oportunitats de negoci al Perú per l'empresa catalana
Horacio Babini, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACCIÓ a Buenos Aires i la Comunitat Andina, presenta les principals oportunitats de negoci al Perú, un país amb una estabilitat macroeconòmica envejable i les perspectives de creixement més importants de Sud-Amèrica gràcies a la demanda interna, uns recursos naturals únics i unes grans inversions en infraestructures.
23/04/2013
-
Com crear una empresa i trobar inversió a Silicon Valley (Estats Units)
Anselm Bossacoma
Anselm Bossacoma ha viscut 17 anys als Estats Units, a Califòrnia, i ha ajudat desenes d'empreses i emprenedors catalans a fer el salt a Silicon Valley. En aquesta ponència ens explica els principals trucs i passos a portar a terme, i els errors a evitar, per implantar la nostra empresa als Estats Units i trobar finançament entre la comunitat d'inversors del mercat americà.
18/04/2013
-
Oportunitats de negoci derivades de la reconstrucció a Líbia
Líbia ha iniciat la seva transició després de la Revolució i conflicte armat de 2011 i està mirant cap al futur i a la seva reconstrucció. El país té necessitats importants en tecnologia, maquinària i know-how per desenvolupar les seves indústries punteres. Amb tot, la reconstrucció del país africà ofereix oportunitats de negoci molt importants per a les empreses catalanes.
16/04/2013
-
Experiències d'empreses a Líbia
Experiències d'empreses a Líbia
Les empreses El Hasa Investments i Pilotes y Obras han aconseguit entrar al mercat libi en l'àmbit de la construcció aprofitant les oportunitats que ofereix el país africà després de la guerra i de la necessitat de reconstruir-se. Al començament, l'accés és complicat però un cop a dins les dues empreses han obert grans perspectives de negoci.
16/04/2013
-
Descobreix el teu perfil emprenedor i els seus errors habituals
En aquesta vídeopíndola, Ferran Peiró, tècnic de desenvolupament econòmic de la Diputació de Barcelona, ens presenta 3 tipus de perfils emprenedors amb els seus errors més habituals.
12/04/2013
-
El primer pecat capital: necessito els diners per ahir
En aquesta vídeopíndola, José Maria Pina, director d'emprenedoria de Keiretsu Forum Barcelona, ens explica el primer dels 7 pecats capitals de l'emprenedor: necessitar els diners per ahir.
12/04/2013
-
Bootstrapping: quin tipus d'idees podem autofinançar?
En aquesta videopíndola, Marek Fodor, mentor de SeedRocket, cofundador d'Atrapalo.com i Elecciones.es, ens explica quines característiques ha de tenir una idea per poder autofinançar-se.
11/04/2013
-
Com valoren els inversors els projectes d'Internet?
En aquesta videopíndola, Luis Martin Cabiedes, inversor d'empreses com Offerum, Privalia o Ulabox, ens explica quins procés segueixen els inversors a l'hora de valorar els projectes d'internet d'emprenedors que arriben a les seves mans.
11/04/2013
Total de pàgines: 153