S'han trobat 2.285 resultats
-
Mapa d'oportunitats a l'Àsia emergent: Vietnam
Aquest estudi analitza diversos sectors de l'economia vietnamita que ofereixen oportunitats d'inversió i exportació per a les empreses catalanes. Ofereix anàlisis quantitatives i qualitatives sobre el sector agroalimentari, del tèxtil, el calçat i la pell, el farmacèutic, el químic i el relacionat amb el medi ambient i les energies renovables, entre d'altres.
14/04/2010
-
Mapa d'oportunitats a les economies avançades: França
Aquest estudi analitza diversos sectors de l'economia francesa que ofereixen oportunitats d'inversió i exportació per a les empreses catalanes. Ofereix anàlisis quantitatives i qualitatives sobre el sector agroalimentari, electrònic, dels components d'automoció o les TIC.
14/04/2010
-
Mapa d'oportunitats a les economies avançades: Japó
Aquest estudi analitza diversos sectors de l'economia japonesa que ofereixen oportunitats d'inversió i exportació per a les empreses catalanes. Ofereix anàlisis quantitatives i qualitatives sobre els sectors agroalimentari, farmacèutic, químic i el tèxtil i de confecció, així com els relacionats amb les TIC i l'electrònica i el medi ambient i les energies renovables, entre d'altres.
14/04/2010
-
Els canvis demogràfics portaran profundes transformacions econòmiques i socials
El món es troba en un procés de canvis demogràfics que modificaran tant l'economia com les societats del futur. Una característica ja coneguda és l'envelliment de la població, sobretot a Occident, i una altra és el factor demogràfic als països emergents (amb un creixement de la població activa i, per tant, de la productivitat i de l'economia mateix).
12/04/2010
-
Galeria de projectes d'Alimentària 2010 Brokerage Event
La galeria de la sessió Brokerage Event Alimentària 2010 recull projectes de diverses entitats catalanes presentats com exemple de casos d'èxit amb l'objectius d'il·lustrar les oportunitats de negoci i els beneficis dels projectes europeus pels centres tecnològics, les empreses i els consumidors.
08/04/2010
-
Un mètode constructiu àgil, fàcil, d'alta qualitat i de baix cost
Vilas Anderson
Prenent un nom nòrdic, Vilas Anderson, de Montbrió del Camp, va iniciar la seva activitat el 2002 fent construccions prefabricades, en especial de fusta. L'evolució del mercat i l'objectiu d'optimitzar els processos constructius va portar als dos socis a patentar uns panells ecoeficients i desenvolupar un mètode constructiu àgil que permet construir sense columnes i fins a tres alçades sense utilitzar ni aigua ni mà d'obra especialitzada.
01/04/2010
-
La filial no és una oficina de venda i té la seva pròpia vocació emprenedora
Bayer Hispania
Antonio Sáez es resisteix a parlar de multinacional i filial. "Si una empresa té èxit i activitat des de fa més de 100 anys, com la nostra, és necessàriament global", afirma. El director d'Administració Corporativa de Bayer Hispania també en defensa la identitat pròpia, compatible amb el lligam corporatiu amb l'empresa mare, i considera que la innovació és l'eix vertebrador del negoci.
29/03/2010
-
Vendre tecnologia de forma col·laborativa
Quimera Project
El nom fa la cosa. Quimera és un projecte empresarial internacional que treballa per "fer realitat allò que tothom diu que és impossible", diu David Garcia. En altres paraules, per desenvolupar tecnologies de mobilitat sostenible a les ciutats "de manera creïble, visible i rendible des del punt de vista empresarial".
18/03/2010
-
Disseny i innovació amb els fabricants xinesos
Ànima Barcelona
Ànima Barcelona és una empresa que neix el 2006 amb vocació d'ajudar les empreses a innovar mitjançant el disseny i el desenvolupament de producte. Poc després, comencen la seva singladura a la Xina de la mà d'un fabricant europeu que necessita deslocalitzar la seva producció.
16/03/2010
-
Mesures en previsió de l'esgotament del petroli el 2014-2015
Molts experts ja pronostiquen que la producció mundial de cru arribarà a un màxim cap al 2012-2014. Per tal d'anticipar-se als reptes que això significarà, es proposa una disminució gradual de la dependència sobre el petroli, per exemple, amb la millora dels sistemes de transport, tant públics com privats, o la retallada dels subsidis pel petroli i indústries relacionades.
15/03/2010
-
Adaptar-se als gustos de cada zona per internacionalitzar-se amb èxit
Grup Rosa Clarà
El grup Rosa Clarà es va fundar l'any 1996 amb l'objectiu de dissenyar vestits de núvia. Gràcies a les seves campanyes amb celebrities, a haver-se sabut adaptar als gustos de cada país amb les seves 10 col·leccions i a la seva excel·lent estratègia de distribució, s'ha consolidat com una de les grans marques de referència del sector a escala internacional.
04/03/2010
-
Brokerage Event Alimentaria 2010
Catàleg d'ofertes i demandes tecnològiques de les empreses participants en el Brokerage Event que es va dur a terme a la Fira Alimentària del 22 al 26 de març de 2010.
01/03/2010
-
Com serà el futur de l'energia neta en 20 anys?
L'energia del futur es preveu que sigui de producció més mixta que actualment i amb major capacitat de generació a l'instant, sent, per tant, capaç de respondre als pics de demanda.
19/02/2010
-
Cromaresme amplia el seu negoci al sector de l'hàbitat
Cromaresme
Cromaresme ha decidit fer front a la crisi amb una estratègia de valor afegit que aporta novetats en la seva gamma de colors en un nou catàleg. La intenció ha estat ampliar el mercat a l'hábitat, donat que estaven molt especialitzats en el sector de l'automoció i la moto.
18/01/2010
-
Sectors més atractius per a les empreses catalanes a Romania
Identifica els quatre sectors més atractius per a les empreses catalanes que vulguin desembarcar a Romania: l'agroalimentari, el mediambiental, el farmacèutic, el de la construcció i les infraestructures. Tots ells presenten bones perspectives de creixement tant a curt com a mitjà termini, en part, gràcies a factors demogràfics, econòmics i tecnològics, així com per l'entrada d'aquest país a la Unió Europea.
16/01/2010
Total de pàgines: 153