• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Director/a per l’Oficina d’Alemanya

S'ha iniciat el procés per cobrir una vacant de Director/a per l’Oficina d’Alemanya, formada per dos centres de treball, un a Berlín i l’altre a Stuttgart, i amb la següent cobertura geogràfica: Alemanya, Suïssa i Àustria.

Missió: Disseny i execució de l’estratègia de l’Oficina d’Alemanya amb l’objectiu de potenciar les relacions comercials, tecnològiques i d’inversió dels mercats Alemany, Suís i Austríac amb Catalunya. Gestió del pressupost, compte de resultats i equip humà dels dos centres de treball ubicats a Berlín i Stuttgart.

Dependència: Coordinadora-Gerent de l'Àrea de Gestió d'Oficines Exteriors i Mercats.

Tasques a realitzar

  • Assessorament a empreses sobre la millor estratègia per a introduir els seus productes o serveis als mercats de destí.
  • Planificació, seguiment i execució de projectes de consultoria per a la introducció d’empreses clients en els mercats alemany, suís i austríac.
  • Foment de les relacions empresarials, d’inversió i tecnològiques  entre Catalunya, Alemanya, Àustria i Suïssa.
  • Identificació, anàlisi i desenvolupament d’oportunitats de negoci concretes.
  • Detecció i seguiment de projectes d’inversió d’empreses d’Alemanya, Àustria i Suïssa a Catalunya.
  • Foment de la internacionalització de la innovació catalana i suport a projectes de R&D conjunta Catalunya/ Alemanya-Suïssa-Àustria i de transferència tecnològica.
  • Suport a empreses catalanes ja implantades (Aftercare).
  • Establiment de relacions amb els principals agents econòmics d’Alemanya-Suïssa-Àustria i posicionament de Catalunya entre les institucions d’aquests països.

Requisits imprescindibles

  • Titulació superior. Enginyeria, ADE, Econòmiques o Comerç Internacional, o formació científica-tecnològica amb complement de coneixement de gestió d’empresa.
  • Experiència mínima de 7 anys en departament internacional o consultoria internacional.
  • Coneixement de la realitat socio-econòmica i empresarial de Catalunya i Alemanya.
  • Domini del català i/o castellà, domini de l’alemany i nivell B2 d’anglès.
  • Disponibilitat per viatjar.
  • Perfil tècnic amb aptituds comercials, habilitats de negociació i bona capacitat comunicativa.
  • Capacitat analítica i de planificació, orientació al client i resultats.
  • Persona versàtil, autònoma, amb iniciativa, resolutiva i amb habilitat per la gestió d’equips.

Es valorarà molt favorablement

  • Experiència laboral a l’estranger, especialment a Alemanya
  • Coneixement de la realitat socio-econòmica i empresarial d’Àustria i Suïssa

 

Cal tenir en compte que el lloc de treball requereix residir a Berlín/Stuttgart o als seus voltants i que la contractació es farà en origen.

 

Les persones interessades en aquesta promoció cal que presentin el seu currículum vitæ juntament amb un escrit sol·licitant participar en la promoció i els títols que acreditin la seva formació a f.diaz@catalonia.com, amb la referència Director/a Alemanya, ref. 51.

 

Tens tota la documentació?

Presenta la teva candidatura

Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.

Versió en castellà (PDF)