• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

The Hub Event 2018: Elevator pitch

Són moltes les multinacionals que aposten per les startups per capgirar i accelerar els seus processos d’innovació. Al The Hub Event 2018, 6 corporates us faran un “elevator pitch” invers. En el temps que triga un ascensor a anar del pàrquing a la planta noble d’una gran corporació, explicaran el seu model d’innovació oberta i proposaran les idees i els reptes que plantegen per a startups com la teva.

 

CELSA GROUP: transformar el sector de l’acer a partir de les noves tecnologies al voltant de la indústria 4.0

A través del programa Ingenium, CELSA Group busca solucions que permetin optimitzar el procés productiu de l’acer i incloure noves tecnologies que permetin revolucionar-lo i digitalitzar-lo. Aquests reptes estan distribuïts en cinc categories: emmagatzematge d’energia, traçabilitat, optimització de processos, acer intel·ligent i economia circular.

CELSA Group és una empresa siderúrgica familiar catalana amb seu a Castellbisbal, fundada el 1967. Actualment, hi treballen més de 9.300 persones i és la sisena empresa catalana en volum de facturació (4.500 M€). És un dels principals productors d’acer a Europa, tant en laminació com en transformació de producte. Disposa de quatre plantes a tot l’Estat, a més de plantes al Regne Unit, França, Noruega i Polònia. CELSA Group és un dels màxims consumidors d’energia de tot el país.

Ignasi Salvador

Ignasi Salvador, director d’innovació i responsable del programa Ingenium

INNOCELLS: solucions per proporcionar a les empreses un procés àgil i online per finançar els seus projectes

Actualment, els procediments que segueixen les empreses per a la concessió d’una línia de crèdit o un préstec són massa complexos, i l’experiència d’usuari no està optimitzada. InnoCells busca eines per ajudar les empreses a entendre millor la seva situació financera, a detectar les seves necessitats de finançament i a prendre decisions sobre com finançar-se i amb quin soci. També busca solucions per a la millora dels processos interns de concessió de crèdit.

InnoCells és el hub de negocis digitals de Banc Sabadell, la unió entre l’agilitat de l’ecosistema digital i l’experiència de l’entitat. InnoCells actua com a business builder mitjançant la creació i l’impuls de negocis digitals entorn de les àrees d’interès estratègic per al grup Banc Sabadell. Així mateix, el hub posa a disposició de l’ecosistema emprenedor actius estratègics per accelerar iniciatives existents. Com a corporate venture arm, InnoCells du a terme inversions directes de caràcter minoritari, adquisicions i inversions indirectes a fons de tercers com a mitjà de posicionament estratègic a altres geografies.

Xavier Porras

Xavier Porras, Head of Corporate Services

MEDIAPRO: nous continguts per noves audiències

Mediapro busca nous models de negoci lligats a la creació de nou contingut i a la seva distribució.

Els principals verticals on busquen startups són l’entreteniment, l’esport, els e-sports, l’educació i les Smart Homes i Smart Cities. Busca tecnologies al voltant del big data i data analítics, artificial intelligence, machine learning, VR i AR.

MEDIAPRO és un grup líder en el sector audiovisual europeu únic en integració de continguts, producció i distribució audiovisual. Proporciona la creativitat i les solucions tècniques necessàries per dissenyar, produir i distribuir qualsevol projecte audiovisual o multicanal amb la tecnologia més avançada. Amb activitat a tot el món a través de les 53 seus repartides a 32 països de quatre continents, MEDIAPRO arriba a qualsevol racó del planeta. L'equip humà i els seus mitjans tècnics estan al capdavant en innovació en l'àmbit audiovisual internacional.

Carlos Solana

Carlos Solana, Digital Business Development & Innovation Lead de Mediapro

OGILVY: startups amb producte al mercat que necessitin crear marca

Ogilvy busca startups amb un producte ja al mercat que vulguin crear una marca per diferenciar el seu producte i comunicar millor la seva solució. Els interessen startups en els àmbits del Big Data i Data Analytics; Deep Learning ; Retail & POS Technology; IoT; Hardware + Wearables; Mobile Geo + Personalization; Image & Video Recognition; Social Listening & Analytics.

Ogilvy desenvolupa campanyes de comunicació innovadores i trencadores des del 1948. Actualment, forma una xarxa global de creativitat reconeguda i premiada internacionalment, que ajuda a valoritzar les empreses amb què treballa convertint-les en marques globals. Compta amb més de 130 oficines en 83 països. Les seves especialitats són: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement and Commerce, PR and Influence i Digital Transformation.

Diego Fernández

Diego Fernández, director d’innovació d’Ogilvy i director general d’Ogilvy Upcelerator

TORRES: solucions i noves tecnologies per combatre els efectes del canvi climàtic

Busquem solucions de consum responsable i eficiència en l’ús de recursos bàsics com l’aigua i l’energia. Tecnologies que millorin l’eficiència i la sostenibilitat en l’agricultura.

També busquem tecnologies que provinguin de fonts d’energies renovables i de l’aprofitament de recursos. Ens interessen nous models de negoci que tinguin relació amb l’economia circular i l’ecodisseny.

 

TORRES 

Cellers Torres és un equip de persones compromeses amb un objectiu comú: “De la terra a la taula, volem crear vins i destil·lats extraordinaris, amb l’ambició de promoure experiències memorables en tots els racons del món”.

Com a empresa familiar, transmetem els valors de l’excel·lència de generació en generació, i creiem fermament en la sostenibilitat social, ambiental i financera, unint la tradició que hem heretat amb la constant innovació per liderar el futur.

 

 

Mireia Torres

Mireia Torres, directora Innovació i Coneixement

ZOBELE: noves solucions de packaging sostenible per productes de gran consum per la llar

Zobele Group, a través del programa Join and Win, busca solucions relacionades amb els camps on treballa: cura personal i de la llar, control de plagues, higiene personal i benestar. En aquest sentit, busca noves solucions a partir de nous dispositius i/o noves fórmules de dispensar aquests productes.  A la vegada, busca noves solucions en materials de packaging sostenible en el que oferir i transportar aquests productes.

 

ZOBELE

Zobele Group és una multinacional líder global en el desenvolupament i fabricació de productes, soci clau de les principals empreses de llar i cura personal. Zobele opera com un "one-stop-shop", oferint als clients solucions i serveis globals que cobreixen tota la cadena de valor de la innovació i desenvolupament de productes de fabricació i lliurament. Històricament, Zobele Group ha augmentat el seu negoci a través de la seva àmplia gamma de productes, des de fa molt temps, relacions amb els clients, fortes capacitats d'innovació i desenvolupament de productes i la seva presència industrial global. Zobele té la seu a Itàlia (Trento) i opera en plantes de fabricació en sis països (Mèxic, Xina, Itàlia, Bulgària, Brasil i l'Índia) i té centres d'innovació a Espanya i Singapur. Els seus més de 4.500 empleats viuen i respiren els seus valors tots els dies: treball en equip, integritat, passió pel que fan, l'excel·lència en el seu exercici i reconeixement a través de la potenciació.

Joaquím Llorente

Joaquím Llorente, director d’innovació

Com arribar-hi?

Tens dubtes? Contacta'ns

start-upcatalonia@gencat.cat

WTC Barcelona
Sala Àgora

(Entrada per l’hotel Eurostars Grand Marina)

Moll de Barcelona s/n, 08039 Barcelona

Coordenades GPS: 41º 22’ 17’’ N / N 41.371388
 2º 10’ 54’’ E/ E 2.1816666

Transport públic:

  • Bus: V11, 91, D20, H14, V13, N0, N6.
  • Metro Drassanes (L3) i Paral·lel (L3 i L2).
  • Parada de bicing a l'entrada del complex.
  • Parada de taxi a l'entrada del complex.