• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2015

Pensa global. Actua digital

Eines i estratègies digitals per actuar globalment

El món postmodern no va perdre les fronteres. Les va fer diferents. I la forma de saltar-se-les i aprofitar-les és digital. L’última frontera de la internacionalització és la digital. 

L'exportació o la internacionalització sempre han estat l'art empresarial de travessar fronteres. La revolució digital, però, ha canviat les regles del joc. Per començar, s’ha carregat el concepte mateix de frontera.

Però no ens enganyem: no les ha eliminat. Les fronteres segueixen existint, però són diferents. Es travessen d’una altra manera. S'han fet més líquides, més poroses. Més tecnològiques i més culturals. Però com fa 100 anys, o com fa 30, l’empresa que sap com travessar-les i ho fa sense complexos, disposa de l'elixir del creixement empresarial.

Aquest seminari vol sacsejar la forma en la que les empreses s’imaginen les fronteres en un món digital. Hi coneixereu exemples, estratègies i suggeriments que us han de portar a repensar la forma amb la què interactueu amb el món.

Perquè el món, aquest món digitalment revolucionat, canvia molt de pressa i les noves tecnologies dibuixen cada dia noves autopistes amb les que les empreses més digitals, les més adaptades al nou entorn, tenen un avantatge competitiu que pot ser definitiu.

Ponent

Genís Roca, fundador i president de Roca Salvatella, una empresa dedicada a la consultoria de negoci especialitzada en processos de transformació digital.

groca