• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2015

Posem a prova els mites per a la internacionalització de startups

Mites, llegendes, exageracions, precaucions i oportunitats

Principals mites sobre la internacionalització de startups. Serà realment cert tot allò que has sentit a dir sobre la internacionalització?

Vols projectar l’èxit de la teva startup a l’exterior però se’t fa un muntanya? Què és el que realment et tira enrere?
Quantes de les premisses de les que parteixes són autèntics obstacles?
Com podem afrontar-los de forma ràpida i eficaç?

Aquest seminari va funcionar com un taller interactiu, amb una pautada dinàmica participativa recolzada amb eines digitals i xarxes socials. Els assistents van establir un seguit de premisses i, a continuació, el ponent, aprofitant la seva experiència internacionalitzant startups, va provocar un debat sobre aquestes premisses, que es van discutir i desmitificar. Els resultats es van poder anar seguint en temps real.

Ponent

Carlos Barrabés, president d’StepOne i fundador d’un dels primers portals de venta online a Internet i que ha derivat a un innovador grup d’empreses dedicades a l’e-commerce.

Objectius del seminari: 

  • Conscienciar a les startups de la magnitud real dels reptes d’internacionalització.
  • Superar les barreres internes que els emprenedors es posen a ells mateixos, basades en una opinió general no sempre ben fonamentada sobre la realitat de les start-ups internacionalitzades.
cbarrabes