• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Setmana de la Internacionalització 2016

Amazon: una oportunitat per a les empreses catalanes

El món digital ha canviat el concepte de frontera. En alguns casos, l’ha difuminat. I del paisatge resultant emergeix un nou mapamundi amb països virtuals com Facebook, Amazon, Google, Twitter o eBay que han transformat les estratègies d’internacionalització de les empreses.

Amazon va fundar-se fa poc més de 20 anys i actualment té més 300 milions d’usuaris actius. O, el que és el mateix, 300 milions de consumidors potencials, disposats a comprar qualsevol mena de producte des de qualsevol racó del món.

Amazon ha passat de ser el web que va transformar el negoci de les llibreries a convertir-se en l'hipermercat global, el major retailer planetari per a qualsevol producte imaginable. Qualsevol empresa, petit comerç o emprenedor por fer servir Amazon com el seu canal de vendes en línia i, fins i tot, la seva avançada xarxa logística global. L’oportunitat que això representa per a les empreses catalanes és evident.

Aquest seminari és una magnífica ocasió per conèixer de primera mà les propostes d'Amazon per a les empreses catalanes. Per conèixer directament el cas d’una empresa local que ja està exportant a tot el món de la mà d’Amazon. I per compartir dubtes, preguntes i experiències amb representats d'Amazon en la part final de networking.

Ponents

Benvinguda
            Sra. Núria Betriu, directora general d’Indústria

Amazon: una oportunitat per a les empreses catalanes
          Sr. Adam Sedo, director de comunicació d'Amazon

Cas d'èxit: Due-Home
          Sr. Jordi Ordoñez, director de Màrqueting de Due-Home