Com aprofitar els canals de venda on-line per a la internacionalització
Dilluns, 14/05 a les 09.00 h (Sala d'Actes d'ACCIÓ)
El volum de compradors on-line no deixa de créixer a tot el món. El 2020, se superarà la xifra de 2.000 milions de compradors digitals. El volum de negoci de l'e-commerce trenca rècords històrics any rere any. Amb aquest escenari, la venda online ja no és una opció, sinó una condició.
- Vols entendre les particularitats de l’e-commerce a l'esfera internacional?
- Vols saber com situar els teus productes als grans marketplaces?
- Vols evitar els principals errors de les empreses a l’hora de vendre a Internet?
Detalls del seminari
La venda de productes a través de l'e-commerce és cada vegada més rellevant entres les empreses catalanes. Per poder tenir èxit, és molt important dissenyar una bona estratègia digital i adaptar-la en funció del mercat de destí dels nostres productes.
En aquesta sessió donarem les claus sobre què cal tenir en compte alhora d’utilitzar aquest canal i quins són els errors més freqüents que se sol cometre.
Coneixerem també les característiques i condicionants específics que cal tenir en compte als dos principals mercats mundials d’e-commerce, la Xina i els Estats Units, que sumen a la seva potència demogràfica unes xifres properes al 80% d’usuaris d’internet que també són compradors digitals. Descobrirem com funciona la comercialització digital cap a aquests països gràcies a la participació de dues empreses amb experiència directa a la Xina i els Estats Units amb estratègies i conclusions radicalment diferents.
Al final de la sessió podràs tenir una reunió individual amb els ponents que desitgis. Si t’interessa fer una d’aquestes reunions, indica-ho al formulari d’inscripció.
Intervencions
- E-commerce internacional. Punts clau
- Estratègia digital: com vendre online als Estats Units
- Estratègia digital: com vendre online a la Xina
- Els pure players, l’estratègia per als Estats Units
- Marketplaces, l’estratègia per a la Xina
- La logística, l’ingredient "X" de l’e-commerce
Participants

Kim Ruiz
The Etailers
CMO

Conchita Muñoz
ACCIÓ
Directora Oficina de Miami

Taowen Xue
ACCIÓ
Director Oficina de Xangai

Àlex Camps
Desigual
Digital Commerce, Omnichannel

Diego Martínez
Martiderm
International Director</em

Ivan Larroy
DHL
Sales Manager