6 opcions de finançament per créixer als mercats globals
Divendres, 18/05 a les 12.00 h (Sala d'Actes d'ACCIÓ)
- Els teus clients estrangers triguen massa a pagar?
- El teus recursos financers limiten la teva expansió internacional?
- Vols minimitzar riscos a l’hora d’exportar a determinats països?
- Ja estàs venent a fora i voldries implantar-t’hi per fer el salt definitiu?
- Et cal fer noves inversions per satisfer la demanda internacional?
Per volar, cal combustible. I el combustible de l’exportació és el finançament. Si has contestat afirmativament a alguna d’aquestes preguntes, no et perdis aquest showroom de finançament i descobreix quines opcions t’ofereix el finançament, tant bancari com alternatiu, per internacionalitzar la teva empresa.
Detalls del seminari
En aquest seminari 6x10 FINANÇAMENT, sis ponents explicaran les principals característiques d’un instrument financer durant cinc minuts. Comptarem amb una plataforma de descompte de factures, amb préstecs participatius per a filials i per millorar la teva competitivitat, amb eines per a la cobertura de riscos a l’exportació i amb finançament bancari públic i privat.
Per començar, sabràs quin tipus de finançament ofereix cada entitat, a qui van dirigits i quines necessitats cobreixen, entre altres qüestions clau que has de tenir en compte a l’hora de buscar finançament.
A més, després de les presentacions podràs tenir una reunió individual amb els ponents i fins i tot podràs obtenir una simulació del finançament que necessites (import, costos, terminis, etc.).
En definitiva, guanya temps! Coneix de forma pràctica un ampli ventall d’opcions de finançament i reuneix-t’hi en un sol dia.
Al final de la sessió podràs tenir una reunió individual amb els ponents que desitgis. Si t’interessa fer una d’aquestes reunions, indica-ho al formulari d’inscripció.
Intervencions
- Avançament en el cobrament de factures internacionals
- Finançament d’inversions a l’exterior
- Préstecs participatius per ampliar la competitivitat internacional
- Assegurança de crèdit a l’exportació
- Finançament bancari privat
- Finançament bancari públic
Participants

Paulino de Evan
Finanzarel
Cofundador

Cristina Mena
Cofides
Sots-dir. comercial i desenv. negoci

Carolina Rodríguez
Enisa
Promoció i relacions institucionals

Joan Pelegrí
Cesce
Agent Exclusiu

Montserrat Camp
Banc Sabadell
Dir. Negoci Internacional Territorial

David Orive
Institut Català de Finances
Delegat Comercial