Els principals encerts i errors a l’hora d’exportar a França, Alemanya i el Regne Unit
Dimarts, 15/05 a les 12.00 h (Sala d'Actes d'ACCIÓ)
Sovint els països més exòtics s’enduen l’atenció i els titulars, però és als mercats tradicionals on es du a terme, realment, el gruix del negoci. La Unió Europea és la destinació del 65% de les exportacions catalanes i només Alemanya, França i el Regne Unit acaparen la meitat d’aquesta xifra.
- Vols saber com fidelitzar clients als mercats madurs?
- Com pots diferenciar-te als països amb més competència?
- Quins són els errors més freqüents?
Dimarts, 15/05 a les 12.00 h (Sala d'Actes d'ACCIÓ)
Detalls
Aquesta sessió va dirigida a les empreses que volen iniciar o consolidar les seves vendes en els mercats madurs, fent especial èmfasi en els països europeus i concretament a França, Alemanya i el Regne Unit.
Amb la participació d’experts en la matèria i dels directors de les oficines d’ACCIÓ en aquests mercats, podràs conèixer les claus a tenir en compte en l’exportació o implantació en aquests països. Aquesta sessió serà completada per dues empreses amb àmplia experiència internacional que compartiran la seva estratègia en aquesta zona geogràfica.
Al final de la sessió podràs tenir una reunió individual amb els ponents que desitgis. Si t’interessa fer una d’aquestes reunions, indica-ho al formulari d’inscripció.
Intervencions
- Què cal tenir en compte per exportar o implantar-se en mercats madurs
- Estratègies d’accés i implantació al mercat francès
- Imatge i comunicació: un aspecte clau al Regne Unit
- Alemanya: la importància de la qualitat certificada i el servei pre i postvenda
- Implantació de Teknics a França
- Biosystems als mercats francès, anglès i alemany: distribució o filial?
Participants

Montse Estela
estela carbonell & associats
CEO

Christophe Arnoul
ACCIÓ
Director Oficina de París

Oscar Martí
ACCIÓ
Director Oficina de Londres

Martí Adroher
ACCIÓ
Director Oficina de Berlín

Jordi Bolea
Teknics
CEO

Sònia Viladevall
Biosystems
Business Unit Manager