• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Pakistan

L'augment de la classe mitjana asiàtica

Amb 200 milions d'habitants, Pakistan és el sisè país amb més població del món. S'estima un creixement del PIB gràcies a l'augment de la classe mitjana i de la demanda interna i compta amb nous programes de reformes governamentals signats amb el Fons Monetari Internacional.

Activitats i missions sobre el Pakistan i l'Àsia meridional

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci al Pakistan i a l'Àsia meridional

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip

Índia

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip


Agrotech i màquines industrials

L’Índia està incrementant la seva força en el segment de manufacturing. En pocs anys ha passat de ser una economia agrícola a ser una economia de manufacturing i s’ha pogut establir com a quarta marca país del món.

L’èxit del projecte Made in India ha incrementat l’FDI de l’Índia i, en el segon semestre del 2018, l’Índia va rebre una IED per un valor de 6.590 milions d’USD. Moltes empreses multinacionals hi estan obrint plantes de fabricació i busquen equips i processos que puguin complir la normativa de qualitat europea i americana.

Tèxtil i moda

Índia

Tèxtil i moda


Índia: teixint el futur

L’Índia és el major productor de cotó i jute del món i el segon productor mundial de polièster, seda i fibra. La inversió estrangera a la indústria tèxtil i de la confecció de l'Índia s'ha més que duplicat en el darrer any.

L’Índia es troba entre els majors productors mundials de tèxtils i peces de vestir. La indústria tèxtil i de la roba domèstica contribueix amb un 2 % al PIB de l'Índia, i representa el 14 % de la producció industrial, el 27 % de les entrades de divises del país i el 13 % de les exportacions del país. La indústria tèxtil i de peces de vestir de l'Índia dona feina a 45 milions de persones i es posiciona com un dels mercats més competitius gràcies als baixos costos de producció i la disponibilitat de matèries primeres.

Química i plàstics

Bangladesh

Química i plàstics


Química i processos per a la indústria tèxtil i la roba

Bangladesh és un país molt important per als tèxtils i les exportacions europees creixen cada vegada més. Un 80 % de les exportacions del país pertanyen a aquest sector i contribueixen amb un 20 % al PIB del país.

Bangladesh té previst obtenir l’estatus de país de classe mitjana l’any 2021 i el sector de Ready made garments (el segon més gran del món després de la Xina) hi tindrà un paper important. Bangladesh s’ha fixat l’objectiu d’aconseguir exportacions de roba de vestir per un valor de 50.000 milions d’USD el 2021. L’Oficina de Promoció d’Exportacions (EPB) afirma que en el darrer any fiscal, FY18, les exportacions totals de Bangladesh van créixer un 5,81 % i van assolir els 36.670 milions d’USD gràcies a l’increment de les exportacions de roba de vestir. Amb molt poca oferta local de químiques, tecnologies i accessoris per a l’elaboració de roba, destaquem aquest segment com un segment de gran oportunitat.

Infraestructures i construcció

Bangladesh

Infraestructures i construcció


Desenvolupament d'infraestructures a Bangladesh

Amb una taxa de desenvolupament del 8 % interanual, Bangladesh creix a un ritme molt positiu. El govern s’està centrant en la millora total de les infraestructures del país.

El Banc Mundial estima que Bangladesh gastarà entre 7.400 milions d’USD i 10.000 milions d’USD l’any fins al 2020 per millorar les seves xarxes elèctriques, les carreteres i el subministrament d’aigua de manera que assoleixin l’estàndard necessari per servir a la seva població en creixement. Només el sector del transport requerirà entre 36.000 i 45.000 milions d’USD en inversions. Altres sectors prioritaris identificats pel Banc Mundial inclouen l’abastiment d’aigua i el sanejament, la gestió de residus sòlids i les telecomunicacions.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Àsia meridional: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial