• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Pakistan

L'augment de la classe mitjana asiàtica

Amb 200 milions d'habitants, Pakistan és el sisè país amb més població del món. S'estima un creixement del PIB gràcies a l'augment de la classe mitjana i de la demanda interna i compta amb nous programes de reformes governamentals signats amb el Fons Monetari Internacional.

Oportunitats de negoci al Pakistan i a l'Àsia meridional

TIC i transformació digital

Índia

TIC i transformació digital


Desplegament de les TIC a l'Índia

El confinament provocat per la COVID-19 ha generat un fort impuls a les TIC a l'Índia. S'estan realitzant grans esforços per millorar les infraestructures TIC existents, així com per transformar molt sectors i digitalitzar-los,

especialment en els àmbits de l'educació, les exposicions i l'entreteniment, entre d'altres. Amb l'èxit de la campanya Digital Índia i la instal·lació de fibra òptica en tot el país, s'han creat nombroses oportunitats per fomentar el creixement del sector. L'Índia ha rebut més de 38.000 milions de USD d'inversió en aquest sector, amb molt de moviment en els sectors de l'e-commerce, l'entreteniment digital, l'educació, les conferències i exposicions digitals, els mitjans socials i l'automatització. Aquests són els segments on es preveu una major demanda dins del sector.

Indústria farmacèutica

Índia

Indústria farmacèutica


L'Índia, mercat de genèrics i contract manufacturing

El sector farmacèutic indi, valorat en 100.000 milions de USD, ha evidenciat creixements molt importants en els darrers anys i se situa entre els principals mercats farmacèutics del món.

El cost de producció de l'Índia és menor que el dels Estats Units i gairebé la meitat d'Europa. Tot això obre una gran oportunitat per a totes les empreses amb estratègies d'in-licensing i contract manufacturing a l'Índia per a mercats asiàtics i de països MENA. L'augment del nombre de laboratoris aprovats per l’FDA i l'OMS ha suposat un gran impuls, cosa que fa que moltes empreses europees triïn laboratoris indis per produir genèrics. L'exportació de productes farmacèutics inclou medicaments a granel, productes intermedis, formulacions de medicaments, productes biològics, productes vegetals i productes quirúrgics. L'escenari posterior a la COVID-19 està promovent àmbits com el de la telemedicina, entre d'altres oportunitats.

Indústria farmacèutica

Nepal

Indústria farmacèutica


El Nepal, un mercat consumidor de medicina fina

Amb una indústria farmacèutica local gairebé inexistent, el Nepal ofereix algunes oportunitats nínxol per a l'empresa catalana d'aquest sector.

Malgrat la proximitat amb l'Índia i la Xina, d'on arriben la majoria dels genèrics i dels medicaments barats al mercat nepalès, existeix un mercat nínxol per a productes especialitzats i medicina fina d'alt nivell. Els sistemes i les tecnologies de diagnòstic, gestió de clíniques i solucions de telemedicina són alguns dels sectors on també es pot aportar valor.

Automoció i moto

Índia

Automoció i moto


Vehicles elèctrics i auxiliars

El Projecte del Ministeri de Transport de l'Índia té la voluntat que tots els vehicles públics passin a ser elèctrics d'aquí al 2030.

L'Índia acaba de canviar les seves normes d'emissió a BSVI. La indústria està preparant una reforma general en el sector de l'automoció que enfocarà els esforços en un canvi cap a una major inclusió de components elèctrics i híbrids. Centres i sistemes de càrrega, solucions que incorporin intel·ligència artificial, components i altres productes auxiliars compten amb interessants oportunitats a l'Índia.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?