• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Pakistan

L'augment de la classe mitjana asiàtica

Amb 200 milions d'habitants, Pakistan és el sisè país amb més població del món. S'estima un creixement del PIB gràcies a l'augment de la classe mitjana i de la demanda interna i compta amb nous programes de reformes governamentals signats amb el Fons Monetari Internacional.

Oportunitats de negoci al Pakistan i a l'Àsia meridional

Tèxtil i moda

Bangladesh

Tèxtil i moda


Facilitats fiscals a Bangladesh

El govern de Bangladesh està decidit a fomentar el sector del fil dins l’economia del país per tal d'acompanyar la robusta indústria tèxtil i de roba que s'hi està desenvolupant.

Aranzels més baixos, incentius en efectiu, taxes impositives reduïdes, finançament a baix cost, repatriació del capital invertit, instal·lacions d'emmagatzematge consolidat, etc. Aquests són alguns dels avantatges que ha marcat el govern per a les empreses estrangeres que decideixin fabricar al país. En els últims 4 anys, el sector tèxtil de Bangladesh ha augmentat un 15 % anual, i s'espera que augmenti un 15 % anual fins al 2022; així mateix, les importacions han augmentat un 10 % anual en els últims 4 anys.

Automoció i moto

Índia

Automoció i moto


Gran mercat de fabricació mundial de vehicles de 4 i 2 rodes

La indústria automobilística índia és una de les més grans del món, representa el 7,1 % del PIB del país i ofereix un mercat potencial enorme per a les empreses catalanes a l'Índia.

El segment de motos compta amb un 81 % de quota de mercat i és el líder del mercat d'automòbils de l'Índia gràcies a una classe mitjana creixent i una població jove. El Govern de l'Índia fomenta i facilita la inversió estrangera en el sector de l'automòbil. S'espera que el sector creixi entre un 7 i un 10 % els pròxims anys.

Indústria 4.0

Índia

Indústria 4.0

TIC i transformació digital


Desplegament de les TIC a l'Índia

Amb una participació del 7 % en la indústria global i iniciatives d’Smart City India, i per tal de millorar l’automatització industrial, els sectors d’Indústria 4.0 i TIC tenen una gran oportunitat.

Amb una penetració digital de 460 milions d’usuaris d’internet (augmenta a 636 milions el 2021) i amb un projecte de connectar tots els pobles amb fibra òptica sota el pla Digital India, l’Índia està canviant tots els seus processos a un ritme molt ràpid. L’èxit del projecte Smart City India ha incrementat l’interès del poble i del govern per canviar els processos industrials també en aquest segment.

Tèxtil i moda

Índia

Tèxtil i moda


Índia: teixint el futur

L’Índia és el major productor de cotó i jute del món i el segon productor mundial de polièster, seda i fibra. La inversió estrangera a la indústria tèxtil i de la confecció de l'Índia s'ha més que duplicat en el darrer any.

L’Índia es troba entre els majors productors mundials de tèxtils i peces de vestir. La indústria tèxtil i de la roba domèstica contribueix amb un 2 % al PIB de l'Índia, i representa el 14 % de la producció industrial, el 27 % de les entrades de divises del país i el 13 % de les exportacions del país. La indústria tèxtil i de peces de vestir de l'Índia dona feina a 45 milions de persones i es posiciona com un dels mercats més competitius gràcies als baixos costos de producció i la disponibilitat de matèries primeres.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Àsia meridional: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial