El negoci de sentir-se bé

Aquest és un sector que inclou els productes i serveis de bellesa i cosmètica, així com la nutrició i salut i els productes infantils. Les noves pautes de consum i la presa de consciència del benestar augmenten la demanda de productes més sofisticats.

Activitats i missions de l'àmbit de wellness & beauty

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci vinculades a wellness & beauty

Singapur

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Xina

Xina

Wellness & Beauty


Salut pública a la Xina

L'increment de la classe mitjana i del seu poder adquisitiu, especialment de les dones, està produint un canvi de mentalitat a la Xina, on cada cop tenen més importància la salut i el benestar.

El govern xinès ha posat en marxa el pla “Healthy China 2030” per mostrar el seu compromís amb la prevenció de malalties i la millora de la salut pública. Aquest pla recull una sèrie de polítiques, com per exemple: la millora de les infraestructures sanitàries públiques, millores en la gestió del medi ambient, i la reforma d'indústries com la de la seguretat alimentària i la farmacèutica. La iniciativa té objectius ambiciosos, com el d'aconseguir que 530 milions de persones facin regularment exercici físic. Amb aquest conjunt de mesures el govern xinès vol incrementar l’esperança de vida mitjana de la Xina fins als 79 anys el 2030. Aquests objectius generaran un augment sense precedents en l’economia sanitària i del benestar en aquest país.

Dinamarca

Dinamarca

Wellness & Beauty


Silver economy a Dinamarca

En els pròxims 30 anys s'espera un canvi en la composició per edat de la població danesa, i que hi hagi un percentatge més alt de gent gran al país.

Les principals oportunitats per a empreses catalanes són la telemedicina (existeix una quota més alta de persones grans a les regions més allunyades de les grans ciutats), smart homes (domòtica per millorar la independència a la llar de la gent de la tercera edat), wearables (dispositius portàtils per millorar la qualitat de vida ja sigui en seguretat, atenció mèdica o la cura de les malalties cròniques) i benestar en general per millorar la vida de les persones grans mitjançant solucions tecnològiques.

Estats Units

Estats Units

Wellness & Beauty


Cosmètica i productes de bellesa

Les marques de cosmètica i productes de bellesa prèmium lideren el creixement del mercat més gran del món per a aquests productes, amb una xifra de negoci de 90.000 milions d'USD.

Hi ha un fort augment de la demanda de productes naturals o plant-based per al tractament de la pell, i un sorgiment de noves plataformes e-commerce per a la comercialització específica de productes indie. Les noves plataformes d'e-commerce i les plataformes de reserva de serveis de bellesa són tendències als Estats Units.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Wellness & Beauty: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial