ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

El negoci de sentir-se bé

Aquest és un sector que inclou els productes i serveis de bellesa i cosmètica, així com la nutrició i salut i els productes infantils. Les noves pautes de consum i la presa de consciència del benestar augmenten la demanda de productes més sofisticats.

Oportunitats de negoci vinculades a wellness & beauty

Xile

Xile

Wellness & Beauty


Cabells, cosmètics i electrodomèstics de cura personal

S'identifica un creixement d’aproximadament més del 80% en consum intern de productes de bellesa i cosmètics, en el període 2017-2020.

Desplegar més opcions de Cabells, cosmètics i electrodomèstics de cura personal

El recent creixement de la immigració procedent de països caribenys i centreamericans ha incrementat substancialment la demanda de productes cosmètics que, davant l'escassetat de la capacitat productiva nacional, ha generat una evolució creixent de les importacions en diversos tipus i formats de producte.

Amagar més opcions de Cabells, cosmètics i electrodomèstics de cura personal
Nigèria

Nigèria

Wellness & Beauty


Benestar i bellesa a Nigèria

Nigèria és un mercat de 200 milions d'habitants i observem una demanda creixent de productes de benestar, cosmètica i bellesa, adaptats a la població africana. També s'està desenvolupant un mercat de productes de nutrició i salut.

Desplegar més opcions de Benestar i bellesa a Nigèria

La població nigeriana de classe mitjana i alta busca novetats en l'àmbit dels productes de benestar, bellesa i d'altes propietats nutritives, sobretot a Lagos, la capital econòmica del país. És un segment nínxol però creixent i encara poc saturat. La indústria local comença a desenvolupar productes cada vegada més sofisticats i convenients per als consumidors. En aquest sentit, també hi ha oportunitats per a la transferència de tecnologia industrial, a més 4 de l'exportació de productes acabats.

Amagar més opcions de Benestar i bellesa a Nigèria
Singapur

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Desplegar més opcions de Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Amagar més opcions de Singapur, la porta d'entrada a Àsia
Dinamarca

Dinamarca

Wellness & Beauty


Cura personal a Dinamarca: un sector a l’alça

A Dinamarca, el sector factura més de 1.100 milions d'euros a l'any amb perspectives de creixement d'un 3,5 % anual entre 2020 i 2025.

Desplegar més opcions de Cura personal a Dinamarca: un sector a l’alça

Factors com una renda per càpita elevada i un clima nòrdic fan que la gent es preocupi pel seu benestar. L'oferta de productes com les vitamines, els suplements alimentaris i les cremes seguint sempre les tendències de matèria primera natural, protecció de l'animal i un embalatge minimalista i ecològic ofereix oportunitats interessants per a l'empresa catalana.

Amagar més opcions de Cura personal a Dinamarca: un sector a l’alça

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Wellness & Beauty: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial