ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

El negoci de sentir-se bé

Aquest és un sector que inclou els productes i serveis de bellesa i cosmètica, així com la nutrició i salut i els productes infantils. Les noves pautes de consum i la presa de consciència del benestar augmenten la demanda de productes més sofisticats.

Oportunitats de negoci vinculades a wellness & beauty

Rússia

Rússia

Wellness & Beauty


Productes professionals, aparells i dispositius de bellesa i antiaging

El sector bellesa ha estat un dels sectors menys afectats per la crisi a Rússia: el 2016, es va registrar un increment del 28 % en vendes de productes facials.
Al subsector de productes de bellesa professionals i equipament cosmètic a Rússia existeix molt d'interès en productes catalans per a l'aplicació de mesoteràpia i biorevitalització. Es recalca la necessitat a Rússia de pílings professionals d'efecte profund i mig-profund i també feelers. Així mateix, existeixen oportunitats en aparells i dispositius smart, sempre que el fabricant català estigui disposat a certificar-los i organitzar la formació i el manteniment corresponent.
Japó

Japó

Biotecnologia

Wellness & Beauty


Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia

L’escala del mercat de la indústria biotecnològica al Japó és de 24.000 milions d’euros, i el govern desitja expandir-lo i multiplicar el seu valor per sis abans del 2030.

En conseqüència, es busquen i desenvolupen diferents formes de col·laboració amb les empreses i els clústers estrangers, de tal manera que aquest mercat ofereix molt bones oportunitats per a les empreses catalanes més innovadores. Aquesta oportunitat s'estén a les empreses d'assistència sanitària (Healthcare), ciències de la vida (Life Science) i bellesa (Beautycare).

Hong Kong

Hong Kong

Wellness & Beauty


Silver economy i envelliment saludable

La promoció i el manteniment d'una bona salut entre la generació actual i la propera de persones d'edat avançada presenta un desafiament especial, no només per a les persones d'aquesta edat, sinó també per als líders polítics, socials i de salut de la comunitat.
Conscient de la importància d'aquesta temàtica, el Govern de Hong Kong ha creat un comitè ad hoc dins de la Comissió d'Edat Avançada per traçar les estratègies i iniciatives per promoure l'envelliment saludable entre la població. Es calcula que l’any 2021 Hong Kong comptarà amb 1,32 milions de persones de més de 65 anys.
Estats Units

Estats Units

Wellness & Beauty


Cosmètica i productes de bellesa

Les marques de cosmètica i productes de bellesa prèmium lideren el creixement del mercat més gran del món per a aquests productes, amb una xifra de negoci de 90.000 milions d'USD.

Hi ha un fort augment de la demanda de productes naturals o plant-based per al tractament de la pell, i un sorgiment de noves plataformes e-commerce per a la comercialització específica de productes indie. Les noves plataformes d'e-commerce i les plataformes de reserva de serveis de bellesa són tendències als Estats Units.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Wellness & Beauty: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial