El negoci de sentir-se bé

Aquest és un sector que inclou els productes i serveis de bellesa i cosmètica, així com la nutrició i salut i els productes infantils. Les noves pautes de consum i la presa de consciència del benestar augmenten la demanda de productes més sofisticats.

Oportunitats de negoci vinculades a wellness & beauty

Estats Units

Estats Units

Wellness & Beauty


Els nord-americans es preocupen pel benestar corporal

La demanda de serveis de benestar va a l’alça als Estats Units, en un context on les tendències envers el menjar sa i la cura del cos augmenten.

Des de fa anys sorgeixen iniciatives tant des del sector privat com del sector públic per promocionar la salut i el benestar del cos. Durant els últims anys ha crescut la preocupació pel cos i van en augment els centres esportius, però també els espais on s'ofereixen serveis de benestar i bellesa que també es perceben com una necessitat pel que fa a la salut.

Japó

Japó

Biotecnologia

Indústria farmacèutica

Wellness & Beauty


Ciències de la vida, Assistència sanitària i Biotecnologia

L’escala del mercat d’indústria biotecnològica al Japó és de 24.000 milions d’euros i el Govern desitja expandir-lo, augmentant el seu valor per sis abans del 2030.
En conseqüència, es busquen i desenvolupen diferents formes de col·laboració amb les empreses i els clústers estrangers, oferint doncs aquest mercat molt bones oportunitats per a les empreses catalanes més innovadores. Aquesta oportunitat s'estén a les empreses de Assistència sanitària (Healthcare), ciències de la vida (Life Science) i bellesa (Beautycare).
França

França

Wellness & Beauty


Cosmètica i higiene natural i orgànica

La cosmètica i higiene orgànica és un sector innovador en plena expansió a França. Les empreses que proposen una gamma orgànica per atreure el màxim de consumidors són cada cop més nombroses.

El mercat de la cosmètica i de la higiene orgànica ha experimentant un creixement sense precedents en els últims anys. Segons les últimes xifres del Baròmetre BIO/CSA 2017, el 43% dels francesos van comprar cosmètics orgànics el 2016, enfront del 24% del 2013. Les motivacions en la compra de cosmètics orgànics són principalment: problemes de salut, polèmiques de salut també per l'impacte que causen. La comercialització d'aquests productes es realitza avui a: farmàcies i parafarmàcies, i botigues Bio. Els productes més venuts són productes per a la cura facial (20%), productes per al cabell (20%) i cura corporal (16%).

Canadà

Canadà

Salut i equipaments mèdics

Wellness & Beauty


Cànnabis - prevista la legalització a partir de juliol de 2018

La legalització del cànnabis implica una gran inversió en diversos sectors, especialment en l'aplicació mèdica, la creació de nous productes derivats, la recerca i l’experimentació de nous tractaments.

Aquest sector va començar a prendre força l'any 2016 quan els inversors van començar a fer pressió perquè s'apostés per la legalització. Vancouver es posiciona com el hub en aquest camp, ja que va acollir la primera conferència sobre el cànnabis al Canadà durant l'abril de 2016. Toronto seria la segona ciutat important del país dins d'aquest sector. S'han creat incubadores i programes de formació específics per extreure el màxim valor de la legalització, sobretot de les aplicacions beneficioses de la planta per tractar temes de salut.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Wellness & Beauty: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial