ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Alimentació i sector gurmet

Oportunitats de negoci internacionals

El Japó és un mercat atractiu d'un alt poder adquisitiu, però és necessari elaborar una estratègia de brànding encertada.

Al Japó, algunes de les oportunitats del sector alimentari són —a part dels productes gurmet en envasos de disseny— els productes que es puguin associar a la salut, com ara els aliments orgànics, els ingredients naturals en substitució d’additius i conservants i els productes amb traçabilitat i lliures d’antibiòtics. Alguns productes es poden beneficiar de l’EPA (l'acord d'associació econòmica UE-Japó) que entra en el seu tercer any a partir d’abril de 2021. Els productes com ara la carn de porc, la xocolata, les galetes, el formatge natural, la mel, els caigudes de taxes aranzelàries dels quals són graduals, comencen a tenir mèrits de l'acord.  

Pàgines relacionades