ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Malàisia recolza el desenvolupament de l'economia digital i l'e-commerce

Oportunitats de negoci internacionals

Entre el 2010 i el 2016, l'economia digital de Malàisia va créixer un 9% de mitjana, i s'esperava (abans de la COVID-19) que arribés al 20% del PIB nacional el 2020. Un terç del valor prové del comerç electrònic.

Malàisia ha realitzat importants esforços per promoure l'emprenedoria digital. Institucions com la Malaysia Digital Economy Corporation, Malaysian Global Innovation i Creativity Centre and Cradle s'han establert per atraure inversions, aportar incentius i facilitar el finançament i la formació per a start-ups. S'espera que l'economia digital sigui el nou motor de desenvolupament del país amb la creació, entre d'altres, d'una zona de lliure comerç digital. El gegant del comerç electrònic Alibaba hi ha establert un macrohub logístic i de computació al núvol i serveis financers electrònics.

Pàgines relacionades