ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Malàisia segueix el camí obert per Singapur en noves tendències de consum

Oportunitats de negoci internacionals

Les relacions econòmiques i socials entre Singapur i Malàisia són profundes i les seves poblacions són similars. Les tendències que sovint lidera Singapur en poc temps se solen estendre al país veí, incloses les pautes de consum i alimentació.

Després de Singapur, Malàisia és el segon país del sud-est asiàtic amb la renda per càpita més elevada. Entre d'altres, això s'està veient reflectit en un sector de comerç detallista i de restauració en creixement. En particular, la indústria de les franquícies presenta oportunitats de creixement: prop del 40% de les franquícies del país són internacionals, la majoria pertanyents al sector F&B, seguides del comerç detallista, la moda i l'educació. Ja des del 2011, el país va obrir a inversors estrangers la possibilitat de tenir el 100% del capital en inversions al sector del comerç detallista i de la restauració.