• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Mercat retail: obertura de nous punts de venda i e-commerce

Oportunitats de negoci internacionals

El dinamisme del sector retail a França és molt rellevant, i l'e-commerce comença a ser bàsic. La presència a França d'una marca no només significa obrir el mercat francès, sinó tenir visibilitat a tot el món.

El sector retail està fortament lligat a l'e-commerce. Les tendències giren entorn de la IA, el big data i la RV per a la hiperpersonalització de productes i millora del procés de compra. També prenen importància conceptes com el pagament invisible/automatitzat (a través del mòbil o contactless), el comerç conversacional, l'entrega prèmium de productes i la robotització dels magatzems. Tot i això, encara tenen una gran importància les botigues físiques. L'oficina exterior d'ACCIÓ a París té molta experiència en l'obertura de punts de venda de diferents sectors, amb serveis d'assessorament en la creació de la filial, anàlisi de la competència, recerca de locals comercials, pilotatge de treballs de condicionament, selecció de personal, etc.