ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Un mercat madur que cerca productes de bona qualitat a bon preu.

Oportunitats de negoci internacionals

Els consumidors són molt més conscients que mai. Volen saber com s’elaboren els productes, com s’entreguen, com són d'ètics, quina sostenibilitat i quina seguretat tenen.

"Els consumidors de Taiwan són fidels a les marques, però també cada vegada més atents als preus. La qualitat i el servei postvenda són els altres factors principals que influeixen en el comportament dels consumidors. Passar temps en línia és ara una de les activitats preferides dels consumidors taiwanesos; són molt actius a les xarxes socials i els agrada visitar les botigues en línia.
Amb un considerable estalvi, pensions i inversions, els consumidors grans tenen ara un poder de despesa més gran que qualsevol altre segment, mentre que els adults joves s’enfronten a un salari més baix i un elevat preu de l’habitatge. Els nous jubilats són experts en tecnologia i busquen gastar els seus diners en experiències vitals enriquidores".