ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

L'empresa Castey introdueix els seus productes als Estats Units

Casos d'empresa   Castey

Nascuda d'una foneria que data del segle XVI, Castey s'ha convertit en una marca de referència d'estris de cuina i parament de la llar.

Els seus dissenys pràctics i atractius no només s'han fet un lloc a nivell nacional, sinó que els han permès sortir a l'exterior i començar a exportar a països com els Estats Units.

Idees força

L’empresa neix el 1996 de la foneria Barberí (1542), que encara manté la seva activitat en campanes i escultures.

El 2006 comença la seva experiència internacional en països veïns on obté l’experiència necessària per encarar el mercat dels Estats Units des del 2009.

Entre el 25 i el 30 % de la facturació prové de l’exportació, amb una clara voluntat d’invertir aquests percentatges respecte a la facturació nacional, i arribar al 75 % de facturació exterior.

Als Estats Units pretenen introduir la marca, que han batejat com Castey USA, INC.

El següent repte és abordar el mercat xinès.

Perfil digital