ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Alimentació sostenible

Oportunitats de negoci internacionals

L'alimentació saludable, sostenible i traçable és una prioritat del Pla d'Inversió per a la Competitivitat de l'Estat francès, dotat de 2.000 milions d'euros. França és el segon mercat europeu de productes alimentaris ecològics.

El 40% de la població francesa afirma que vol reduir el consum de carn i peix a favor dels productes vegetals. Paral·lelament, els restauradors van augmentar l'oferta de plats vegans un 44% el 2020 respecte al 2019, fet que reflecteix una ecologització de l'oferta d'alimentació horeca. Pel que fa la distribució, el país compta amb més de 3.000 punts de venda especialitzats en productes ecològics, i als supermercats i hipermercats tradicionals les vendes de productes ecològics s'han duplicat en els darrers 5 anys i constitueixen el 4,8% de la facturació.

Pàgines relacionades