ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

El consumidor valora molt els productes d'importació provinents d'Europa

Oportunitats de negoci internacionals

El sector de l'alimentació al Marroc és un mercat en creixement per l'augment de la renda per càpita i del poder adquisitiu de la classe mitjana, així com per la gradual occidentalització dels gustos.

Un factor important és la modernització dels canals de distribució, els nous supermercats i hipermercats, que atrauen la població resident en ciutats i això facilita l'accés a una major varietat d'aliments d'importació i condueix a un mercat més marquista i equilibrat en qualitat-preu. S'aprecia, així mateix, un important pes de l'alimentació en la cistella de la compra de les llars al Marroc, que arriba fins al 45% del pressupost familiar, i una evolució positiva de les vendes d'aliments, tant envasats com frescos. L'oportunitat es basa en poder oferir una gamma de productes variats, empreses que puguin oferir productes gurmet i bio.

Pàgines relacionades