ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

El mercat de l'alimentació a Angola està en creixement

Oportunitats de negoci internacionals

Amb la recuperació del preu del petroli després de la crisi de la COVID-19, Angola tindrà l'opció de tornar a importar productes a nivells d'abans de 2014. Angola importa des de productes agrícoles bàsics fins a segments de productes més gurmet.

En centres urbans com Luanda, el comerç formal i de cadenes de supermercats es desenvolupa ràpidament. Les principals cadenes de supermercats del país són Shoprite (amb més de 35 supermercats), Kero, Alimenta Angola i Candando.
Les oportunitats de negoci internacional per a les empreses catalanes poden sorgir a través de l’exportació clàssica, però també són molt interessants les opcions per a produir localment. És un mercat molt poc desenvolupat i el know-how de les empreses catalanes pot aportar un valor diferencial i assegurar una gran quota de mercat.

Pàgines relacionades