ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Productes alimentaris a Ghana

Oportunitats de negoci internacionals

El creixement de la classe mitjana i del poder adquisitiu a Ghana estimula una demanda de productes alimentaris cada vegada més sofisticats en qualitat i en varietat. Les cadenes de supermercats estan creixent.

La distribució de productes alimentaris a Ghana continua molt integrada verticalment amb importadors que també distribueixen i tenen punts de venda al detall i supermercats. Cerquen productes de més qualitat però a preus competitius. El creixement urbà, demogràfic i de la classe mitjana impulsen la demanda de productes alimentaris. Ghana continua tenint una gran dependència dels productes importats, encara que s'estigui fent un esforç molt important per la industrialització local i la producció de productes "Made in Ghana". Es comencen a veure tendències de consum d'aliments dietètics i saludables i aliments sense gluten, per exemple, la qual cosa és una nova tendència a Ghana.

Pàgines relacionades