ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Singularity University, aprendre a canviar el món

Idees d'experts   Salim Ismail, Global Ambassador i Founding Executive Director de la Singularity University

Nascuda el 2008 a Silicon Valley, a l'empara de la NASA i Google, la Singularity University pretén formar els líders mundials del futur i ajudar els emprenedors que volen canviar el món. Salim Ismail, fundador i ambaixador global de l'entitat, n'ha explicat les idees principals durant una sessió del BizBarcelona 2013.

Salim Ismail, fundador i ambaixador global de la Singularity University, explica el funcionament d'un centre que només admet projectes que puguin donar resposta als problemes de més de mil milions de persones. Per aconseguir-ho, ressalta el necessari bon ús de la tecnologia com el camí per resoldre els grans problemes de la humanitat.

Alhora, Ismail reivindica que les empreses també han de conservar l'esperit emprenedor i donar molt de pes a la investigació, que ha de ser el motor de la societat. Les seves idees i metodologies per fer exponencial la disrupció ja han acompanyat des de la Singularity University a 80 investigadors de 75 països diferents.