S'han trobat 2.285 resultats
-
Èxit de mercat i Disseny
L'estudi té l'objectiu d'explorar la situació del disseny a les pime catalanes de l'àmbit manufacturer en relació amb el seu èxit de mercat, analitzant la seva rendibilitat quantitativament i qualitativa.
01/04/2005
-
La sistematització de la innovació. Normes de la sèrie UNE 166.000 d'R+D+I
L'objectiu d'aquesta guia és oferir suport a les empreses en la implantació de les normes UNE de sèrie 166.000 de gestió de la recerca, el desenvolupament i la innovació. S'adreça a empreses de qualsevol sector i dimensió, especialment les que duen a terme activitats d'R+D+I o tenen sistemes de gestió estructurats.
01/01/2005
-
L'evolució del capital risc a Catalunya
L'objectiu d'aquesta publicació és analitzar l'activitat de les entitats de capital risc amb seu a Catalunya des de l'any 1991 fins a l'actualitat. L'estudi recull l'evolució de la captació de fons en el període 1991-2001 i analitza l'origen dels recursos i les inversions realitzades.
01/11/2004
-
Valoració i llicència de patents de nous productes farmacèutics
L'objectiu d'aquesta guia és donar una visió general sobre les tècniques de valoració de patents més importants i sobre la negociació i estructuració d'acords de llicència. S'aplica especialment al sector farmacèutic a causa dels llargs períodes de desenvolupament.
01/11/2004
-
La gestió per processos en els centres educatius basada en la norma ISO9001:00
Aquesta guia té com a objectiu ajudar els centres educatius a implantar un nou model de gestió, basat en la ISO 9001, que cerqui la millora contínua en la qualitat de l'ensenyament. La guia explica l'aplicació del model de gestió a través de fitxes i mapes de processos i inclou un capítol amb experiències i opinions d'alguns centres que han implementat aquest model de gestió.
01/11/2004
-
Metodologia d'anàlisi de la gestió de compres
La metodologia de gestió de compres és una eina de reflexió, que mostra les àrees fonamentals que s'han de tenir en compte en el disseny o en el redisseny d'un model de gestió de compres.
01/10/2004
-
Canvi ràpid d'utillatges (SMED)
SMED és una tècnica per reduir considerablement el temps de preparació de màquines de canvi d'utillatge. L'esperit del sistema SMED és aconseguir reduir aquests temps a menys de 10 minuts.
01/10/2004
-
Implantació de la norma internacional ISO 9001
És una norma internacional enfocada cap a la millora dels processos d'una organització per incrementar-ne l'eficiència i l'eficàcia.
01/09/2004
-
Anàlisi del valor
Mètode organitzat i creatiu que utilitza un procés de disseny funcional i econòmic, que té per objectiu augmentar el valor d'un producte existent o d'un que s'està desenvolupant.
01/09/2004
-
Les TICs i les transformacions de l'empresa catalana
Aquesta publicació és un extracte el treball de recerca de la UOC i analitza les transformacions en l'estratègia i l'organització empresarials derivades de la utilització de les tecnologies de la informació i les comunicacions, sobretot en aspectes com l'estructura empresarial i l'aparició del negoci a través d'Internet, etc.
01/06/2004
-
Guia per al Bon Govern de l'empresa no cotitzada i familiar
Aquesta publicació té l'objectiu d'ajudar les empreses familiars no cotitzades a innovar en el seu model de gestió, a partir dels principis i pràctiques del bon govern a l'empresa, orientant-les en el pas des de la direcció unipersonal cap al consell d'administració. Aquest recull de recomanacions d'ajuda, defineix els òrgans de govern i els rols individuals dels seus integrants, concretant-ne les responsabilitats.
01/05/2004
-
L'empresa familiar a Catalunya
Quantificació i caracterització de l'estructura, propietat, gestió i govern de les empreses familiars catalanes.
01/04/2004
-
Sistemes integrats de gestió
L'objectiu d'aquest manual és tractar els Sistemes de Gestió de Qualitat, Medi ambient i Seguretat i salut de forma que l'empresa pugui integrar-los tots ells dins la seva gestió diària.
01/03/2004
-
Diagrama de flux
El Diagrama de Flux és la representació gràfica del funcionament i estructura d'un procés on es mostren totes les fases de què consta i com es troben relacionades i connectades.
01/03/2004
-
Guia d'innovació en màrqueting i vendes
Aquesta guia forma part del conjunt de guies de gestió de la innovació i se centra en la necessitat de redefinir les àrees i les activitats comercials de l'empresa. La primera part de la guia tracta els conceptes bàsics de l'activitat de màrqueting i s'explica el concepte d'innovació en aquest context.
01/01/2004
Total de pàgines: 153