Què has de saber?
Modalitat B. Producte: ajuts destinats a l’obtenció de prototipus i a la valorització i transferència dels resultats d’investigació generada per equips de recerca de Catalunya.
Els ajuts han d’anar destinats a projectes d’innovació que hagin finalitzat la conceptualització del pla per la transferència i que hagin identificat un candidat a producte o servei a desenvolupar i disposen d’una proposta de generació de valor a partir de la tecnologia i/o coneixement proposat d’acord amb les validacions realitzades.
L’objecte dels ajuts és el finançament d’activitats estructurades de caràcter demostratiu que permetin l'assoliment d'una prova de concepte i/o la validació de la proposta de generació de valor, per tal de reduir les incerteses sobre la viabilitat tècnica i comercial de la tecnologia o coneixement en desenvolupament.
Aquest tràmit només es pot fer per internet
Termini de presentació de sol·licituds modalitat B. Producte: des del 27 de febrer de 2025 fins al 26 de març de 2025 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona)
Contacte:
- Juan Antonio Bermejo (juan.antonio.bermejo@gencat.cat)
- Víctor Linares (victor.linares@gencat.cat)
- Bústia TRANSFERÈNCIA AGAUR (transferencia.agaur@gencat.cat)
Organisme responsable
Altres organismes relacionats
Els equips de recerca de les universitats del sistema universitari de Catalunya, els centres de recerca, els centres tecnològics, les fundacions hospitalàries i les institucions sense ànim de lucre. Han de tenir com activitat principal la recerca i seu a Catalunya.
Termini de presentació sol·licituds modalitat B. Producte: des del 27 de febrer de 2025 fins al 26 de març de 2025 a les 14.00 hores (hora local de Barcelona)
Els equips de recerca participants han de ser responsables de la generació del coneixement o la tecnologia que es vol valoritzar.
Els equips de recerca han d’estar formats, com a mínim, per dues persones, que han de complir amb els requisits següents:
- El Científic o Científica Responsable ha d’estar en possessió del títol de doctor o doctora i ha d’estar vinculat o vinculada estatutàriament o contractualment a la plantilla de la universitat o del centre participant i tenir-hi dedicació completa.
- El Científic Emprenedor o Científica Emprenedora ha d’estar en fase predoctoral o postdoctoral.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
1
Primer pas
Sol·licitar l'ajut
Per més informació, veure la guia de presentació de sol·licituds Ajuts d'Indústria del Coneixement per a l'any 2025.
Terminis
Del 27/02/2025 al 26/03/2025Per més informació, veure la guia de presentació de sol·licituds Ajuts d'Indústria del Coneixement per a l'any 2025.
-
2
Segon pas
Rebre resposta de l’Administració
Quan rebreu la resposta?En sis mesos, a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria al DOGC. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, l’ajut sol·licitat s’entén desestimat [...]
Quan rebreu la resposta?
En sis mesos, a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria al DOGC. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, l’ajut sol·licitat s’entén desestimat per silenci.Com rebreu la resposta?
Mitjançant la seva notificació de la resolució de concessió al tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. També podreu consultar el resultat de la resolució a la pàgina web de l’AGAUR.Podeu presentar un recurs?
Sí, la resolució de concessió indicarà els recursos que podeu presentar.
Tràmits relacionats