Per poder navegar amb més tranquil·litat pels continguts d'aquesta web, tingues en compte el següent:

Sortir ràpid

1. Disposes del botó Surt ràpid per sortir immediatament.

pdf

2. Quan obris un PDF, simplement visualitza'l, sense desar-lo

esborrar-historial

3. Assegura't d'esborrar el teu historial de navegació abans de sortir.

mode-incognit

4. Fes servir la navegació privada o d'incògnit.

Saltar al contingut principal
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat
Menú
  • Contacte. Obre en una nova finestra.
  • Idioma: ca
    • Castellano
Cercador

Cercador

Serveis d'internacionalització
Serveis d'innovació
Convocatòries d'ajuts obertes
Últimes notícies
Properes activitats
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Inici
  • Accedeix a “Ajuts i serveis”
    • Per on començar
    • Accedeix a “Vols créixer?”

      • Assessorament en creixement i estratègia empresarial
      • Cupons d’estratègia
      • Ajuts de creixement i canvi estratègic
      • Ajuts empresarials del Fons de Transició Nuclear
      • Clústers: col·laborar per reforçar l'estratègia
      • Oficina Next Generation EU
      • Oficina Pública per a la Transformació de les Indústries de Mobilitat i Automoció
      • Servei de creixement empresarial
      • Accedeix a “Vols créixer?”

    • Accedeix a “Vols innovar?”

      • Assessorament en innovació i tecnologia per a l'empresa
      • Cupons d'innovació
      • Ajuts R+D+I europeus
      • Accedeix a “R+D a l'empresa”

        • Assessorament per a projectes d'R+D
        • Protecció de la propietat intel·lectual i industrial
        • R+D amb centres tecnològics i agents de transferència de tecnologia TECNIO
        • Ajuts per a projectes d'R+D empresarial
        • Accedeix a “R+D a l'empresa”

      • Accedeix a “Innovació digital avançada i verda”

        • Ajuts a la innovació tecnològica i verda
        • Innovació digital avançada
        • Innovació verda
        • Accedeix a “Innovació digital avançada i verda”

      • Accedeix a “Innovació oberta i disruptiva”

        • Acceleració de projectes d’innovació disruptiva
        • Ajuts a projectes d’innovació oberta i disruptiva
        • Catalonia Exponential Leaders
        • Reptes i solucions d’innovació oberta
        • Accedeix a “Innovació oberta i disruptiva”

      • Accedeix a “Serveis per a Startups”

        • Directori de startups a Catalunya
        • Finançament per a startups
        • Recomanador de finançament alternatiu
        • Ajuts Startup Capital
        • Accedeix a “Serveis per a Startups”

      • Accedeix a “Vols innovar?”

    • Accedeix a “Vols internacionalitzar-te?”

      • Assessorament en internacionalització i comerç internacional
      • Responem. Pla de defensa de la Catalunya de tothom
      • Barreres al comerç internacional
      • Accedeix a “Començar a exportar”

        • Iniciació a l’exportació
        • Cupons d'internacionalització
        • Recomanador d'oportunitats de negoci internacionals
        • Trade Portal: informació pràctica per exportar
        • Accedeix a “Començar a exportar”

      • Accedeix a “Expansió internacional”

        • Accés a licitacions internacionals
        • Ajuts de multilocalització - Noves filials a l'estranger
        • Ajuts de promoció internacional
        • Ajuts per exportar a través de canals digitals
        • Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya
        • Internacionalització sectorial
        • Trobar compradors internacionals
        • Accedeix a “Expansió internacional”

      • Accedeix a “Vols internacionalitzar-te?”

    • Accedeix a “Vols invertir a Catalunya?”

      • Captació de socis internacionals
      • Suport per a empreses estrangeres establertes a Catalunya
      • Accedeix a “Vols invertir a Catalunya?”

    • Accedeix a “Convocatòries d'ajuts”

      • Convocatòries d’ajuts
      • Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l'empresa
      • Accedeix a “Justificacions d'ajuts”

        • Ajuts 2024
        • Ajuts 2023
        • Ajuts 2022
        • Ajuts 2021
        • Ajuts 2020
        • Ajuts 2019
        • Ajuts 2018
        • Ajuts 2017
        • Ajuts 2016
        • Ajuts 2015
        • Subvenció exclosa de concurrència pública
        • Accedeix a “Justificacions d'ajuts”

      • Altres tràmits en paper: línies 2018 i anteriors
      • Altres tràmits per internet: línies 2019 i anteriors
      • Llistat ajuts/Préstecs atorgats
      • Accedeix a “Convocatòries d'ajuts”

    • Cercador d'ajuts i serveis
    • Accedeix a “Banc de coneixement”

      • Cercador del Banc de coneixement
      • Accedeix a “Banc de coneixement”

    • Accedeix a “Ajuts i serveis”

    Imatge 1: Vols créixer?
    Imatge 2: Vols innovar?
    Imatge 3: Vols internacionalitzar-te?

    Ajuts i serveis

    ACCIÓ ofereix una gran diversitat de serveis individualitzats i col·lectius per impulsar la competitivitat de les empreses catalanes.

    Accedeix a “Ajuts i serveis”

  • Accedeix a “Països”
    • Accedeix a “Àfrica Subsahariana”

      • Angola
      • Camerun
      • Costa d'Ivori
      • Etiòpia
      • Ghana
      • Kenya
      • Moçambic
      • Nigèria
      • Ruanda
      • Senegal
      • Sud-àfrica
      • Tanzània
      • Uganda
      • Accedeix a “Àfrica Subsahariana”

    • Accedeix a “Amèrica del Nord i Central”

      • Canadà
      • Costa Rica
      • Cuba
      • El Salvador
      • Estats Units d'Amèrica
      • Guatemala
      • Hondures
      • Jamaica
      • Mèxic
      • Nicaragua
      • Panamà
      • República Dominicana
      • Accedeix a “Amèrica del Nord i Central”

    • Accedeix a “Amèrica del Sud”

      • Argentina
      • Bolívia
      • Brasil
      • Colòmbia
      • Equador
      • Paraguai
      • Perú
      • Uruguai
      • Xile
      • Accedeix a “Amèrica del Sud”

    • Accedeix a “Àsia meridional”

      • Bangladesh
      • Índia
      • Sri Lanka
      • Accedeix a “Àsia meridional”

    • Accedeix a “Europa occidental”

      • Alemanya
      • Àustria
      • Bèlgica
      • Dinamarca
      • Estònia
      • Finlàndia
      • França
      • Irlanda
      • Itàlia
      • Letònia
      • Lituània
      • Luxemburg
      • Noruega
      • Països Baixos
      • Portugal
      • Regne Unit
      • Suècia
      • Suïssa
      • Accedeix a “Europa occidental”

    • Accedeix a “Europa oriental i Àsia central”

      • Albània
      • Armènia
      • Azerbaidjan
      • Bòsnia i Hercegovina
      • Bulgària
      • Croàcia
      • Eslovàquia
      • Eslovènia
      • Geòrgia
      • Grècia
      • Hongria
      • Kazakhstan
      • Kirguizstan
      • Macedònia del Nord
      • Montenegro
      • Polònia
      • República Txeca
      • Romania
      • Sèrbia
      • Turquia
      • Ucraïna
      • Uzbekistan
      • Accedeix a “Europa oriental i Àsia central”

    • Accedeix a “Extrem Orient”

      • Corea del Sud
      • Japó
      • Taiwan
      • Xina
      • Accedeix a “Extrem Orient”

    • Accedeix a “Orient Mitjà i nord d'Àfrica”

      • Aràbia Saudí
      • Bahrain
      • Emirats Àrabs Units
      • Jordània
      • Kuwait
      • Marroc
      • Oman
      • Qatar
      • Accedeix a “Orient Mitjà i nord d'Àfrica”

    • Accedeix a “Sud-est asiàtic i Oceania”

      • Austràlia
      • Cambodja
      • Filipines
      • Indonèsia
      • Laos
      • Malàisia
      • Nova Zelanda
      • Singapur
      • Tailàndia
      • Vietnam
      • Accedeix a “Sud-est asiàtic i Oceania”

    • Xarxa d'Oficines Exteriors
    • Accedeix a “Països”

    Imatge 1: Àfrica Subsahariana
    Imatge 2: Amèrica del Nord i Central
    Imatge 3: Amèrica del Sud

    Països

    Navega pels països on ACCIÓ et dona servei, descobreix les tendències i oportunitats de negoci principals i accedeix a les activitats i serveis relacionats.

    Accedeix a “Països”

  • Accedeix a “Sectors”
    • Alimentació
    • Altres indústries del transport
    • Audiovisual
    • Automoció, moto i mobilitat lleugera
    • Biotecnologia
    • Construcció sostenible i infraestructures
    • Cosmètica, benestar i economia silver
    • Economia verda i circular
    • Educació, formació i serveis editorials
    • Electrònica i electricitat
    • Energia i recursos
    • Indústria 4.0 i tecnologies del futur
    • Indústria farmacèutica
    • Logística, e-commerce i distribució
    • Maquinària i béns d'equip
    • Matèries primeres i transformació del metall i altres materials
    • Moble i hàbitat
    • Paper, cartró i packaging
    • Química i plàstics
    • Salut i serveis sanitaris
    • Smart Cities
    • Tèxtil i moda
    • TIC i transformació digital
    • Turisme, cultura, oci, esports i restauració
    • Videojocs
    • Vins, caves i begudes
    • Accedeix a “Sectors”

    Imatge 1: Alimentació
    Imatge 2: Altres indústries del transport
    Imatge 3: Audiovisual

    Sectors

    Descobreix totes les tendències i oportunitats de negoci sector per sector. T'oferim anàlisis, serveis i activitats perquè les aprofitis per fer créixer la teva empresa.

    Accedeix a “Sectors”

  • Accedeix a “Activitats”
    • Accedeix a “Agenda”

      • Esmorzars d'ACCIÓ
      • Fires i congressos
      • Informació sobre ajuts i serveis
      • Jornades i conferències
      • Missions empresarials
      • Networking empresarial
      • Reunions amb experts
      • Workshops i formacions
      • Accedeix a “Agenda” . Obre en una nova finestra.

    • Accedeix a “Grans actes”

      • Accedeix a “Beyond Catalonia”

        • Beyond Catalonia 2025. Obre en una nova finestra.
        • Beyond Catalonia 2024
        • Accedeix a “Beyond Catalonia”

      • Accedeix a “ACCIÓ Startup Forum”

        • ACCIÓ Startup Forum 2025. Obre en una nova finestra.
        • ACCIÓ Startup Forum 2024
        • ACCIÓ Startup Forum 2023
        • ACCIÓ Startup Forum 2022
        • ACCIÓ Startup Forum 2021
        • Accedeix a “ACCIÓ Startup Forum”

      • Accedeix a “Exponential Day”

        • Exponential Day 2025. Obre en una nova finestra.
        • Exponential Day 2024
        • Exponential Day 2023
        • Exponential Day 2022
        • Exponential Day 2021
        • Accedeix a “Exponential Day”

      • ACCIÓ 'ON'. Fem avui l'empresa del demà
      • Accedeix a “Setmana de la Internacionalització”

        • Setmana de la Internacionalització 2023. Obre en una nova finestra.
        • Setmana de la Internacionalització 2022
        • Setmana de la Internacionalització 2021
        • Setmana de la Internacionalització 2020
        • Accedeix a “Setmana de la Internacionalització”

      • Accedeix a “Grans actes”

    • Accedeix a “Fires i congressos”

      • Advanced Factories
      • Alimentaria
      • Expoquimia
      • Health Revolution Congress: Innovació en salut digital
      • Integrated Systems Europe (ISE)
      • IoT Solutions World Congress
      • Mobile World Congress / 4YFN
      • Smart City Expo World Congress
      • Accedeix a “Fires i congressos”

    • Accedeix a “Cicles temàtics d’ACCIÓ i altres actes”

      • Cafè disruptiu
      • Cluster Day
      • Exponential Open Days
      • Startup Talks
      • Superant barreres d’internacionalització
      • Accedeix a “Cicles temàtics d’ACCIÓ i altres actes”

    • Accedeix a “Activitats”

    Imatge 1: Agenda
    Imatge 2: Grans actes
    Imatge 3: Fires i congressos

    Activitats

    ACCIÓ organitza més 230 activitats anuals a Barcelona i a tot Catalunya. Descobreix les nostres activitats, els cicles temàtics i els grans esdeveniments

    Accedeix a “Activitats”

  • Accedeix a “ACCIÓ”
    • Accedeix a “L'Agència”

      • 40 anys d’ACCIÓ: una història de futur
      • Coneix ACCIÓ
      • Missió, visió i valors
      • Visió estratègica
      • Projectes europeus, aliances i FEDER
      • Transparència
      • Accessibilitat
      • Protecció de dades
      • Estructura ètica
      • Treballa amb nosaltres
      • Accedeix a “L'Agència”

    • Accedeix a “Delegacions territorials”

      • Delegació d’ACCIÓ de l'Alt Penedès i el Garraf
      • Delegació d’ACCIÓ de l’Alt Pirineu i Aran
      • Delegació d’ACCIÓ de la Catalunya Central
      • Delegació d’ACCIÓ de Girona
      • Delegació d’ACCIÓ de Lleida
      • Delegació d’ACCIÓ de Tarragona
      • Delegació d’ACCIÓ de les Terres de l'Ebre
      • Delegació d'ACCIÓ del Vallès, Baix Llobregat i Maresme
      • Delegació d’ACCIÓ de Madrid
      • Accedeix a “Delegacions territorials”

    • Accedeix a “Oficines Exteriors de Catalunya”

      • Oficina Exterior de Catalunya a Accra
      • Oficina Exterior de Catalunya a Amsterdam
      • Oficina Exterior de Catalunya a Austin
      • Oficina Exterior de Catalunya a Berlín
      • Oficina Exterior de Catalunya a Bogotà
      • Oficina Exterior de Catalunya a Bombai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Brussel·les
      • Oficina Exterior de Catalunya a Buenos Aires
      • Oficina Exterior de Catalunya a Casablanca
      • Oficina Exterior de Catalunya a Copenhaguen
      • Oficina Exterior de Catalunya a Dubai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Hong Kong - Xina
      • Oficina Exterior de Catalunya a Istanbul
      • Oficina Exterior de Catalunya a Johannesburg
      • Oficina Exterior de Catalunya a Lima
      • Oficina Exterior de Catalunya a Londres
      • Oficina Exterior de Catalunya a Ciutat de Mèxic
      • Oficina Exterior de Catalunya a Miami
      • Oficina Exterior de Catalunya a Milà
      • Oficina Exterior de Catalunya a Montreal
      • Oficina Exterior de Catalunya a Moscou
      • Oficina Exterior de Catalunya a Nairobi
      • Oficina Exterior de Catalunya a Nova York
      • Oficina Exterior de Catalunya a Panamà
      • Oficina Exterior de Catalunya a París
      • Oficina Exterior de Catalunya a Pequín
      • Oficina Exterior de Catalunya a Santiago de Xile
      • Oficina Exterior de Catalunya a São Paulo
      • Oficina Exterior de Catalunya a Seül
      • Oficina Exterior de Catalunya a Silicon Valley
      • Oficina Exterior de Catalunya a Singapur
      • Oficina Exterior de Catalunya a Stuttgart
      • Oficina Exterior de Catalunya a Sydney
      • Oficina Exterior de Catalunya a Tòquio
      • Oficina Exterior de Catalunya a Varsòvia
      • Oficina Exterior de Catalunya a Washington - Delegació davant Organismes Multilaterals
      • Oficina Exterior de Catalunya a Xangai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Zagreb
      • Accedeix a “Oficines Exteriors de Catalunya”

    • Accedeix a “Sala de premsa i comunicació”

      • Butlletins
      • Cercador de premsa i actualitat
      • Punt d’inflexió, el pòdcast d’ACCIÓ
      • Xarxes socials
      • Accedeix a “Sala de premsa i comunicació”

    • Accedeix a “Processos d'acreditació”

      • Acreditació de persones assessores
      • Acreditació d'Agents de suport a la internacionalització
      • Acreditació de clústers
      • Acreditació de mentores i mentors de startups
      • Acreditació de xarxes d’inversors privats
      • Acreditació TECNIO
      • Cercador de persones acreditades d'ACCIÓ
      • Accedeix a “Processos d'acreditació”

    • Licitacions
    • Preguntes freqüents
    • Banc de coneixement
    • Butlletins
    • Contacte. Obre en una nova finestra.
    • Accedeix a “ACCIÓ”

    Imatge 1: L'Agència
    Imatge 2: Delegacions territorials
    Imatge 3: Sala de premsa i comunicació

    ACCIÓ

    ACCIÓ és l’Agència per a la competitivitat de l’empresa de la Generalitat de Catalunya, el referent públic per contribuir a la transformació de les empreses catalanes.

    Accedeix a “ACCIÓ”

  • Inici
  • Ajuts i serveis
  • Convocatòries d'ajuts
  • Convocatòries d’ajuts
  • Subvencions per a la contractació de personal investigador en formació (PIF-Salut) - (Codi SLT017)
  • Sol·licitar la subvenció
22089 - 22089_-_Subvencions_per_a_la_contractacio_de_personal_investigador_en_formació_(PIF-Salut) - (Codi SLT017) Departament de Salut accio
  • Què has de saber?
  • Què és?
  • A qui va dirigit?
  • Terminis
  • Documentació
  • Requisits
  • Taxes
  • Altres informacions

Passos a fer

  1. 1. Sol·licitar la subvenció
  2. 2. Consultar l'estat del tràmit
  3. 3. Rebre resposta de l'Administració
  4. 4. De la finalització del termini de sol·licituds a la resolució provisional de concessió
  5. 5. De la resolució provisional de concessió a la resolució definitiva de concessió
  6. 6. Executar les accions subvencionades
  7. 7. De l'execució a la justificació i el pagament
  • Anar a: Sol·licitar la subvenció
  • Anar a: Què és?
  • Anar a: A qui va dirigit?
  • Anar a: Terminis
  • Anar a: Documentació
  • Anar a: Requisits
  • Anar a: Taxes
  • Anar a: Altres informacions
  • Anar a: Passos a fer

Subvencions per a la contractació de personal investigador en formació (PIF-Salut) - (Codi SLT017)

Sol·licitar la subvenció

QUI
Empreses i professionals | Entitats
COM
Per Internet
QUAN
Fora de termini

Del 22/01/2021 al 11/02/2021

Per Internet Inicia

Necessites ajuda?

Saber-ne més

Subvencions per a la contractació de personal investigador en formació (PIF-Salut) - (Codi SLT017)

Sol·licitar la subvenció

Per Internet Inicia
QUAN
Fora de termini

Del 22/01/2021 al 11/02/2021

QUI
COM
Empreses i professionals | Entitats Per Internet

Necessites ajuda?

Necessites ajuda?

Envia la teva consulta

  • Consultes, queixes i suggeriments

Ajuda amb la tramitació

Ajuda amb la tramitació

  • Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya
  • Please wait...Com obrir formularis PDF
  • Suport amb formularis que s'emplenen des del web (HTML)
  • Suport a la tramitació per internet

Subscripció als avisos informatius

Rebràs informació de novetats generals relacionades amb aquest tràmit com ara l’inici de terminis, canvis en els formularis, etc...

Afegir com a tràmit favorit a l'àrea privada

L'hi tindràs sempre disponible i pots triar si veure els avisos informatius allí o rebre'ls per correu.

Subscripció només amb un correu electrònic

Rebràs els avisos informatius al teu correu. Per gestionar les subscripcions, entra a la teva Àrea privada.

Normativa

  • Informació general sobre ajuts i subvencions

    . Obre en una nova finestra.
  • Ajuts i subvencions del Departament de Salut

    . Obre en una nova finestra.
  • Normativa sobre ajuts i subvencions

    . Obre en una nova finestra.
  • Resolució del Director General de Recerca i Innovació en Salut d'atorgament de les subvencions de la convocatòria 2020 del PERIS

    . Obre en una nova finestra.
  • Instruccions en relació amb la possibilitat de suspendre els contractes de treball derivats dels ajuts PERIS 2016-2020

    . Obre en una nova finestra.
  • Resolució per la qual s’estableixen noves mesures especials addicionals en matèria d’execució de subvencions concedides en el marc de les convocatòries de desplegament del Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016/2020.

    . Obre en una nova finestra.
  • ORDRE SLT/274/2016, d'11 d'octubre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions per al finançament d'accions incloses en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016-2020.

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  7229  publicat el 19/10/2016)
  • ORDRE SLT/108/2021, de 18 de maig, de modificació de l'Ordre SLT/274/2016, d'11 d'octubre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions d'accions incloses en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016-2020.

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8415  publicat el 21/05/2021)
  • ORDRE SLT/148/2017, de 10 de juliol, de modificació de l'Ordre SLT/274/2016, d'11 d'octubre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions d'accions incloses en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016-2020.

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  7411  publicat el 13/07/2017)
  • RESOLUCIÓ SLT/3501/2020, de 30 de desembre, per la qual s'obre la convocatòria per al període 2021-2024 per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per al finançament d'accions instrumentals dins del Programa d'impuls al talent i l'ocupabilitat inclòs en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016-2020 (ref. BDNS 542793).

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8311  publicat el 08/01/2021)
  • RESOLUCIÓ SLT/93/2021, de 14 de gener, per la qual es modifica la Resolució SLT/3501/2020, de 30 de desembre, per la qual s'obre la convocatòria per al període 2021-2024 per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per al finançament d'accions instrumentals dins del Programa d'impuls al talent i l'ocupabilitat inclòs en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2016-2020 i s'amplia el termini per presentar-hi sol·licituds (ref. BDNS 542793).

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8322  publicat el 21/01/2021)
  • Reial decret 279/2016, de 24 de juny, sobre acreditació d'instituts de recerca biomèdica o sanitària.

    . Obre en una nova finestra. (BOE  núm.  161  publicat el 05/07/2016)
  • Llei 14/2011, d'1 de juny, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

    . Obre en una nova finestra. (BOE  núm.  131  publicat el 02/06/2011)

Què has de saber?

Què és?

Són subvencions per a la contractació de personal investigador en formació en el camp de les ciències i les tecnologies de la salut, per a la realització de la tesi doctoral.

Els contractes tenen les finalitats següents:

  1. Promoure la formació de joves investigadors en les institucions de recerca en salut assistencial i en salut pública de Catalunya.
  2. Enfortir la capacitat dels grups de recerca als quals s'incorporin els contractats.

Aquest tràmit només el pots fer per internet. La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni serà vàlida a efectes de data de presentació.

Per a les sol·licituds o comunicacions d’aquest tràmit s’han habilitat formularis específics. Pots descarregar-los des d’aquesta pàgina i és important que utilitzis sempre l’última versió.


Convocatòria 2020 (2021-2024)

El termini per a la presentació de la documentació de justificació de la subvenció per a les activitats executades l'any 2024 i la valoració final de l’actuació és fins al 10 de febrer de 2025.


Pots consultar l'apartat Suport a la tramitació del web gencat.cat. Per rebre assistència tècnica truca al 012.

Per rebre assessorament sobre els aspectes relacionats amb la sol·licitud i gestió de la subvenció, et pots posar en contacte amb la unitat de tramitació mitjançant l’adreça de correu electrònic peris@gencat.cat o telefonant al 93 556 61 03 de 9 a 17 h.

Normativa aplicable

Organisme responsable

  • Departament de Salut
  • Direcció General de Recerca i Innovació en Salut
A qui va dirigit?
Empreses i professionals
Entitats

D’entre les entitats beneficiàries previstes a la base 3.1 de l’Ordre de bases poden ser beneficiàries de les subvencions convocades mitjançant la present Resolució, les següents:

  • Els centres del sistema CERCA associats al sistema sanitari integral d’utilització pública de Catalunya (SISCAT) o a l’àmbit de la salut pública.
  • Els instituts de recerca sanitària (IRS) acreditats que desenvolupin activitats de recerca a Catalunya, d’acord amb el que estableix el Reial decret 279/2016, de 24 de juny, sobre acreditació d’instituts de recerca biomèdica o sanitària.
  • Les fundacions que, sota una personalitat jurídica independent, gestionin les activitats de recerca i innovació dels dispositius assistencials públics i privats del sistema de salut de Catalunya.
Terminis

El termini per a la presentació de les sol·licituds va finalitzar l'11 de febrer de 2021.

Documentació

Documentació que cal presentar en el pas 1. Sol·licitar la subvenció:

  1. Sol·licitud de la subvenció, que inclou la memòria cientificotècnica de la proposta. S’ha de presentar una sol·licitud separada per a cadascun dels científics o científiques per als quals es demana l’ajut.

  2. Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del director o directora de tesi, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

  3. Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del candidat o candidata, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.
  4. Cronograma amb la relació de les activitats i el període d’inici i fi de cadascuna. Podeu consultar el model de cronograma disponible.

  5. Certificat acadèmic signat corresponent a la titulació que doni accés al programa de doctorat, on constin les matèries que conformen el programa complet de la titulació (llicenciatura, grau i, si escau, màster), amb les qualificacions obtingudes i la data d’obtenció d'aquestes. En cas de certificats estrangers, cal presentar la conversió al sistema universitari català (escala 0-10)
  6. Els professionals que hagin realitzat els estudis de Formació Sanitària Especialitzada fora de l'Estat espanyol, han de disposar del títol reconegut.

  7. Acreditació d’admissió o matrícula al programa de doctorat.

     

Important: D’acord amb el punt 7 de la Resolució de la convocatòria, solament poden ser objecte d'esmena els errors materials en les dades aportades i els referits a l'acreditació insuficient dels requisits i mèrits presentats. No són esmenables requisits o mèrits no aportats dins el termini de presentació de sol·licituds. Tampoc s'admetran esmenes en el contingut de la proposta.

 

Nota: Per facilitar la tramitació de la sol·licitud podeu consultar el document Preguntes més freqüents de la convocatòria 2020 (2021-2024).

D’altra banda, per a l’elaboració de la documentació, podeu consultar el document sobre Recomanacions per al personal investigador sobre com considerar la perspectiva de gènere en les propostes. Aquestes recomanacions són una guia per ajudar a enfocar adequadament les propostes cientificotècniques en qüestió de gènere. Així mateix, podeu consultar el document Recomanacions per al personal investigador sobre com escriure un resum per al públic no expert. Aquestes recomanacions són una guia per a les convocatòries d’intensificació del PERIS per redactar un resum de la seva recerca per al públic no expert, i explicar, també, l’impacte en salut de la proposta des de la perspectiva del pacient o públic general.

Aquests documents es troben disponibles a l’apartat Documentació relacionada de la pàgina principal de la fitxa del tràmit.

Documents

Equivalència de sistemes de qualificació universitaris

Preguntes més freqüents de la convocatòria 2020 (2021-2024) (v 20/01/2021)

Recomanacions per al personal investigador sobre com considerar la perspectiva de gènere en les propostes

Recomanacions per al personal investigador sobre com escriure un resum per al públic no expert

Pla estratègic de recerca i innovació en salut (PERIS) 2016-2020

Currículum Vitae Normalitzat (CVN) de la FECYT del director o directora de la tesi

Currículum Vitae Normalitzat (CVN) de la FECYT del candidat o candidata

Model de cronograma de l'activitat subvencionada

Requisits

Requisits del personal investigador (persona candidata):

a) Estar admès o matriculat en un programa de doctorat d'una universitat del sistema universitari de Catalunya per al curs acadèmic 2020-2021

b) No estar gaudint d’un contracte de personal investigador en formació, d’acord amb l’article 21 de la Llei 14/2011, d’1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació.

c) No tenir el títol de doctor

 

Requisits del director o directora de la tesi:

a) Formar part d’un grup de recerca i tenir el títol de doctor.

b) Tenir vincle estatutari, funcionarial o laboral amb la institució beneficiària, amb una institució l’activitat de recerca de la qual sigui gestionada per l’entitat beneficiària o amb una  institució que hi tingui subscrit un marc formal de col·laboració per al desenvolupament d’activitats de recerca.

c) Ser l’investigador o investigadora principal d’un projecte o contracte de recerca actiu i finançat, al qual s’adscriurà el personal en formació.

 

Requisits del projecte

Els principis generals que han de respectar els projectes de recerca els trobareu a l'article 3 de la Resolució de la convocatòria.

 

Requisits de l’entitat beneficiària:

  1. L’objecte social de l’entitat ha de ser conforme amb l’actuació subvencionable d’acord amb els programes en funció dels quals es demana la subvenció.

  2. L’entitat ha d’estar donada d’alta en el cens de l’impost sobre activitats econòmiques en els supòsits en què sigui obligatori, i ha d’estar inscrita, si escau, en el registre corresponent.

  3. En el cas que l’entitat tingui una plantilla igual o superior a cinquanta persones, cal que compleixi el que estableix l’article 42 del Reial decret legislatiu 1/2013, de 24 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social i, si escau, el Reial decret 364/2005, de 8 d’abril, pel qual es regula el compliment alternatiu amb caràcter excepcional de la quota de reserva a favor dels treballadors amb discapacitat.

  4. En el cas que l’entitat tingui una plantilla igual o superior a vint-i-cinc persones, cal que presenti una declaració dels mitjans que s’utilitzen per prevenir i detectar casos d’assetjament sexual i d’assetjament per raó de gènere, i per intervenir-hi, d’acord amb l’article 29 de la Llei 5/2008, del 24 d’abril, del dret de les dones a erradicar la violència masclista.

  5. Ha de complir el que estableixen els articles 33 i 36.4 de la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística.

  6. No es pot trobar en cap de les circumstàncies que preveu l’article 13.2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

  7. No pot haver estat sancionada per una resolució ferma, durant els últims tres anys, per la comissió d’una infracció greu en matèria d’integració laboral de les persones discapacitades, o per la comissió d’una infracció molt greu en matèria de relacions laborals o en matèria de prevenció de riscos laborals, de conformitat amb el Text refós de la Llei sobre infraccions i sancions de l’ordre social, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d’agost, i la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.

  8. No ha d'haver estat sancionada o condemnada per una resolució administrativa o sentència ferma, durant els últims tres anys, per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, de conformitat amb la  Llei 17/2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva d’homes i dones.

  9. Cal que disposi dels mitjans humans i materials necessaris i que tingui assignats els recursos econòmics necessaris per realitzar l’activitat de prevenció de riscos laborals a l’empresa, d’acord amb el que disposa la Llei 31/1995, de 8 de novembre.

  10. Han de presentar una declaració sobre si han demanat i/o han obtingut altres ajuts públics o privats per la mateixa activitat i, en cas afirmatiu, hi han de fer constar una relació detallada de les entitats concedents i les quantitats sol·licitades o obtingudes.

  11. Cal que compleixi la normativa sobre propietat intel·lectual.

  12. En el cas d’associacions i fundacions, ha de tenir adaptats els seus estatuts d’acord amb la disposició transitòria primera de la Llei 4/2008, de 24 d’abril, del llibre tercer del Codi Civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques.

  13. En el cas de les fundacions, ha de complir el deure de presentar els comptes anuals davant del protectorat, d’acord amb l’article 336-3 del llibre tercer del Codi Civil de Catalunya, aprovat per la Llei 4/2008, de 24 d’abril.

  14. S’ha d’adherir al codi ètic que s’incorpora com a annex 2 de les bases reguladores d’aquestes subvencions, i que recull l’annex de l’Acord del Govern GOV/85/2016, de 28 de juny, pel qual s’aprova la modificació del model tipus de bases reguladores aprovat per l’Acord del Govern GOV/110/2014, de 22 de juliol, pel qual s’aprova el model tipus de bases reguladores dels procediments per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva, tramitats per l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic, i se n’aprova el text íntegre, a l’empara del que estableix l’article 55.2 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

  15. En el cas de les subvencions per a accions pluriennals, cal que acrediti documentalment que el projecte té continuïtat almenys durant el període per al qual s’ha sol·licitat la pluriennalitat, amb indicació dels fons de finançament previstos, així com la viabilitat econòmica per desenvolupar el projecte durant el període per al qual se sol·licita la pluriennalitat.

  16. En el cas de projectes o actuacions que impliquin contacte habitual amb menors, ha de presentar una declaració responsable segons es disposa de les certificacions que regula l’article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil i de la llei d’enjudiciament criminal, o bé segons s’han sol·licitat prèviament a la publicació de la proposta de resolució provisional de concessió, per acreditar que el personal de les entitats les activitats de les quals suposin l’accés i exercici en les professions, oficis i activitats que impliquin contacte habitual amb menors no ha estat condemnat per cap sentència ferma respecte a delictes contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclouen l’agressió i abús sexual, l’assetjament sexual, l’exhibicionisme i la provocació sexual, la prostitució i l’explotació sexual i la corrupció de menors, així com per tràfic d’éssers humans, i que, en cas que canviï alguna persona adscrita al projecte, es compromet a fer la comprovació oportuna pel que fa al cas.

  17. Les persones jurídiques que puguin percebre una subvenció per un import superior a 10.000 euros han de comunicar a l’òrgan concedent, mitjançant una declaració responsable, la informació relativa a les retribucions dels seus òrgans de direcció o administració, per tal que l’òrgan concedent les faci públiques.

  18. Ha de complir els requisits de les bases generals reguladores d'aquesta subvenció, així com qualsevol altra obligació legal o reglamentària que pugui afectar-los.

 

Addicionalment, i pel que fa al règim d’incompatibilitats, no estar immers en cap dels supòsits que preveu el règim d’incompatibilitats que estableix el punt 4.4 de les bases reguladores.

L’Administració està facultada per a verificar les dades declarades. La inexactitud, falsedat o omissió de caràcter essencial en qualsevol dada o document que acompanyi aquesta declaració comporten, amb l’audiència de la persona interessada, que es deixi sense efecte aquest tràmit i impedeixen l’exercici del dret o l’activitat afectada des del moment en què es coneixen.

Taxes

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

Altres informacions

Nombre màxim de sol·licituds

  1. Un mateix candidat o candidata només es pot presentar en una sol·licitud

  2. Un mateix director o directora de tesi només podrà avalar la proposta d’un candidat o candidata. Així mateix, només es pot presentar una sol·licitud per grup, entenent com a tal el conjunt d'investigadors que treballen sota la direcció científica de l'investigador o investigadora principal i que publiquen conjuntament.
  3. El nombre màxim de sol·licituds que poden presentar les entitats beneficiàries és de 5.

 

Categories dels grups de recerca

Les propostes presentades han d'enquadrar-se en una de les següents categories de grups de recerca:

a) Grups dirigits per investigadors nascuts el 1975 o en una data posterior, amb una producció científica que permeti considerar que tenen potencial per convertir-se en grups altament competitius.

b) La resta de grups no inclosos en l’apartat anterior, que han de complir les condicions generals que estableixen els diferents apartats, sense cap altra de caràcter específic

 

Procediment de concessió

El procediment de concessió de les subvencions es tramita en règim de concurrència competitiva.

 

Termini d'execució

Les subvencions concedides tenen una durada màxima de quatre anys.

El termini màxim d'execució comprèn des de la data que s'especifiqui en la resolució de concessió fins al 31 de desembre de 2024, excepte en els casos especificats a l'article 20 de la Resolució de la convocatòria.

 

Condicions dels contractes

La data d’inici del contracte ha de coincidir amb la data d’inici del termini d’execució, excepte en cas de sol·licitud d’ajornament d’incorporació del/la candidat/a d'acord amb els supòsits de l'article 20 de la Resolució de la convocatòria.

Els contractes que se’n derivin han de formalitzar-se amb dedicació a temps complet, i han de subscriure’s entre la persona candidata i l’entitat beneficiària.

Els contractes s'han de presentar com a màxim al cap d'un mes de la seva formalització, mitjançant la modalitat "Aportació" d'aquesta subvenció.

Amb caràcter ordinari no s’admet el canvi del centre de realització de les  accions  instrumentals contemplades a la present convocatòria. Tanmateix, de manera excepcional, es pot autoritzar el canvi de centre d'acord amb les especificacions del punt 15 de la Resolució de la convocatòria.

 

Incompatibilitats

Amb caràcter general, els contractes finançats a l’empara del programa d’impuls del talent i de l’ocupabilitat són incompatibles amb la vigència de qualsevol altre contracte laboral  del personal contractat.

Amb caràcter particular, les persones contractades en execució de la subvenció d’aquest programa poden prestar col·laboracions complementàries en tasques docents fins a un màxim de 80 hores anuals, d’acord amb la normativa d’incompatibilitats que sigui aplicable al personal de cada entitat.

 

Incorporacions, renúncies i baixes

La incorporació als centres receptors ha d’efectuar-se en el termini que a aquest efecte estableixi la resolució de concessió.

Quan la persona candidata no s’incorpori en el termini establert, sense que hi hagi alguna resolució d’ajornament, es perd el dret a la subvenció en relació amb aquest candidat o candidata.

Les entitats beneficiàries han de comunicar a l’òrgan concedent les renúncies, interrupcions i altres incidències dels contractes finançats amb càrrec a aquestes subvencions en el termini màxim de deu dies hàbils a comptar de l’endemà de la data en què es produeixin.

 

Quantia de les subvencions

Els imports anuals de la subvenció són els següents:

  • 25.000,00 euros per a l’any 2021

  • 25.500,00 euros per a l’any 2022

  • 26.010,00 euros per a l’any 2023

  • 26.530,20 euros per a l'any 2024

S’han de destinar íntegrament a finançar el conjunt de costos laborals de la contractació. Aquests imports inclouen les quotes empresarials de la Seguretat Social, mentre que la resta de les despeses de contractació són a càrrec de l’entitat beneficiària.

 

Criteris de valoració i puntuació

L’avaluació es duu a terme conforme als criteris i barems següents:

 

A. Valoració dels mèrits del candidat o candidata: fins a 20 punts.

a) Expedient acadèmic: fins a 15 punts. 

b) Altres mèrits, tals com formació complementària, premis, comunicacions a congressos, activitat científica, etc.: fins a 5 punts.

 

B. Valoració de la proposta cientificotècnica que s’ha de desenvolupar en relació amb els objectius de la convocatòria: fins a 30 punts.

a) Qualitat cientificotècnica: fins a 10 punts

b) Metodologia, viabilitat i perspectiva de gènere: fins a 10 punts

c) Transferibilitat dels resultats, aplicabilitat i impacte sobre la salut: fins a 10 punts.

 

C. Valoració del grup de recerca receptor del candidat o candidata: fins a 50 punts.

a) Activitat científica del grup en els últims 5 anys: fins a 15 punts.

b) Trajectòria professional (investigadora i docent) del director de la tesi (IP): fins a 18 punts.

c) Paritat del grup de recerca, d’acord amb la llei 17/2015, del 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes (article 28): fins 2 punts.

d) Transferència de coneixement del grup al mercat (patents llicenciades, participació en start-up, app, etc.), al sistema sanitari (protocols, guies de pràctica clínica, etc.) i/o la presa de decisions (canvis organitzatius, etc.): fins a 10 punts.

e) Activitats de disseminació, difusió i participació de la recerca del grup: fins a 5 punts.

Quan la puntuació obtinguda en els apartats B o C sigui inferior al 50% de la màxima possible en cadascun, la sol·licitud serà desestimada.

 

Obtenció del títol de doctor per part de la persona candidata

D’acord amb l’article 20.4 de la Llei 14/2011, d’1 de juny, de la Ciència i la Tecnologia i la Innovació, en el moment en què el personal investigador en formació obtingui el títol de doctor, finalitzarà la vigència de l’ajut i es procedirà, si escau, a la revisió de la resolució de concessió d’acord amb les previsions de l’Ordre de bases. A aquests efectes, es considera que s’ha obtingut el títol de doctor en la data de l’acte de defensa i aprovació de la tesi doctoral.

 

Informació complementària

Podeu consultar el següent apartat sobre els Ajuts i subvencions a Catalunya, on trobareu informació sobre la normativa específica, l’accés als tràmits per temàtica i dades sobre les convocatòries i les concessions, entre altres. 

Passos a fer

  1. 1

    Primer pas

    Sol·licitar la subvenció

    Documentació:

    Terminis
    Del 22/01/2021 al 11/02/2021

    Documentació:

    1. Sol·licitud de la subvenció, que inclou la memòria cientificotècnica de la proposta. S’ha de presentar una sol·licitud separada per a cadascun dels científics o científiques per als quals es demana l’ajut.

    2. Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del director o directora de tesi, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

    3. Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del candidat o candidata, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.
    4. Cronograma amb la relació de les activitats i el període d’inici i fi de cadascuna. Podeu consultar el model de cronograma disponible.

    5. Certificat acadèmic signat corresponent a la titulació que doni accés al programa de doctorat, on constin les matèries que conformen el programa complet de la titulació (llicenciatura, grau i, si escau, màster), amb les qualificacions obtingudes i la data d’obtenció de les mateixes. En cas de certificats estrangers, cal presentar la conversió al sistema universitari català (escala 0-10)
    6. Els professionals que hagin realitzat els estudis de Formació Sanitària Especialitzada fora de l'Estat espanyol, han de disposar del títol homologat o reconegut

    7. Acreditació d’admissió o matrícula al programa de doctorat.

       

    Important: D’acord amb el punt 7 de la Resolució de la convocatòria, solament poden ser objecte d'esmena els errors materials en les dades aportades i els referits a l'acreditació insuficient dels requisits i mèrits presentats. No són esmenables requisits o mèrits no aportats dins el termini de presentació de sol·licituds. Tampoc s'admetran esmenes en el contingut de la proposta.

     

    Nota: Per facilitar la tramitació de la sol·licitud podeu consultar el document Preguntes més freqüents de la convocatòria 2020 (2021-2024).

    D’altra banda, per a l’elaboració de la documentació, podeu consultar el document sobre Recomanacions per al personal investigador sobre com considerar la perspectiva de gènere en les propostes. Aquestes recomanacions són una guia per ajudar a enfocar adequadament les propostes cientificotècniques en qüestió de gènere. Així mateix, podeu consultar el document Recomanacions per al personal investigador sobre com escriure un resum per al públic no expert. Aquestes recomanacions són una guia per a les convocatòries d’intensificació del PERIS per redactar un resum de la seva recerca per al públic no expert, i explicar, també, l’impacte en salut de la proposta des de la perspectiva del pacient o públic general.

    Aquests documents es troben disponibles a l’apartat Documentació relacionada de la pàgina principal de la fitxa del tràmit.

    Aquest tràmit només es pot fer per internet. Cal signar el formulari principal amb un certificat digital de representació o de persona jurídica.

    Per Internet

    Sol·licitar la subvenció

    Inicia . Ves a Sol·licitar la subvenció

    Descarregueu el formulari de sol·licitud i empleneu-lo. Aquest formulari requereix la identificació i autenticació mitjançant la signatura electrònica de la persona representant legal de l’entitat. En aquest cas, la signatura de la sol·licitud també implica la signatura dels documents que s’hi adjunten.

    Important: s’ha de presentar una sol·licitud separada per a cada científic o científica per als quals es demana l’ajut. Els candidats hauran de presentar un projecte de recerca translacional coordinat conjuntament per un grup de recerca clínic i un de bàsic, pertanyents, cadascun, a les institucions detallades a l’article 36 de la convocatòria.

    Prèviament, cal que descarregueu, empleneu i deseu els documents següents, que han d’anar annexos al formulari de sol·licitud:

    • Sol·licitud de la subvenció, que inclou la memòria cientificotècnica de la proposta. S’ha de presentar una sol·licitud separada per a cadascun dels científics o científiques per als quals es demana l’ajut.

    • Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del director o directora de tesi, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

    • Currículum normalitzat, CVN, d'R+D+I de la FECYT del candidat o candidata, d’acord amb el model normalitzat que es pot crear/descarregar a través de la pàgina web de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.
    • Cronograma amb la relació de les activitats i el període d’inici i fi de cadascuna. Podeu consultar el model de cronograma disponible.

    • Certificat acadèmic signat corresponent a la titulació que doni accés al programa de doctorat, on constin les matèries que conformen el programa complet de la titulació (llicenciatura, grau i, si escau, màster), amb les qualificacions obtingudes i la data d’obtenció de les mateixes. En cas de certificats estrangers, cal presentar la conversió al sistema universitari català (escala 0-10)
    • Els professionals que hagin realitzat els estudis de Formació Sanitària Especialitzada fora de l'Estat espanyol, han de disposar del títol homologat o reconegut

    • Acreditació d’admissió o matrícula al programa de doctorat.

     

    Important: la manca de presentació d’aquests documents un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds no té caràcter esmenable i comporta l’exclusió de la sol·licitud durant la fase d’exclusió.

     

    Aspectes importants per emplenar el formulari de sol·licitud

    1. Recordeu que és obligatori emplenar tots els camps amb vores vermelles; si no ho feu, quan al final valideu la sol·licitud us sortirà un missatge d’error i no us deixarà enviar-la fins que ho solucioneu. En canvi, els camps sense requadre vermell són opcionals, no cal emplenar-los si no voleu.

    2. Si cliqueu el botó “següent” al final d’una pàgina, el sistema validarà totes les dades introduïdes fins aquell punt, i us informarà si hi ha alguna errada (camp no emplenat, format incorrecte) perquè l’esmeneu.

    3. Pareu atenció especial al fet que en alguns camps hi ha llistes desplegables.

    4. Per moure-us entre els diferents camps del formulari us recomanem que feu servir la barra del cursor.

    5. A “Dades de l’entitat beneficiària” heu de triar, del desplegable, la vostra opció; s’emplenaran automàticament un gran nombre de dades: comproveu que són correctes i, si alguna no ho és, la podeu canviar.

    6. La persona representant de l’entitat és qui haurà de signar electrònicament la sol·licitud de la subvenció.

    7. La persona de contacte és amb qui contactarà el Departament per totes les gestions relacionades amb la subvenció. A més, rebrà les notificacions, tot i que en alguns casos també les rebrà, addicionalment, el/la representant de l’entitat.

    8. El codi ORCID consisteix en un codi digital que identifica unívocament cada investigador o investigadora. El podeu demanar/consultar a la web de l’organització ORCID, al mateix enllaç que trobeu al formulari. En tot cas no és obligatori emplenar aquest camp.

    9. L’import anual de la subvenció és una quantitat fixa, no es pot canviar. Malgrat això, atès que al 2021 la incorporació es produirà amb posterioritat a l’1 de gener, a la Resolució d’atorgament de la subvenció l’import per l’any 2021 estarà proporcionalment reduït.

    10. La casella amb la sol·licitud de la bestreta del 80% de la subvenció atorgada ja ve marcada en origen al formulari; si no voleu aquesta bestreta, heu de clicar sobre la creueta per eliminar-la.

    11. A la “Documentació adjunta” heu de clicar, en cada cas, sobre el botó “adjunta”, i després podreu cercar al vostre ordinador el document corresponent, i adjuntar-lo. Recordeu que la mida del formulari més els adjunts no pot ser superior a 5 Mb. No cal signar els altres documents adjunts: la signatura del formulari comporta automàticament la signatura d’aquests documents.

    12. A l’apartat de “Declaració” cal indicar l’opció que aplica a l’entitat sol·licitant a cadascuna de les declaracions en les matèries següents: mesures contra l'assetjament sexual, possibilitat de subcontractacions, retribucions dels càrrecs directius, i règim d'IVA. Segons l’opció triada en cada cas, el quadre que ve a continuació pot ser obligatori (apareixen vores vermelles)

    13. Finalment cal que accepteu les condicions, valideu, i que la persona consignada com a representant signi electrònicament.

     

    Un cop enviat el formulari amb els seus annexos rebreu una comunicació amb una marca verda, un número de cas i un arxiu d'acusament de rebuda. Guardeu el número de cas i l'arxiu d'acusament de rebuda.

     

    NOTA IMPORTANT: Un mateix formulari no serveix per a diferents sol·licituds; un cop enviada una sol·licitud, si voleu enviar-ne una altra cal que us torneu a descarregar la plantilla del formulari.

    En cas que no puguis fer el tràmit per una incidència en el sistema, torna a provar-ho més tard. 

    Pots comprovar si s'ha produït algun tall de servei o incidència a l'apartat Avisos i talls de servei de la seu electrònica, on hi ha a l’abast tota la informació sobre els tipus d’incidència i on s'han produït. Cerca-hi les incidències del servei per a l'any corresponent i endreça-les pel camp Data i hora d’inici, en ordre descendent.

    Pots consultar l'apartat Suport a la tramitació de Tràmits gencat. Per rebre assistència tècnica truca al 012.

    Per rebre assessorament sobre els aspectes relacionats amb la sol·licitud i gestió de la subvenció, pots contactar amb el Departament de Salut a l’adreça de correu electrònic peris@gencat.cat o telefonant al 93 556 61 03, de 9 a 17 h.

  2. 2

    Segon pas

    Consultar l'estat del tràmit

    Per fer el seguiment de les teves gestions i tràmits, pots accedir-hi a través de:

    Per fer el seguiment de les teves gestions i tràmits, pots accedir-hi a través de:

    • Estat de les meves gestions
    • Àrea privada

    1. Estat de les meves gestions

    Per accedir a l'apartat Estat de les meves gestions no cal que t'identifiquis. Pots accedir-hi introduint el codi identificador de la gestió (ID), que és un codi alfanumèric que s'obté amb l'acusament de recepció de la tramitació, o el número d'expedient* (amb el format SLTXXXX/XX/XXXXXX) i el número d'identificació (DNI, NIE, passaport, NIF d'empresa o document d'empresa estrangera) que es va indicar al formulari de la sol·licitud.

    *El número d'expedient el pots trobar a l'Àrea privada, a la secció de Tràmits i gestions.

    Pots consultar la pàgina Com fer el seguiment i consultar l'estat d'un tràmit.

    2. Àrea privada

    Pots fer el seguiment de tots els teus tràmits i gestions i actualitzar les teves dades personals. Per accedir a l'Àrea privada t'has d’identificar mitjançant certificat digital o contrasenya d'un sol ús.

  3. 3

    Tercer pas

    Rebre resposta de l'Administració

    Quina resposta es rep?

    Quina resposta es rep?

    En el procediment de concessió de les subvencions amb concurrència competitiva hi ha diferents passos en els quals l’Administració es posa en contacte amb l’entitat sol·licitant, ja sigui per requerir-li informació o documents, ja sigui per comunicar-li informació, o bé per notificar-li un acte administratiu. En funció del pas i de la resposta a rebre, l’Administració dona diferents respostes per diferents canals.

    Com es rep la resposta?

    La resposta es pot rebre per diferents vies:

    3.1.Publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

    Es publiquen al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya les Resolucions següents:

    A) La Resolució provisional d'admesos i exclosos esmenables (en aquest cas indicant explícitament els defectes que cal esmenar per ser admès). Passat el termini d'esmenes es publica:

    B) La Resolució definitiva d'admesos i exclosos. Inclou els desistiments. Passat el període de valoració de les propostes es publica:

    C) La proposta de resolució provisional de concessió i denegació. Passat el termini d'al·legacions es publica:

    D) La Resolució definitiva de concessió i denegació, que inclou la llista de reserva.

    Aquestes publicacions substitueixen la notificació individual i tenen els mateixos efectes.

    3.2.Notificació electrònica

    Durant el procediment de concurrència i també un cop concedida la subvenció, l’Administració pot requerir documentació directament a l'entitat sol·licitant, i en aquest cas ho fa mitjançant notificació electrònica. Així mateix, les notificacions d’altres actes administratius es realitzen a través d’aquest mitjà.

    Rebreu una notificació electrònica. Podeu accedir al contingut a través del servei e-NOTUM.

    Rebreu l’avís de notificació al correu electrònic o al telèfon mòbil que hagueu establert.

    Des de l’emissió de l’avís de notificació disposeu de 10 dies naturals per acceptar-la o rebutjar-la.

    Si transcorregut aquest termini no heu accedit a la notificació, aquesta s’entén rebutjada. Des del moment en què accediu al contingut de la notificació aquesta es considera practicada. La consulta de notificacions electròniques es fa a través de l’apartat notificacions electròniques de La meva carpeta. Per a més informació, consulteu l’apartat de notificacions electròniques del web del Departament de Salut o de Tràmits gencat.

    3.3 Correu electrònic

    Les comunicacions d’informació informals es poden realitzar mitjançant correu electrònic, sense que aquestes tinguin cap valor jurídic en el procediment.

     

    Vegeu les diferents respostes als passos descrits cronològicament:

    Pas 4. De la finalització del termini de presentació de la sol·licitud a la resolució provisional de concessió

    Pas 5. De la resolució provisional de concessió a la resolució definitiva de concessió

    Pas 6. De l'execució a la justificació i el pagament

  4. 4

    Quart pas

    De la finalització del termini de sol·licituds a la resolució provisional de concessió

    Quina resposta es rep?

    Quina resposta es rep?

    A) Resolució amb la relació provisional d'admessos i exclosos esmenables

    Finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, l’òrgan instructor fa pública al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya una resolució provisional amb la relació de les sol·licituds admeses i de les que, sense que hagin estat admeses perquè la documentació presentada és incompleta o conté errors esmenables, poden ser objecte d’esmena.

    Solament poden ser objecte d’esmena els errors materials en les dades aportades i els referits a l’acreditació insuficient dels requisits i mèrits presentats. No són esmenables requisits o mèrits no aportats dins el termini de presentació de sol·licituds. Tampoc són admissibles esmenes en el contingut de la proposta

    Mitjançant aquesta resolució, es requereix a les entitats a les quals no se n’ha admès la sol·licitud perquè conté defectes esmenables per tal que, en el termini de deu dies hàbils des de la publicació de la resolució, esmenin la sol·licitud, amb l’advertiment que, si no ho fan, s’entén que n’han desistit.

    Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

    NOTA: es consideren dies hàbils els dies de la setmana de dilluns a divendres, ambdós inclosos, i exceptuant-ne els festius.

     

    B) Resolució amb la relació definitiva d'admessos i exclosos

    L'incompliment dels requisits no esmenables o del termini de presentació de sol·licituds que estableixen les bases reguladores i la Resolució de convocatòria comporta la inadmissió de la sol·licitud.

    La manca d'esmena dels requisits esmenables, dins del termini de 10 dies hàbils des de la publicació al tauler electrònic de la Generalitat de Catalunya de la Resolució provisional d'admessos i exclosos esmenables, comporta desistiment.

    Finalitzat el termini d’esmena que preveu l’apartat anterior, l’òrgan instructor fa pública la relació definitiva de les sol·licituds admesses i excloses i els desistiments, amb la indicació, quan escaigui, de les causes de la inadmissió, mitjançant la publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

    Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

     

    Es pot presentar un recurs?

    Contra la resolució que aprovi la relació definitiva de les sol·licituds admesses i excloses i els desistiments es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller o consellera de Salut, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

     

    C) Resolució provisional de concessió

    Veure el pas següent, "De la resolució provisional de concessió a la resolució definitiva de concessió".

    Podeu presentar qualsevol document relacionat amb la subvenció mitjançant la modalitat a la qual podeu accedir a través de l’enllaç següent: Aportar documentació de la subvenció.

    En aquest cas podeu presentar les al·legacions, el desistiment de la sol·licitud, els recursos que escaiguin o altra documentació complementària mitjançant aquesta modalitat.

  5. 5

    Cinquè pas

    De la resolució provisional de concessió a la resolució definitiva de concessió

    A) Resolució provisional de concessió

    A) Resolució provisional de concessió

    Les sol·licituds admesses són sotmeses a una avaluació cientificotècnica.

    Un cop avaluades, i considerant les possibilitats pressupostàries existents, la Comissió Tècnica de Selecció elabora una proposta de resolució provisional de concessió.

    La proposta de resolució provisional de concessió de les subvencions es notifica a les entitats interessades mitjançant la publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

    Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

     

    Contingut de la resolució provisional de concessió

    La proposta de resolució provisional ha de contenir la llista provisional d’entitats sol·licitants proposades perquè siguin beneficiàries de les subvencions i la quantia proposada per a cadascuna.

    Així mateix, i si escau, s’han de considerar les entitats beneficiàries incloses en la relació de reserva, i la quantia proposada per a cadascuna, degudament prioritzada en funció de la puntuació obtinguda i sempre que hagin assolit la puntuació mínima exigida, d’acord amb el punt 8 de la Resolució de convocatòria.

     

    Es poden presentar al·legacions o recurs?

    Dins del termini de deu dies hàbils a comptar des de l’endemà de la publicació de la Resolució provisional de concessió, les entitats interessades poden presentar al·legacions o bé poden desistir de la subvenció.

    Contra aquesta Resolució provisional no es pot presentar recurs

     

    Acceptació de la subvenció

    La subvenció s’entén acceptada tàcitament en el supòsit que l’entitat proposada com a beneficiària no presenti cap al·legació dins del termini de deu dies hàbils abans esmentat.

     

    Documentació complementària

    L’òrgan instructor pot demanar als sol·licitants que aportin la documentació complementària que consideri necessària per acreditar les dades que figuren en la seva sol·licitud. 

     

    Criteris de valoració i puntuació

    S’han especificat a la informació general de l’apartat “Altres informacions” d’aquesta modalitat, a “Sol·licitar la subvenció”.

     

     

    B) Resolució definitiva de concessió

    Quan es publica la Resolució definitiva de concessió?

    En el termini màxim de sis mesos, a comptar des de l’endemà de la data de publicació de la convocatòria. Si transcorregut aquest termini no s’ha publicat la resolució, els interessats poden entendre desestimades les seves sol·licituds.

     

    Com es pot conèixer la Resolució definitiva de concessió?

    Les entitats sol·licitants poden consultar al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya la resolució definitiva de concessió de les subvencions.

    Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

     

    Quin és el contingut de la Resolució definitiva de concessió?

    La resolució definitiva de concessió és motivada i conté la informació següent:

    • La relació d'entitats beneficiàries a les quals es concedeix la subvenció.

    • L’import global de la subvenció amb indicació de l’acció instrumental en la qual s’emmarca i les partides pressupostàries a les quals s’aplica, i si afecta accions pluriennals.

    • La desestimació expressa de les restants sol·licituds, adequadament motivada.

    • Els terminis d’execució

    • La forma i el termini de justificació de l’activitat i els de presentació de les memòries de seguiment anuals i finals, segons l’acció instrumental a realitzar.
    • Els recursos que s’hi poden interposar, el termini d’interposició i l’òrgan competent per emetre’n la resolució.

    • Totes les especificacions que siguin necessàries per les característiques de l’actuació objecte de subvenció.

     

    Es pot interposar recurs?

    La resolució de concessió o denegació de la subvenció no exhaureix la via administrativa. Contra aquesta resolució l'entitat sol·licitant pot interposar recurs d’alçada davant el conseller o consellera de Salut, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació al Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, de conformitat amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

     

    Publicitat

    En les publicacions i els altres resultats als quals puguin donar lloc les actuacions subvencionades, les entitats beneficiàries de les subvencions han de fer difusió del caràcter públic del finançament de l’activitat subvencionada, i han de fer referència expressa al Departament de Salut com a entitat finançadora citant el codi d’identificació assignat a la subvenció o projecte. Això implica que s’incloguin el logotip del Departament de Salut del programa d’identificació visual (PIV) que hi ha a la pàgina web http://www.gencat.cat/piv/descarregues/ i l’expressió “Amb el suport del Departament de Salut” en els elements informatius i de difusió de l’activitat objecte de la subvenció.

    L’òrgan concedent ha de donar publicitat a les subvencions atorgades d’acord amb la normativa aplicable en matèria de transparència.

    En compliment de l’Acord GOV/72/2015, de 26 de maig, pel qual es crea el repositori institucional Scientia, Dipòsit d’Informació Digital del Departament de Salut, les publicacions generades (memòries, articles científics, informes, presentacions a jornades i congressos, etc.) i altres resultats publicats de les actuacions subvencionades s’han d’entregar a la Biblioteca de Ciències de la Salut de Catalunya perquè es dipositin en accés obert a Scientia, Dipòsit d’Informació Digital del Departament de Salut (https://scientiasalut.gencat.cat).

    Podeu presentar qualsevol document relacionat amb la subvenció mitjançant la modalitat a la qual podeu accedir a travès de l'enllaç següent: Aportar documentació de la subvenció.

    Cal que presenteu una còpia del contracte de treball formalitzat entre l’entitat beneficiària i la persona candidata, en el termini màxim d’un mes des de la seva formalització. Ho heu de fer mitjançant la modalitat Aportar documentació de la subvenció.

  6. 6

    Sisè pas

    Executar les accions subvencionades

    L'entitat beneficiària ha de dur a terme, en el termini establert a la Resolució d'atorgament, les accions per a les quals se li ha concedit la subvenció.

    L'entitat beneficiària ha de dur a terme, en el termini establert a la Resolució d'atorgament, les accions per a les quals se li ha concedit la subvenció.

    La no realització de les accions subvencionades en el termini indicat pot comportar la pèrdua de la subvenció, així com les sancions legalment establertes.

    Si desitja renunciar a la subvenció ho pot fer mitjançant la modalitat "Aportar documentació de la subvenció" i, al formulari corresponent, a l'apartat "Tipus document que s'aporta", triar l'opció "Renúncies".

  7. 7

    Setè pas

    De l'execució a la justificació i el pagament

    Bestreta

    Bestreta

    Les entitats podeu sol·licitar, en el moment de presentar la sol·licitud, una bestreta del 80% de l’import de la subvenció atorgada, marcant al formulari de sol·licitud l'única opció de l'apartat “Sol·licitud de la bestreta del 80% de la subvenció atorgada”. Per a aquesta bestreta no s’exigeixen garanties.

    El pagament de la bestreta el tramita l'Administració un cop formalitzada la resolució de concessió.

    Un cop tramitada la bestreta de la primera anualitat, no es poden tramitar les bestretes de les anualitats successives fins que no es justifiqui correctament l’anualitat anterior.

    El pagament de l’import restant després del pagament de la bestreta (si n’hi ha hagut) es tramita un cop l’actuació subvencionada ha estat degudament realitzada i justificada.

     

    Execució de la subvenció

    Les subvencions concedides tenen una durada màxima de quatre anys.

    El termini màxim d'execució comprèn des de la data que s'especifiqui en la resolució de concessió fins al 31 de desembre de 2024.

    La data d'inici del contracte ha de coincidir amb la data d'inici del termini d'execució, excepte en cas de sol·licitud d'ajornament i autorització d'incorporació de la persona candidata per part de l’òrgan concedent.

     

    Interrupcions de l'execució

    Durant l'execució de la subvenció es poden donar circumstàncies que l'interrumpeixin o fins i tot facin que l'entitat beneficiària renunciï a la subvenció. En aquests casos, l'entitat beneficiària pot presentar, mitjançant la modalitat Aportar documentació de la subvenció, la següent documentació segons el formulari que trobareu a l'enllaç:

    • Comunicació de renúncia a una subvenció
    • Sol·licitud d'interrupció i/o pròrroga de l'ajut en les situacions d'incapacitat temporal, risc durant l'embaràs, maternitat o paternitat, risc durant la lactància i adopció o acolliment
    • Sol·licitud de canvi de centre

    A l'apartat "Documentació aportada" del formulari d'aportació de documentació heu d'annexar el formulari corresponent després d'haver seleccionat el tipus de document "Execució" del desplegable que s'obre a "Tipus document que s'aporta".

     

    Justificar la subvenció

    Les entitats beneficiàries han de justificar el compliment de l'objecte de la subvenció i de l'aplicació dels fons percebuts, d'acord amb el que estableix la Base 21 de l'Ordre de Bases.

    Per a aquesta acció instrumental, s'ha de presentar la documentació justificativa prevista al punt 14 de la Resolució de la convocatòria 14 d'acord amb el calendari següent:

    Fins al 10 de febrer de 2022: la corresponent a les activitats realitzades l'any 2021.

    Fins al 10 de febrer de 2023: la corresponent a les activitats realitzades l'any 2022.

    Fins al 10 de febrer de 2024: la corresponent a les activitats realitzades l'any 2023.

    Fins al 10 de febrer de 2025: la que inclogui les activitats realitzades l'any 2024 i la valoració final de l’actuació.

     

    En la darrera justificació caldrà aportar, a més, l’acreditació del dipòsit de la tesi doctoral.

     

    Tramitació de la justificació

    Heu de realitzar aquesta tramitació a través de la modalitat de Justificar la subvenció, on trobareu la informació dels aspectes importants per a emplenar el formulari de presentació de la justificació i els documents que hi cal annexar.

     

    Rebre la resta de la subvenció

    Per mantenir la continuïtat del finançament durant els quatre anys de l’acció és imprescindible que les avaluacions de les memòries cientificotècniques siguin favorables.

    Prèviament a cadascun dels pagaments, la Sub-direcció General de Recursos Econòmics i Contractacions (SGREC) ha de comprovar d’ofici que l’entitat beneficiària està al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. Si no és així, s’ha d’iniciar el procediment de revocació fins a cobrir els deutes pendents per aquest concepte.

Data d'actualització 11.12.2024

Tràmits relacionats

  • Subvencions per a la incorporació de personal de suport als grups de recerca - (Codi SLT028)
  • Subvencions per a l'impuls de les unitats de projectes d’R+D+I internacionals (Go Europe) - (Codi SLT028)
  • Subvencions per al finançament de proves de validació (2024-2026). (Codi SLT036)
  • Subvencions per al finançament de proves de validació (2023-2024) (Codi SLT033)
  • Subvencions per a projectes de recerca orientats en l’àmbit de l'atenció primària (Codi SLT021)
  • Subvencions per a la intensificació d’infermeres i infermers (2024-2026) (Codi SLT035)
Loading...

No saps per on començar?

Vols saber quins ajuts i serveis poden encaixar millor amb la teva empresa?

Explica’ns què busques i t’ajudarem a trobar-ho

Segueix les xarxes socials d’ACCIÓ

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Canal ètic
  • Mapa web
  • Política de cookies
  • Preguntes freqüents