Què has de saber?
Les empreses de seguretat privada han de presentar cada any, a la Direcció General d’Administració de Seguretat del Departament d’Interior, la documentació següent:
- Memòria d’activitats
- Memòria econòmica
- Certificat de vigència de la pòlissa, aval o una altra garantia financera per cobrir la responsabilitat civil
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
A les empreses de seguretat privada que presten activitat o servei de seguretat privada autoritzada.
Cal diferenciar dos terminis en funció de la documentació a presentar:
- Durant el primer trimestre de cada any (fins al 31 de març):
- Memòria d'activitats
- Certificat de vigència de la pòlissa, aval o una altra garantia financera per cobrir la responsabilitat civil
- Durant el primer semestre de cada any (fins al 30 de juny):
- Memòria econòmica
- Memòria d'activitats (descarregueu la plantilla a l'apartat Documentació relacionada)
- Memoria econòmica (descarregueu la plantilla a l'apartat Documentació relacionada)
- Certificat de vigència de la pòlissa d'assegurança, aval o una altra garantia financera
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
1
Primer pas
Presentar la documentació anual
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que t’identifiquis quan enviïs el formulari amb l’idCAT Mòbil o un certificat digital de persona física, persona jurídica i/o persona vinculada.
-
2
Segon pas
Verificar les dades per part de l’Administració
La Direcció General d’Administració de Seguretat farà les actuacions necessàries per verificar la conformitat de les dades que consten al Registre de seguretat privada de Catalunya, i pot demanar, [...]
La Direcció General d’Administració de Seguretat farà les actuacions necessàries per verificar la conformitat de les dades que consten al Registre de seguretat privada de Catalunya, i pot demanar, amb aquesta finalitat, a l’empresa de seguretat que presenti la documentació justificativa corresponent.
-
3
Tercer pas
Consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l'estat del tràmit
Pots consultar l'estat del tràmit
- A Canal Empresa (amb idCAT Mòbil o certificat digital)
- A l’Estat de les meves gestions (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF)
- Al telèfon 012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF)
-
4
Quart pas
Rebre la resposta de l'Administració
Quina resposta es rep i quan?
Quina resposta es rep i quan?
Si la sol·licitud inicial o la documentació presentada per la persona sol·licitant és defectuosa o incompleta, se la requerirà perquè l'esmeni o la completi, en el termini de 10 dies, a comptar de l'endemà de la notificació del requeriment.
Com es rep la resposta?
Rebràs una notificació electrònica. Pots accedir-ne al contingut a través del servei e-NOTUM.