Què has de saber?
Té com a objectiu convocar els/les dissenyadors/ores i/o marques de moda que vulguin participar en la PopUp gallery del 080 Barcelona Fashion, corresponent a la presentació de les col·leccions present i/o anteriors, i que se celebra a Barcelona el febrer de 2020 i donar a conèixer les condicions per aquesta participació.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Per garantir que esteu fent servir la darrera versió dels formularis en el moment de la tramitació, cal que cada vegada que els hàgiu d’utilitzar us els descarregueu. Si reutilitzeu els documents per altres ocasions es pot donar el cas que presenteu una versió obsoleta.
El termini restarà obert fins que no s'hagin cobert les places en la seva totalitat amb un màxim de 15 dies abans de la celebració de l'esdeveniment.
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que us identifiqueu quan envieu el formulari amb l’idCATMòbil o un certificat digital admès.
- Dissenyadors/ores i/o marques de complements i/o accessoris de moda, titulars de marques de complements de moda amb establiment operatiu a Catalunya, estatals o internacionals.
El termini per presentar les sol·licituds per participar en aquesta convocatòria finalitzarà 29 de novembre de 2019.
Una vegada finalitzat aquest termini sense que s’hagin cobert totes les places que es disposin, el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya podrà admetre més sol·licituds fins arribar a cobrir-les en la seva totalitat o fins a 15 dies abans de la celebració de l’esdeveniment.
Documentació que els/les dissenyadors/es i marques de complements de moda interessades, han de presentar juntament amb la sol·licitud:
- Descripció del posicionament en el mercat (incloent segment de preus, llistat de punts de venda per ordre d’importància, activitats de màrqueting, etc.).
- Descripció dels productes que estan a disposició de la venda (categoria, segment de preus,etc.).
- Un mínim de 3 fotografies del producte a exposar.
- Dades de contacte (nom, adreça, telèfon, mail, web, etc.).
- Logotip de la marca mides 142x142 (en format png o gif o jpg).
- Dades de facturació.
Per als beneficiaris:
- Crear i signar la seva pròpia col·lecció.
- Tenir estructura empresarial pròpia, no dependre d’una marca aliena.
- Estar al corrent del les obligacions amb la Seguretat Social o amb l’administració corresponent en el cas d’una marca estrangera.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Estat i amb la Generalitat, o amb l’administració corresponent en el cas d’una marca estrangera.
La presentació de la declaració responsable faculta l’Administració per verificar la veracitat de les dades declarades.
Han d’abonar com a mínim un mes abans de l’inici de l’esdeveniment, un import de 484,00 euros, IVA inclòs, mitjançant transferència bancària al número de compte bancari que faciliti el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, en concepte de participació en les despeses d’organització i gestió del Fashion Market. Els participants han de presentar davant del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya la documentació acreditativa d’haver efectuat el corresponent pagament dins del termini establert anteriorment.
Els Dissenyadors/es de moda emergents amb establiment operatiu a Catalunya o bé d'àmbit estatal així com els dissenyadors/es de moda amb establiment operatiu a Catalunya o bé d'àmbit estatal, seleccionats per desfilar a l’edició d’enguany hauran de contractar un espai dins de la PopUp gallery, espai que haurà d’estar actiu durant tota la durada del 080 Barcelona Fashion. Aquesta contractació no suposarà cap cost per al dissenyador. En tot cas, la contractació estarà condicionada a la disponibilitat d’espai, i es comunicarà degudament per part del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya.
Passos a fer
-
1
Primer pas
Sol·licitar la participació
Terminis
Del 15/10/2019 al 20/12/2019Si teniu problemes amb el formulari descarregat, podeu provar d'utilitzar aquesta versió d'Adobe Acrobat Reader DC.
-
2
Segon pas
Rebre la resposta de l'administració
Quan es rep resposta?
Quan es rep resposta?
Una vegada l’expedient reuneix el requisits exigits, la cap de l'Àrea de Moda del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, en un termini màxim de dos mesos a comptar des de l’endemà de la finalització del termini per poder presentar les sol·licituds que s’estableix a l’article 2 d’aquesta Resolució de convocatòria, ha de resoldre i notificar a les persones interessades les sol·licituds que han estat acceptades i les desestimades.
Es pot presentar un recurs?
Contra la resolució d’acceptació o desestimació de les sol·licituds, que no exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs d’alçada davant el titular de la direcció del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la notificació de la resolució, segons el que estableixen l’article 121 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic de les administracions públiques i l’article 76 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.