Què has de saber?
Els destil·ladors o les destil·ladores no autoritzats que vulguin sol·licitar els ajuts per a la destil·lació de subproductes de la vinificació i altres formes de transformació del raïm hauran de demanar prèviament l'autorització per a la destil·lació.
Les autoritzacions tindran validesa mentre no es retirin expressament, o hi renunciï el destil·lador o destil·ladora. No obstant això, els destil·ladors o destil·ladores hauran de comunicar, abans de l’inici de cada campanya vitícola, la seva intenció de prorrogar o suspendre la col·laboració, així com si hi ha alguna variació en relació amb les condicions en virtut de les quals es va concedir l'autorització.
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Als destil·ladors i les destil·ladores no autoritzats/ades.
Passos a fer
-
1
Primer pas
Comunicar
Aquest tràmit només es pot fer per internet. Cal que us identifiqueu quan envieu el formulari amb l’idCATMòbil o un certificat digital de persona física, de representació o de persona vinculada.
-
2
Segon pas
Rebre la resposta de l'administració
El director o la directora general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries procedirà a confirmar l’autorització, i ho comunicarà a les persones interessades.
El director o la directora general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries procedirà a confirmar l’autorització, i ho comunicarà a les persones interessades.
Tràmits relacionats