Per poder navegar amb més tranquil·litat pels continguts d'aquesta web, tingues en compte el següent:

Sortir ràpid

1. Disposes del botó Surt ràpid per sortir immediatament.

pdf

2. Quan obris un PDF, simplement visualitza'l, sense desar-lo

esborrar-historial

3. Assegura't d'esborrar el teu historial de navegació abans de sortir.

mode-incognit

4. Fes servir la navegació privada o d'incògnit.

Saltar al contingut principal
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat
Menú
  • Contacte. Obre en una nova finestra.
  • Idioma: ca
    • Castellano
Cercador

Cercador

Serveis d'internacionalització
Serveis d'innovació
Convocatòries d'ajuts obertes
Últimes notícies
Properes activitats
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Inici
  • Accedeix a “Ajuts i serveis”
    • Per on començar
    • Accedeix a “Vols créixer?”

      • Assessorament en creixement i estratègia empresarial
      • Cupons d’estratègia
      • Ajuts de creixement i canvi estratègic
      • Ajuts empresarials del Fons de Transició Nuclear
      • Clústers: col·laborar per reforçar l'estratègia
      • Oficina Next Generation EU
      • Oficina Pública per a la Transformació de les Indústries de Mobilitat i Automoció
      • Servei de creixement empresarial
      • Accedeix a “Vols créixer?”

    • Accedeix a “Vols innovar?”

      • Assessorament en innovació i tecnologia per a l'empresa
      • Cupons d'innovació
      • Ajuts R+D+I europeus
      • Accedeix a “R+D a l'empresa”

        • Assessorament per a projectes d'R+D
        • Protecció de la propietat intel·lectual i industrial
        • R+D amb centres tecnològics i agents de transferència de tecnologia TECNIO
        • Ajuts per a projectes d'R+D empresarial
        • Accedeix a “R+D a l'empresa”

      • Accedeix a “Innovació digital avançada i verda”

        • Ajuts a la innovació tecnològica i verda
        • Innovació digital avançada
        • Innovació verda
        • Accedeix a “Innovació digital avançada i verda”

      • Accedeix a “Innovació oberta i disruptiva”

        • Acceleració de projectes d’innovació disruptiva
        • Ajuts a projectes d’innovació oberta i disruptiva
        • Catalonia Exponential Leaders
        • Reptes i solucions d’innovació oberta
        • Accedeix a “Innovació oberta i disruptiva”

      • Accedeix a “Serveis per a Startups”

        • Directori de startups a Catalunya
        • Finançament per a startups
        • Recomanador de finançament alternatiu
        • Ajuts Startup Capital
        • Accedeix a “Serveis per a Startups”

      • Accedeix a “Vols innovar?”

    • Accedeix a “Vols internacionalitzar-te?”

      • Assessorament en internacionalització i comerç internacional
      • Responem. Pla de defensa de la Catalunya de tothom
      • Barreres al comerç internacional
      • Accedeix a “Començar a exportar”

        • Iniciació a l’exportació
        • Cupons d'internacionalització
        • Recomanador d'oportunitats de negoci internacionals
        • Trade Portal: informació pràctica per exportar
        • Accedeix a “Començar a exportar”

      • Accedeix a “Expansió internacional”

        • Accés a licitacions internacionals
        • Ajuts de multilocalització - Noves filials a l'estranger
        • Ajuts de promoció internacional
        • Ajuts per exportar a través de canals digitals
        • Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya
        • Internacionalització sectorial
        • Trobar compradors internacionals
        • Accedeix a “Expansió internacional”

      • Accedeix a “Vols internacionalitzar-te?”

    • Accedeix a “Vols invertir a Catalunya?”

      • Captació de socis internacionals
      • Suport per a empreses estrangeres establertes a Catalunya
      • Accedeix a “Vols invertir a Catalunya?”

    • Accedeix a “Convocatòries d'ajuts”

      • Convocatòries d’ajuts
      • Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l'empresa
      • Accedeix a “Justificacions d'ajuts”

        • Ajuts 2024
        • Ajuts 2023
        • Ajuts 2022
        • Ajuts 2021
        • Ajuts 2020
        • Ajuts 2019
        • Ajuts 2018
        • Ajuts 2017
        • Ajuts 2016
        • Ajuts 2015
        • Subvenció exclosa de concurrència pública
        • Accedeix a “Justificacions d'ajuts”

      • Altres tràmits en paper: línies 2018 i anteriors
      • Altres tràmits per internet: línies 2019 i anteriors
      • Llistat ajuts/Préstecs atorgats
      • Accedeix a “Convocatòries d'ajuts”

    • Cercador d'ajuts i serveis
    • Accedeix a “Banc de coneixement”

      • Cercador del Banc de coneixement
      • Accedeix a “Banc de coneixement”

    • Accedeix a “Ajuts i serveis”

    Imatge 1: Vols créixer?
    Imatge 2: Vols innovar?
    Imatge 3: Vols internacionalitzar-te?

    Ajuts i serveis

    ACCIÓ ofereix una gran diversitat de serveis individualitzats i col·lectius per impulsar la competitivitat de les empreses catalanes.

    Accedeix a “Ajuts i serveis”

  • Accedeix a “Països”
    • Accedeix a “Àfrica Subsahariana”

      • Angola
      • Camerun
      • Costa d'Ivori
      • Etiòpia
      • Ghana
      • Kenya
      • Moçambic
      • Nigèria
      • Ruanda
      • Senegal
      • Sud-àfrica
      • Tanzània
      • Uganda
      • Accedeix a “Àfrica Subsahariana”

    • Accedeix a “Amèrica del Nord i Central”

      • Canadà
      • Costa Rica
      • Cuba
      • El Salvador
      • Estats Units d'Amèrica
      • Guatemala
      • Hondures
      • Jamaica
      • Mèxic
      • Nicaragua
      • Panamà
      • República Dominicana
      • Accedeix a “Amèrica del Nord i Central”

    • Accedeix a “Amèrica del Sud”

      • Argentina
      • Bolívia
      • Brasil
      • Colòmbia
      • Equador
      • Paraguai
      • Perú
      • Uruguai
      • Xile
      • Accedeix a “Amèrica del Sud”

    • Accedeix a “Àsia meridional”

      • Bangladesh
      • Índia
      • Sri Lanka
      • Accedeix a “Àsia meridional”

    • Accedeix a “Europa occidental”

      • Alemanya
      • Àustria
      • Bèlgica
      • Dinamarca
      • Estònia
      • Finlàndia
      • França
      • Irlanda
      • Itàlia
      • Letònia
      • Lituània
      • Luxemburg
      • Noruega
      • Països Baixos
      • Portugal
      • Regne Unit
      • Suècia
      • Suïssa
      • Accedeix a “Europa occidental”

    • Accedeix a “Europa oriental i Àsia central”

      • Albània
      • Armènia
      • Azerbaidjan
      • Bòsnia i Hercegovina
      • Bulgària
      • Croàcia
      • Eslovàquia
      • Eslovènia
      • Geòrgia
      • Grècia
      • Hongria
      • Kazakhstan
      • Kirguizstan
      • Macedònia del Nord
      • Montenegro
      • Polònia
      • República Txeca
      • Romania
      • Sèrbia
      • Turquia
      • Ucraïna
      • Uzbekistan
      • Accedeix a “Europa oriental i Àsia central”

    • Accedeix a “Extrem Orient”

      • Corea del Sud
      • Japó
      • Taiwan
      • Xina
      • Accedeix a “Extrem Orient”

    • Accedeix a “Orient Mitjà i nord d'Àfrica”

      • Aràbia Saudí
      • Bahrain
      • Emirats Àrabs Units
      • Jordània
      • Kuwait
      • Marroc
      • Oman
      • Qatar
      • Accedeix a “Orient Mitjà i nord d'Àfrica”

    • Accedeix a “Sud-est asiàtic i Oceania”

      • Austràlia
      • Cambodja
      • Filipines
      • Indonèsia
      • Laos
      • Malàisia
      • Nova Zelanda
      • Singapur
      • Tailàndia
      • Vietnam
      • Accedeix a “Sud-est asiàtic i Oceania”

    • Xarxa d'Oficines Exteriors
    • Accedeix a “Països”

    Imatge 1: Àfrica Subsahariana
    Imatge 2: Amèrica del Nord i Central
    Imatge 3: Amèrica del Sud

    Països

    Navega pels països on ACCIÓ et dona servei, descobreix les tendències i oportunitats de negoci principals i accedeix a les activitats i serveis relacionats.

    Accedeix a “Països”

  • Accedeix a “Sectors”
    • Alimentació
    • Altres indústries del transport
    • Audiovisual
    • Automoció, moto i mobilitat lleugera
    • Biotecnologia
    • Construcció sostenible i infraestructures
    • Cosmètica, benestar i economia silver
    • Economia verda i circular
    • Educació, formació i serveis editorials
    • Electrònica i electricitat
    • Energia i recursos
    • Indústria 4.0 i tecnologies del futur
    • Indústria farmacèutica
    • Logística, e-commerce i distribució
    • Maquinària i béns d'equip
    • Matèries primeres i transformació del metall i altres materials
    • Moble i hàbitat
    • Paper, cartró i packaging
    • Química i plàstics
    • Salut i serveis sanitaris
    • Smart Cities
    • Tèxtil i moda
    • TIC i transformació digital
    • Turisme, cultura, oci, esports i restauració
    • Videojocs
    • Vins, caves i begudes
    • Accedeix a “Sectors”

    Imatge 1: Alimentació
    Imatge 2: Altres indústries del transport
    Imatge 3: Audiovisual

    Sectors

    Descobreix totes les tendències i oportunitats de negoci sector per sector. T'oferim anàlisis, serveis i activitats perquè les aprofitis per fer créixer la teva empresa.

    Accedeix a “Sectors”

  • Accedeix a “Activitats”
    • Accedeix a “Agenda”

      • Esmorzars d'ACCIÓ
      • Fires i congressos
      • Informació sobre ajuts i serveis
      • Jornades i conferències
      • Missions empresarials
      • Networking empresarial
      • Reunions amb experts
      • Workshops i formacions
      • Accedeix a “Agenda” . Obre en una nova finestra.

    • Accedeix a “Grans actes”

      • Accedeix a “Beyond Catalonia”

        • Beyond Catalonia 2025. Obre en una nova finestra.
        • Beyond Catalonia 2024
        • Accedeix a “Beyond Catalonia”

      • Accedeix a “ACCIÓ Startup Forum”

        • ACCIÓ Startup Forum 2025. Obre en una nova finestra.
        • ACCIÓ Startup Forum 2024
        • ACCIÓ Startup Forum 2023
        • ACCIÓ Startup Forum 2022
        • ACCIÓ Startup Forum 2021
        • Accedeix a “ACCIÓ Startup Forum”

      • Accedeix a “Exponential Day”

        • Exponential Day 2025. Obre en una nova finestra.
        • Exponential Day 2024
        • Exponential Day 2023
        • Exponential Day 2022
        • Exponential Day 2021
        • Accedeix a “Exponential Day”

      • ACCIÓ 'ON'. Fem avui l'empresa del demà
      • Accedeix a “Setmana de la Internacionalització”

        • Setmana de la Internacionalització 2023. Obre en una nova finestra.
        • Setmana de la Internacionalització 2022
        • Setmana de la Internacionalització 2021
        • Setmana de la Internacionalització 2020
        • Accedeix a “Setmana de la Internacionalització”

      • Accedeix a “Grans actes”

    • Accedeix a “Fires i congressos”

      • Advanced Factories
      • Alimentaria
      • Expoquimia
      • Health Revolution Congress: Innovació en salut digital
      • Integrated Systems Europe (ISE)
      • IoT Solutions World Congress
      • Mobile World Congress / 4YFN
      • Smart City Expo World Congress
      • Accedeix a “Fires i congressos”

    • Accedeix a “Cicles temàtics d’ACCIÓ i altres actes”

      • Cafè disruptiu
      • Cluster Day
      • Exponential Open Days
      • Startup Talks
      • Superant barreres d’internacionalització
      • Accedeix a “Cicles temàtics d’ACCIÓ i altres actes”

    • Accedeix a “Activitats”

    Imatge 1: Agenda
    Imatge 2: Grans actes
    Imatge 3: Fires i congressos

    Activitats

    ACCIÓ organitza més 230 activitats anuals a Barcelona i a tot Catalunya. Descobreix les nostres activitats, els cicles temàtics i els grans esdeveniments

    Accedeix a “Activitats”

  • Accedeix a “ACCIÓ”
    • Accedeix a “L'Agència”

      • 40 anys d’ACCIÓ: una història de futur
      • Coneix ACCIÓ
      • Missió, visió i valors
      • Visió estratègica
      • Projectes europeus, aliances i FEDER
      • Transparència
      • Accessibilitat
      • Protecció de dades
      • Estructura ètica
      • Treballa amb nosaltres
      • Accedeix a “L'Agència”

    • Accedeix a “Delegacions territorials”

      • Delegació d’ACCIÓ de l'Alt Penedès i el Garraf
      • Delegació d’ACCIÓ de l’Alt Pirineu i Aran
      • Delegació d’ACCIÓ de la Catalunya Central
      • Delegació d’ACCIÓ de Girona
      • Delegació d’ACCIÓ de Lleida
      • Delegació d’ACCIÓ de Tarragona
      • Delegació d’ACCIÓ de les Terres de l'Ebre
      • Delegació d'ACCIÓ del Vallès, Baix Llobregat i Maresme
      • Delegació d’ACCIÓ de Madrid
      • Accedeix a “Delegacions territorials”

    • Accedeix a “Oficines Exteriors de Catalunya”

      • Oficina Exterior de Catalunya a Accra
      • Oficina Exterior de Catalunya a Amsterdam
      • Oficina Exterior de Catalunya a Austin
      • Oficina Exterior de Catalunya a Berlín
      • Oficina Exterior de Catalunya a Bogotà
      • Oficina Exterior de Catalunya a Bombai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Brussel·les
      • Oficina Exterior de Catalunya a Buenos Aires
      • Oficina Exterior de Catalunya a Casablanca
      • Oficina Exterior de Catalunya a Copenhaguen
      • Oficina Exterior de Catalunya a Dubai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Hong Kong - Xina
      • Oficina Exterior de Catalunya a Istanbul
      • Oficina Exterior de Catalunya a Johannesburg
      • Oficina Exterior de Catalunya a Lima
      • Oficina Exterior de Catalunya a Londres
      • Oficina Exterior de Catalunya a Ciutat de Mèxic
      • Oficina Exterior de Catalunya a Miami
      • Oficina Exterior de Catalunya a Milà
      • Oficina Exterior de Catalunya a Montreal
      • Oficina Exterior de Catalunya a Moscou
      • Oficina Exterior de Catalunya a Nairobi
      • Oficina Exterior de Catalunya a Nova York
      • Oficina Exterior de Catalunya a Panamà
      • Oficina Exterior de Catalunya a París
      • Oficina Exterior de Catalunya a Pequín
      • Oficina Exterior de Catalunya a Santiago de Xile
      • Oficina Exterior de Catalunya a São Paulo
      • Oficina Exterior de Catalunya a Seül
      • Oficina Exterior de Catalunya a Silicon Valley
      • Oficina Exterior de Catalunya a Singapur
      • Oficina Exterior de Catalunya a Stuttgart
      • Oficina Exterior de Catalunya a Sydney
      • Oficina Exterior de Catalunya a Tòquio
      • Oficina Exterior de Catalunya a Varsòvia
      • Oficina Exterior de Catalunya a Washington - Delegació davant Organismes Multilaterals
      • Oficina Exterior de Catalunya a Xangai
      • Oficina Exterior de Catalunya a Zagreb
      • Accedeix a “Oficines Exteriors de Catalunya”

    • Accedeix a “Sala de premsa i comunicació”

      • Butlletins
      • Cercador de premsa i actualitat
      • Punt d’inflexió, el pòdcast d’ACCIÓ
      • Xarxes socials
      • Accedeix a “Sala de premsa i comunicació”

    • Accedeix a “Processos d'acreditació”

      • Acreditació de persones assessores
      • Acreditació d'Agents de suport a la internacionalització
      • Acreditació de clústers
      • Acreditació de mentores i mentors de startups
      • Acreditació de xarxes d’inversors privats
      • Acreditació TECNIO
      • Cercador de persones acreditades d'ACCIÓ
      • Accedeix a “Processos d'acreditació”

    • Licitacions
    • Preguntes freqüents
    • Banc de coneixement
    • Butlletins
    • Contacte. Obre en una nova finestra.
    • Accedeix a “ACCIÓ”

    Imatge 1: L'Agència
    Imatge 2: Delegacions territorials
    Imatge 3: Sala de premsa i comunicació

    ACCIÓ

    ACCIÓ és l’Agència per a la competitivitat de l’empresa de la Generalitat de Catalunya, el referent públic per contribuir a la transformació de les empreses catalanes.

    Accedeix a “ACCIÓ”

  • Inici
  • Ajuts i serveis
  • Convocatòries d'ajuts
  • Convocatòries d’ajuts
  • Subvencions per al finançament de proves de validació (2023-2024) (Codi SLT033)
  • Justificar la subvenció
23255 - Subvencions per al finançament de proves de validació (2022-2027) (Codi SLT033) Departament de Salut accio
  • Què has de saber?
  • Què és?
  • A qui va dirigit?
  • Terminis
  • Documentació
  • Taxes
  • Altres Informacions

Passos a fer

  1. 1. Justificar la subvenció
  2. 2. Consultar l'estat del tràmit
  3. 3. Rebre resposta de l'Administració
  • Anar a: Justificar la subvenció
  • Anar a: Què és?
  • Anar a: A qui va dirigit?
  • Anar a: Terminis
  • Anar a: Documentació
  • Anar a: Taxes
  • Anar a: Altres Informacions
  • Anar a: Passos a fer

Subvencions per al finançament de proves de validació (2023-2024) (Codi SLT033)

Justificar la subvenció

QUI
Empreses i professionals | Entitats
COM
Per Internet
QUAN
Fora de termini

Fins al 31/03/2025

Per Internet Inicia

Necessites ajuda?

Saber-ne més

Subvencions per al finançament de proves de validació (2023-2024) (Codi SLT033)

Justificar la subvenció

Per Internet Inicia
QUAN
Fora de termini

Fins al 31/03/2025

QUI
COM
Empreses i professionals | Entitats Per Internet

Necessites ajuda?

Necessites ajuda?

Envia la teva consulta

  • Consultes, queixes i suggeriments

Ajuda amb la tramitació

  • Tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya
  • Please wait...Com obrir formularis PDF
  • Suport amb formularis que s'emplenen des del web (HTML)
  • Suport a la tramitació per internet

Subscripció als avisos informatius

Rebràs informació de novetats generals relacionades amb aquest tràmit com ara l’inici de terminis, canvis en els formularis, etc...

Afegir com a tràmit favorit a l'àrea privada

L'hi tindràs sempre disponible i pots triar si veure els avisos informatius allí o rebre'ls per correu.

Subscripció només amb un correu electrònic

Rebràs els avisos informatius al teu correu. Per gestionar les subscripcions, entra a la teva Àrea privada.

Normativa

  • Resolució provisional d'admesos, inadmesos, i esmenables

    . Obre en una nova finestra.
  • Informació general sobre ajuts i subvencions

    . Obre en una nova finestra.
  • Subvencions i ajuts públics del Departament de Salut

    . Obre en una nova finestra.
  • Normativa general sobre ajuts i subvencions

    . Obre en una nova finestra.
  • RESOLUCIÓ SLT/1891/2023, de 23 de maig, per la qual s'obre la convocatòria per al període 2023-2024 per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per al finançament de proves de validació en el marc del Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2022-2027 (ref. BDNS 698999).

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8928  publicat el 01/06/2023)
  • ORDRE SLT/283/2022, de 21 de desembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions d'actuacions incloses en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2022-2027.

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8820  publicat el 27/12/2022)
  • Reial decret 279/2016, de 24 de juny, sobre acreditació d'instituts de recerca biomèdica o sanitària.

    . Obre en una nova finestra. (BOE  núm.  161  publicat el 05/07/2016)
  • ACORD GOV/179/2022, de 6 de setembre, pel qual s'aprova el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2022-2027.

    . Obre en una nova finestra. (DOGC  núm.  8748  publicat el 08/09/2022)

Què has de saber?

Què és?

Són subvencions per fer proves de validació en projectes innovadors en l'àmbit de la salut que es trobin en les primeres etapes de desenvolupament precompetitiu.

Aquesta actuació té com a finalitat verificar el potencial d'innovació de resultats de recerca que tinguin un alt impacte en la salut i el benestar, que impulsin la transformació del sistema de salut i que permetin millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

Aquest tràmit només el pots fer per internet. La documentació que aportis per un altre canal no es tindrà en compte ni serà vàlida a efectes de data de presentació.

Per a les sol·licituds o comunicacions d’aquest tràmit s’han habilitat formularis específics que són d’ús obligatori. Pots descarregar-los des d’aquesta pàgina i és important que utilitzis sempre l’última versió. En cas que presentis la sol·licitud o comunicació mitjançant altres formularis, es consideraran no presentats.


Convocatòria 2023 (SLT033)

El termini per a la presentació de la documentació de justificació de la subvenció per a les activitats executades l'any 2024 i la valoració final de l’actuació és fins al 31 de març de 2025.

 

Pots consultar l'apartat Suport a la tramitació del web gencat.cat. Per rebre assistència tècnica truca al 012.

Per rebre assessorament sobre els aspectes relacionats amb la sol·licitud i gestió de la subvenció, et pots posar en contacte amb el gestor del tràmit a l’adreça de correu electrònic peris@gencat.cat o telefonant al 93 556 61 03 de 9 a 17 h.

Normativa aplicable

Organisme responsable

  • Departament de Salut
  • Direcció General de Planificació i Recerca en Salut
A qui va dirigit?
Empreses i professionals
Entitats

Poden sol·licitar la subvenció i, per tant, tenir la condició de beneficiàries, les entitats següents, incloses dins l'article 5 de l’Ordre de bases, sempre que duguin a terme activitats de recerca translacional, clínica o epidemiològica:

a) Les entitats amb personalitat jurídica pròpia, sense ànim de lucre i amb seu a Catalunya, que hagin obtingut el reconeixement com a centre CERCA del departament competent en matèria de recerca i estiguin sotmeses al règim jurídic especial que determina la Llei 9/2022, del 21 de desembre, de la ciència.

b) Els instituts de recerca sanitària acreditats conforme al que estableix el Reial decret 279/2016, de 24 de juny, i normes complementàries, sobre acreditació d’instituts de recerca sanitària.

c) Les entitats públiques i privades sense ànim de lucre que realitzin o gestionin activitats d'R+D, generin coneixements científics o tecnològics, en facilitin l'aplicació i la transferència o proporcionin serveis de suport a la innovació a les entitats empresarials i que desenvolupin les seves activitats a Catalunya.

d) Les fundacions que gestionin l'activitat de recerca i innovació de dispositius assistencials, públics i privats, que formin part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya (SISCAT).

Terminis

El termini màxim per presentar la documentació de la justificació és el dia 31 de març de 2025.

 

Documentació

La subvenció s'ha de justificar d'acord amb el que estableix la base 28 de l'Ordre SLT/283/2022, de 21 de desembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions d'actuacions incloses en el Pla estratègic de recerca i innovació en salut 2022-2027.

En el cas que la suma de tots els projectes i/o activitats subvencionades, dins de cada convocatòria, sigui d'un import igual o superior a 60.000 euros, d'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, l'entitat beneficiària ha d'adjuntar al formulari de presentació de la justificació la documentació següent per cada projecte i/o activitat subvencionada:

  1. Formulari de presentació de la justificació (formulari en línia).

  2. Memòria cientificotècnica justificativa de l'actuació, amb amb indicació de les actuacions realitzades i els resultats obtinguts.

    La memòria s'ha d'ajustar als continguts del projecte o l'activitat presentat i ha d'informar dels objectius i les diferents fases de realització de les actuacions, així com del sistema d'avaluació, els seus indicadors, els resultats i les conclusions.

  3. Memòria econòmica justificativa de l'actuació
    Una per a cadascuna de les actuacions que despleguen el compliment de les condicions que exigeixen les bases reguladores de la convocatòria. Et pots descarregar la plantilla d'Excel que trobaràs a Documentació relacionada.

  4. Informe d'auditoria de comptes, formulat per un auditor o auditora inscrit com a tal en el Registre oficial d'auditors de comptes dependent de l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes, que acrediti les despeses i el pagament, així com l'import i la procedència del finançament del projecte o l'activitat subvencionada (fons propis o altres subvencions o recursos).

    • L'auditor o auditora ha de dur a terme la revisió del compte justificatiu de conformitat amb el que preveuen aquestes bases i amb subjecció a les normes d'actuació de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

    • L'auditor o auditora ha de ser la mateixa persona que audita els comptes anuals de l'entitat, si hi està obligada. En cas contrari, l'entitat beneficiària de la subvenció pot designar l'auditor o auditora.

    • L'informe de l'auditor o auditora ha d'indicar les comprovacions realitzades i posar de manifest tots els fets que puguin suposar un incompliment per part de l'entitat beneficiària, amb un nivell de detall que permeti a l'òrgan gestor formular conclusions. L'informe ha de seguir el model que figura a l'annex de l'Ordre ECO/172/2015, de 3 de juny, sobre les formes de justificació de subvencions, i ha de detallar els procediments de revisió i el seu abast conforme a les previsions d'aquesta Ordre. Així mateix, l'auditor o auditora està subjecte a la resta d'obligacions que preveu l'article 8 de la mateixa Ordre.

    • L'informe d'auditoria ha d'incloure la memòria econòmica signada per la representació legal de l'entitat que ha de coincidir amb el compte justificatiu, excepte que s'hagin d'incloure les observacions de l'auditoria.



Els justificants s'han de presentar en format electrònic. Cal presentar un formulari de justificació per a cadascun dels projectes desenvolupats, adjuntant-hi la documentació indicada.

En el cas que no puguis presentar tots els documents annexos en un únic formulari de justificació perquè excedeix de 5Mb, pots enviar-los amb un segon formulari de presentació de justificació o pots fer servir el tràmit d’Aportació de documentació.

Si tens qualsevol dubte, posa't en contacte amb el Departament de Salut a l’adreça de correu electrònic peris@gencat.cat. 

 

Documents

Pla estratègic de recerca i innovació en salut (PERIS) 2022-2027

Modificació o renúncia a la subvenció (per presentar amb el formulari d'aportació)

Memòria cientificotècnica justificativa de l'actuació (per presentar amb la justificació)

Taxes

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

Altres Informacions

Altres informacions

El seguiment de les subvencions es fa segons el que estableix l'article 29 de l'Ordre de bases. Es justifiquen les subvencions mitjançant un compte justificatiu amb un informe de l’auditoria, d'acord amb el que estableix l'article 28.2 de l'Ordre de bases, en el termini que determini la resolució de concessió i com a màxim el 31 de març de 2025.

La justificació s'ha de presentar cada any, en els terminis indicats. La falta de presentació de la documentació justificativa en el termini establert és motiu de revocació de la subvenció atorgada.

El termini de justificació pot ser ampliat de conformitat amb la normativa aplicable. La falta de presentació de la documentació justificativa en el termini addicional establert és motiu de revocació de la subvenció atorgada.

És procedent la revocació parcial de la subvenció en proporció a la part del cost del projecte o projectes no justificada suficientment, sempre que s'hagi complert la finalitat per a la qual es va atorgar la subvenció.

L'entitat beneficiària i les terceres persones relacionades amb l'objecte de la subvenció han de facilitar tota la informació que els requereixin els òrgans de control de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Les entitats beneficiàries tenen l'obligació de comunicar al Departament de Salut els ajuts econòmics o subvencions que per a la mateixa finalitat rebin d'altres administracions o entitats públiques o privades, nacionals o internacionals, i les alteracions que puguin produir-se en les condiciones que van donar lloc a l'atorgament de la subvenció.

El Departament de Salut

Comprovarà la documentació acreditativa de les despeses realitzades d'acord amb el pla anual d'actuacions de verificació vigent: el compliment de la finalitat de les subvencions, que el procediment adoptat per a la justificació és l'apropiat i la conformitat, exactitud i integritat de les justificacions aportades.

Pot inspeccionar el desenvolupament dels projectes o programes de les entitats beneficiàries per comprovar el compliment de l’objecte de la subvenció.

Pot requerir la presentació de justificants per efectuar les verificacions que siguin necessàries: comprovar la justificació correcta de la subvenció o si es plantegen dubtes sobre el cost del projecte.

Quan apreciï l'existència de defectes esmenables en la justificació, ho posarà en coneixement de l'entitat beneficiària, que tindrà deu dies hàbils per corregir-los.

Conceptes subvencionables

  1. El finançament s'ha de destinar a cobrir les despeses següents:
    1. Despeses directes:
    a) Despeses d'execució, que inclouen l'adquisició de material fungible i serveis relacionats amb l'execució del projecte: costos dels serveis cientificotècnics i de suport a la recerca, col·laboracions externes i serveis de consultoria.
    b) Despesa en l'elaboració de l'informe d'auditoria a què fa referència l’article 28 de l'Ordre de bases. L’import màxim de despesa és de 2.000,00 euros.
    2. Despeses indirectes: La quantia total sol·licitada com a subvenció inclou el 21% dels costos directes a imputar com a despeses indirectes, d'acord amb l’article 9.6 de l'Ordre de bases.

No són subvencionables les despeses relacionades amb la protecció de la propietat industrial, com ara el cost de les patents.

IMPORTANT

La presentació de la justificació de la subvenció s'ha de fer mitjançant aquest tràmit, Justificar la subvenció, en el termini que estableixi la convocatòria.

Per respondre a requeriments relacionats amb aquesta fase de la tramitació (per exemple, els justificants de despesa), cal que utilitzis el tràmit Aportar documentació de la subvenció. Al formulari d'aportació, a Tipus de document que s'aporta, has de seleccionar Document justificatiu.

Passos a fer

  1. 1

    Primer pas

    Justificar la subvenció

    Terminis
    Fins al 31/03/2025

    Aquest tràmit només es pot fer per internet. Cal signar el formulari principal amb un certificat digital de representació o de persona jurídica.

    Per Internet

    Justificar la subvenció (formulari en html)

    Inicia . Ves a Justificar la subvenció (formulari en html)

    Com s’ha de fer? 

    1. Emplena el formulari en línia.
    2. Desa la memòria justificativa, que ha d'anar annexa al formulari per presentar la justificació.
      En el cas que es presenti més d'un compte justificatiu en un mateix període de justificació, només cal adjuntar-la en el primer enviament.
      Has d'emplenar una memòria per a cadascun dels projectes.

      Convocatòria 2023: Memòria cientificotècnica justificativa de l'actuació

    3. Descarrega, emplena i desa el compte justificatiu de despeses (memòria econòmica en format full de càlcul) que ha d’anar annex al formulari per presentar la justificació.

      MOLT IMPORTANT: Per emplenar-lo, segueix les instruccions que s'indiquen en el full Instruccions. Omple les dades sense fer cap modificació de l'arxiu.

      Convocatòria 2023: Compte justificatiu de despeses

    4. Si has de presentar un informe d'auditoria segueix aquestes instruccions:

      1. L'entitat beneficiària envia el compte justificatiu de despeses (Excel de justificació), signat pel seu representant legal, a la persona auditora (es recomana enviar-lo en format pdf).

      2. La persona auditora elabora el seu informe i afegeix com a annex el compte justificatiu rebut. Signa l'informe i l'envia a l'entitat beneficiària.

     

    Envia el formulari de justificació

    1. Accedeix al formulari en línia (html), identifica't i indica el número d'expedient per tal de recuperar les dades.
    2. Annexa els documents anteriors i clica Envia.

     

    En cas de dubte, pots consultar l'apartat Formularis que s'emplenen des del web de Tràmits gencat.

    Si has de respondre algun requeriment del Departament de Salut relacionat amb la justificació o enviar qualsevol altra documentació, cal que facis el tràmit Aportar documentació de la subvenció, seleccionant Document justificatiu del desplegable que hi ha al camp Tipus de document que s'aporta.

     

    Confirmar la tramitació efectuada

    Si la sol·licitud s’ha enviat correctament, apareixerà el rebut de registre a la pantalla (necessites Adobe Acrobat per obrir-lo). Desa o imprimeix aquest document, ja que conté:

    • El registre d’entrada amb la data d’inici del procediment. 
    • El codi identificador que et permetrà conèixer l’estat del tràmit des de l'Àrea privada.

    Errors en la sol·licitud

    • Si la sol·licitud conté algun error, l’enviament no es farà i apareixerà un missatge indicant l’error. 
    • Comprova que el teu navegador està actualitzat.
    • Si tens problemes de visualització, esborra les galetes de navegació o accedeix al navegador en mode incògnit.

     

    Si tens problemes tècnics, intenta-ho més tard o comprova si hi ha algun tall de servei a l’apartat Avisos i talls de servei.

    Per qualsevol dubte o incidència tècnica, consulta el web de  Suport a la tramitació o truca al 012.

    Per rebre assessorament sobre els aspectes relacionats amb la sol·licitud i gestió de la subvenció, pots contactar amb el Departament de Salut a l’adreça de correu electrònic peris@gencat.cat o telefonant al 93 556 61 03 de 9 a 17 h.

     

  2. 2

    Segon pas

    Consultar l'estat del tràmit

    Per fer el seguiment de les teves gestions i tràmits, pots accedir-hi a través de:

    Per fer el seguiment de les teves gestions i tràmits, pots accedir-hi a través de:

    • Estat de les meves gestions
    • Àrea privada

    1. Estat de les meves gestions

    Per accedir a l'apartat Estat de les meves gestions no cal que t'identifiquis. Pots accedir-hi introduint el codi identificador de la gestió (ID), que és un codi alfanumèric que s'obté amb l'acusament de recepció de la tramitació, o el número d'expedient* (amb el format SLTXXXX/XX/XXXXXX) i el número d'identificació (DNI, NIE, passaport, NIF d'empresa o document d'empresa estrangera) que es va indicar al formulari de la sol·licitud.

    *El número d'expedient el pots trobar a l'Àrea privada, a la secció de Tràmits i gestions.

    Pots consultar la pàgina Com fer el seguiment i consultar l'estat d'un tràmit.

    2. Àrea privada

    Pots fer el seguiment de tots els teus tràmits i gestions i actualitzar les teves dades personals. Per accedir a l'Àrea privada t'has d’identificar mitjançant certificat digital o contrasenya d'un sol ús.

  3. 3

    Tercer pas

    Rebre resposta de l'Administració

    Les resolucions d'inadmissió o declaratives de desistiment, la proposta de resolució provisional i la resolució final del procediment es notifiquen mitjançant la publicació al Tauler electrònic de [...]

    Les resolucions d'inadmissió o declaratives de desistiment, la proposta de resolució provisional i la resolució final del procediment es notifiquen mitjançant la publicació al Tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya. Aquesta publicació substitueix la notificació individual i té els mateixos efectes.

    Les notificacions corresponents a requeriments, revocacions i reajustaments es notifiquen individualment per mitjans telemàtics. Aquestes notificacions es poden consultar accedint-hi des de l'Àrea privada.

    Publicitat

    El Departament de Salut ha de donar publicitat de les subvencions atorgades i pot fer públic el contingut de les actuacions i projectes finançats amb aquestes subvencions.

Data d'actualització 12.12.2024

Tràmits relacionats

  • Subvencions per a la contractació de personal investigador en formació (PIF-Salut) - (Codi SLT017)
  • Subvencions per a projectes de recerca orientats en l’àmbit de l'atenció primària (Codi SLT021)
  • Subvencions per a la incorporació de personal de suport als grups de recerca - (Codi SLT028)
  • Subvencions per a l'impuls de les unitats de projectes d’R+D+I internacionals (Go Europe) - (Codi SLT028)
  • Subvencions per a la intensificació d’infermeres i infermers (2024-2026) (Codi SLT035)
  • Subvencions per al finançament de proves de validació (2024-2026). (Codi SLT036)
Loading...

No saps per on començar?

Vols saber quins ajuts i serveis poden encaixar millor amb la teva empresa?

Explica’ns què busques i t’ajudarem a trobar-ho

Segueix les xarxes socials d’ACCIÓ

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • Canal ètic
  • Mapa web
  • Política de cookies
  • Preguntes freqüents