El Clúster Gourmet de Catalunya ha organitzat la I Nit del Gourmet Català el dia 15 de Juny al Born Centre Cultural, un esdeveniment que s’ha convertit en un punt de trobada per a més de 400 representants dels agents del sector a Catalunya.
Els membres del Clúster Gourmet de Catalunya, amb prop de 40 associats que facturen 350 milions d’euros en total, han compartit parades en un mercat ambientat al segle XVII convidant als assistents a gaudir d’un viatge per el Túnel dels Sentits, descobrint les seves propostes més gourmet.
L’acte ha comptat amb la presència de Jordi Bort, Director General de PRODECA i de Felip Puig, Conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, qui ha entregat el Premi al Gourmet Català de l’Any, atorgat per el Clúster Gourmet de Catalunya, al programa “Collita Propia” de TV3 per la seva contribució en la difusió del producte d’alimentació de qualitat de Catalunya. Posteriorment, el xef Albert Marimon ha presentat una combinació de platets elaborats exclusivament amb productes de Catalonia Gourmet. Al final de l’acte, s’ha entregat a cada assistent el receptari que recull l’elaboració d’aquests plats i que ha estat elaborat amb la col·laboració del CETT.
El Clúster Gourmet de Catalunya és membre del programa de Catalonia Cluters de la Generalitat de Catalunya i té com a objectiu posicionar-se com un referent del sector gourmet al nostre país. El clúster treballa per a promoure la competitivitat i el creixement del sector mitjançant la creació de sinèrgies entre els diferents agents de la indústria alimentària gourmet, en àmbits com la internacionalització, la promoció i notorietat de les marques, la innovació, etc.
Més de 400 representants del sector gourmet de Catalunya assisteixen a la I Nit del Gourmet Català