Per sol·licitar l'acreditació cal que emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits s’haurà d’adjuntar al Formulari de sol·licitud d’acreditació la documentació detallada en format ZIP, així com una fotografia teva per tal que, en cas de ser acreditat, figuri al Directori de Mentors juntament amb la teva informació professional, sempre i quan no superi els 5 MB.
En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.
Les sol·licituds es consideraran com a degudament formalitzades en el moment que s’hagi enviat el formulari Web i tota la documentació acreditativa.
La documentació que han d’enviar tots els professionals és la següent:
- Titulació universitària oficial espanyola o d'algun país membre de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), o homologada a Espanya en cas que sigui d'un país tercer. En casos excepcionals ACCIÓ podrà acceptar candidatures de persones que no tinguin titulació universitària oficial però que presentin un currículum i experiència professional extraordinaris, que les faci del tot aptes per poder exercir la funció de mentor.
- Currículum Vitae, que especifiqui, com a mínim, la formació i experiència.
- Vida laboral.
- Darrera nòmina o rebut alta com a autònom.
- Enllaç al perfil públic i personal de LinkedIn.
- Enviar, com a mínim, una opció de les següents:
-
- Escriptura de Constitució de l'empresa per acreditar ser o haver estat Soci fundador; i Rebut de liquidació de cotitzacions de la Tresoreria General de la Seguretat Social o Relació nominal de treballadors de la Tresoreria General de la Seguretat Social al llarg dels anys que ha estat soci fundador per acreditar el mínim de 8 treballadors.
- Escriptura Constitució empresa o Acta de nomenament del Consell d'Administració o document acreditatiu on consti que forma part de l'equip directiu per acreditar ser o haver estat CEO o formar part de l'equip directiu; i Rebut de liquidació de cotitzacions de la Tresoreria General de la Seguretat Social o Relació nominal de treballadors de la Tresoreria General de la Seguretat Social al llarg del mínim de 3 anys que ha estat CEO o hagi format part de l'equip directiu per acreditar el mínim de 8 treballadors.
- Acta de nomenament del Consell d'Administració o document acreditatiu on consti formar part de l'equip directiu per acreditar que ha format part de l'equip directiu durant un mínim de 5 anys.
Consulta el detall de tota la documentació a presentar en el DOGC