S’ha iniciat el procés per cobrir una vacant de Consultor/a Sènior d’Assessorament Legal a l’Àrea d’Assessoria Jurídica i Contractació de la Unitat de Talent i Recursos.
Missió: Donar suport tècnic jurídic en els àmbits d’actuació de l’entitat, tant des de la perspectiva del dret públic com del dret privat, amb la finalitat d’adequar-se als procediments legals. Proporcionar orientació jurídica assegurant que totes les activitats es duguin a terme de conformitat amb la normativa aplicable.
Dependència: Mànager de l’Assessoria Jurídica i Contractació.
Tasques principals a realitzar
- Assessorar i donar suport jurídic als àmbits d'actuació de la seva responsabilitat d'acord amb les demandes formulades i segons la normativa aplicable.
- Redactar i revisar normatives, reglaments, contractes, licitacions i altres documents legals relacionats amb l’activitat d’ACCIÓ.
- Assessorar en la tramitació de procediments administratius, incloent-hi l'elaboració d'informes, recursos i resolucions.
- Elaborar informes jurídics.
- Alertar de les reformes legals i canvis normatius, avaluant-ne l'impacte en les operacions d’ACCIÓ. Realitzar el seguiment de la normativa, jurisprudència i doctrina jurídica que pugui afectar ACCIÓ.
- Estudiar, analitzar, assessorar i informar jurídicament els expedients relatius a l’aprovació o modificació de convenis, acords marc, protocols, NDA’s o contactes-programa, acords de govern i en altres matèries jurídiques, administratives i procedimentals.
- Donar suport en l’assessorament jurídic de les bases reguladores de les subvencions que dugui a terme l’entitat.
- Donar suport a la resolució de qualsevol altra consulta jurídica d’acord amb les necessitats dels usuaris, els procediments establerts i la normativa vigent.
- Elaborar i redactar aquella documentació jurídica que sigui necessària.
- Assessorament i gestió en altres tasques i actuacions relacionades amb l’àmbit de l’Àrea d’Assessoria Jurídica i Contractació, entre elles la gestió de la bústia d’Assessoria Jurídica.
- Assessorar sobre el compliment de les lleis i normatives relacionades amb la transparència, protecció de dades, ètica, bon govern i gestió pública.
- Participar en els grups de treball que es constitueixin per a l’elaboració o modificació de normes jurídiques d’ACCIÓ, sempre que li sigui requerit.
- Col·laborar amb les unitats internes en la implementació de polítiques públiques i l’adaptació a noves lleis o reglaments.
- Atendre i assessorar terceres persones (internes i externes a l'organització) sobre la normativa d’aplicació d’ACCIÓ.
- Creació i revisió dels procediments interns de l’Assessoria Jurídica.
Requisits imprescindibles
- Titulació universitària en Dret.
- Postgrau o Màster en Dret Administratiu, Dret Públic o similar.
- Coneixements dels diferents procediments jurídics del Sector Públic i de la legislació i normativa en l’àmbit jurídic que afecta ACCIÓ.
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana: Certificat de suficiència, nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
- Nivell d’anglès B2.
- Experiència mínima de 6 anys en assessorament jurídic en l’àmbit del dret administratiu i dret públic en despatxos professionals o sector públic, assessoria jurídica o similar.
- Ofimàtica a nivell d’usuari i especialment office 365.
- Competències transversals requerides per aquest lloc de feina:
- Capacitat de planificació i organització de la feina.
- Iniciativa i proactivitat.
- Capacitat de treball sota pressió.
- Adaptabilitat i gestió del canvi.
- Comunicació i habilitats interpersonals.
- Orientació a resultats i al client intern i extern.
- Treball col·laboratiu.
Es valorarà favorablement
- Coneixements específics d’anglès jurídic.
- Experiència en assessoria jurídica del sector públic.
- Ús expert de bases de dades jurídiques per a la cerca de jurisprudència nacional i europea.
La persona que ocupi aquesta plaça tindrà un contracte d’interinatge.
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar el formulari de sol·licitud.
Un cop emplenat el formulari, i abans d’enviar-lo, hi hauran d’annexar el currículum personal i una carta de motivació.
La persona escollida per cobrir la plaça haurà de presentar a l’àrea de Talent i Persones, abans de la seva contractació, els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions i formacions esmentades al currículum.
Informació sobre el procés i/o resultat: talentipersones.accio@gencat.cat indicant la referència de la vacant: ref. 2025/15.
Tens tota la documentació?
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).