When

Les xarxes socials són omnipresents en el nostre dia a dia, per a fins personals i professionals. Les empreses que dominen aquest canal en línia treuen molts beneficis en forma de visibilitat en línia i vendes, i per igual milloren la imatge de marca i la relació amb clients, cada vegada més connectats i exigents.
En aquesta jornada veurem:
- Quines són les xarxes socials que poden ser útils per a la teva empresa; quns continguts crear, com mesurar els resultats i el retorn de la inversió.
- El Social Selling com a eina per a augmentar les teves vendes: què és, com funciona i que aporta.
- Quina estratègia posar en marxa segons els teus objectius empresarials, prioritats, recursos (humans i econòmics), proposta de valor, sector d'activitat (B2B o B2C)
- La relació de la teva estratègia a xarxes socials amb Google Ads, Google analytics i el SEU.
Objectiu de la formació
- Conèixer tot el potencial de les xarxes socials per a fer créixer el teu negoci
- Saber com definir i implementar una estratègia eficaç en línia amb els objectius, el sector i l'activitat de la teva empresa
Ponent:
Eric Onidi és llicenciat en administració d'empreses i màster Engiplant per la UPC. Consultor en estratègia de màrqueting digital amb 20 anys d'experiència dirigint agències i startups internacionals, és igualment assessor acreditat en màrqueting, canals digitals, vendes i eCommerce per a la internacionalització.
Informació i inscripcions aquí.