When

En aquesta jornada, adreçada a emprenedors, autònoms i pimes, es desgranaran els factors claus per dur a terme la digitalització de la seva empresa, al camp del màrqueting i la comunicació, explicant els punts més importants d'un pla de màrqueting digital referents a la part d'analítica de dades.
També es recolzarà en l'estratègia digital que ha de seguir l'empresa, en especial en els apartats referents a la seva comunicació a xarxes socials, on es parlarà quina és la millor xarxa social depenent del públic objectiu i l'estratègia, i com fer l'enviament de newsletters a les bases de dades de clients.
Es desgranaran els punts més importants de l'analítica a web, xarxes socials i email marketing, a més de descobrir algunes plataformes per realitzar-la.
Temari:
- Mòdul 1: Pla de digitalització d'una empresa.
- Mòdul 2: Xarxes Socials, quina triar i per què.
- Mòdul 3: Newsletter Vs. Email Màrqueting. Plataformes.
- Mòdul 4: Analítica Web, Xarxes Socials i Email Màrqueting.
Ponent: Daniel Gismero
Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Rey Juan Carlos de Madrid, Màster en Publicitat i Màrqueting per l'ESG de París i Màster en Administració d'Empreses per la Universitat Europea de Madrid. Disposa d'una experiència de més de 15 anys al sector de la publicitat i el màrqueting, en empreses com Group M, Warner Music i BMG Editorial. Després d'assumir la direcció general d'una PIME familiar amb més de 25 empleats a càrrec seu durant més de 5 anys, va decidir fundar la seva pròpia agència de màrqueting especialitzada en autònoms i pimes que permet externalitzar el departament de màrqueting on i offline.