When

Els Cupons DIH4CAT de testatge de tecnologies digitals avançades et permetran accelerar la transformació digital de la teva empresa fent estudis de viabilitat tecnològica, anàlisis de nous models de negoci disruptius, proves de concepte o desenvolupar nous prototips.
Aquests Cupons subvencionen els serveis d’assessorament expert per testar i experimentar les tecnologies digitals avançades abans d'invertir en elles a través dels equipaments tecnològics del DIH4CAT, amb un ajut màxim de 10.000 euros.
Connecta't en aquesta sessió i coneix tots els detalls de la convocatòria que obrirà pròximament!
Aquesta línia de cupons es duu a terme amb el finançament i la col·laboració del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya, en el marc del programa Digital Innovation Hub de Catalunya en el que ACCIÓ hi participa com a membre impulsador i coorganitzador.
Programa
09.30 h
Benvinguda
Carles Miranda, mànager d'Indústria 4.0 i Economia Circular d'ACCIÓ
09.35 h
Digital Innovation Hub de Catalunya – DIH4CAT
David Marco, consultor Sènior d’Indústria 4.0 d'ACCIÓ
09.55 h
Cupons Indústria 4.0 de testatge de tecnologies digitals avançades – Digital Innovation Hub
David Marco, consultor Sènior d’Indústria 4.0 d'ACCIÓ
10.15 h
Torn obert de preguntes
10.30 h
Fi de la sessió