Requisits específics
- 4t curs o Grau en Relacions Internacionals, ADE, Economia, Dret, Ciències Polítiques o similar.
- Bon coneixement del programa Powerpoint i Excel.
- Nivell B2 d’anglès.
Tasques
El Servei de Localització Empresarial forma part de la unitat d'inversió estrangera d'ACCIÓ. Té com a objectiu donar suport a les empreses estrangeres que volen invertir a Catalunya en la seva cerca d'oficines, naus i terrenys industrials. Les tasques a realitzar serien:
- Suport general en la cerca de naus, terrenys i oficines per les empreses estrangeres.
- Preparació de presentacions i dossiers, en powerpoint i altres programes.
- Anàlisi de les bases de dades de terrenys, naus i oficines disponibles.
- Acompanyament a visites del servei de localització empresarial si fos necessari.
- Creació de llistats i informacions diverses relacionats amb el servei.
- Suport en l'elaboració de bases de dades.
- Preparació d'agendes i gestions diverses relacionades amb el servei.
Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han d’emplenar la següent sol·licitud.
Tens tota la documentació?
Consulta els requisits imprescindibles per accedir a les pràctiques
Nota: No s’acceptaran candidatures que no estiguin vinculades a una vacant concreta.
En el cas que vostè es presenti a una vacant, l’informem que L’AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT DE L’EMPRESA, ACCIÓ, és l’entitat responsable del tractament de les dades contingudes en el seu CV i facilitades per vostè a ACCIÓ amb la finalitat de valorar i gestionar la seva candidatura per a treballar a ACCIÓ, així com l’aplicació, a petició seva, de les mesures precontractuals entre vostè i ACCIÓ. També l’informem que vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició enviant una comunicació a través de l’adreça postal a Passeig de gràcia, 129, CP 08008 de Barcelona, o bé enviant un correu electrònic a dades.accio@gencat.cat.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades, pot consultar el següent document (document .PDF).