Cuándo

Ets dels que pensen que la tecnologia no va amb tu o que no és necessària per a la teva empresa? Que la digitalització o la transformació digital de la teva empresa ja la faran els teus successors quan els toqui. O potser creus que la tecnologia digital pot ser interessant per a la teva empresa o fins i tot necessària però no saps bé el per què, per on començar o quan és el moment de fer el pas?
Aquesta breu sessió potser et pot ajudar. Es parlarà d'una de les tecnologies digitals avançades: l'Internet de les coses, i per què és important per a la teva empresa.
Ponent:
Ricard Soler i Kopp és enginyer de telecomunicacions i dirigeix l'empresa Atlantis IT, una enginyeria de programari especialitzada en solucions d'IoT aplicades a la mobilitat. A més, també és el president de Catalunya Mobile, associació d'empreses catalanes del sector Mobile.