Cuándo

En aquesta jornada analitzarem des d'un punt de vista pràctic els principals aspectes que s'han de tenir en compte abans d'iniciar un projecte de creació d'un ecommerce. És millor crear un ecommerce propi o secundar-se en un Marketplace?
S'analitzaran les dades mínimes necessàries per a determinar la viabilitat d'un projecte de venda en línia i les preguntes clau: el meu producte és prou atractiu?, generarà suficient trànsit?
Coneixerem millor en què consisteix el SEU/SEM i la importància que tenen en la venda electrònica, com es comporta el client en internet?, quant temps necessito per a validar el model de negoci en internet? Tot això s'il·lustrarà amb alguns exemples reals que van ser viables i altres que no van veure la llum.
El ponent és Lluís Martín, consultor estratègic en transformació digital. Ajuda a les empreses a millorar els seus processos i el flux de presa de decisions, identificant des d'un punt de vista del negoci aquelles eines que s'adaptin millor a elles. La seva especialitat, identificar els canvis organitzatius necessaris i les tecnologies que ajudin a implementar-los: ERP, CRM, ecommerce o projectes, entre altres. Organitza: Oficina Accelera Pyme - Secartys
Info i inscripció aquí.