Estat de tramitació: fase d'aprovació
Fase de petició d’informes
- Informe Direcció General d’Administració Digital (???generic.finestra.nova???)
- Informe Institut Català de les Dones (???generic.finestra.nova???)
- Nota Àrea Millora de la Regulació (???generic.finestra.nova???)
- Memòria de valoració de les observacions i les al·legacions presentades en la tramitació del projecte de decret del registre de delegades i delegats de prevenció de riscos laborals (participació ciutadana, audiència, informació pública, i emissió d’informes
- Versió 3 del projecte de decret, 22/06/2023
- Versió 3 de la memòria general, 22/06/2023
- Versió 2 de la memòria d’avaluació d’impacte, 22/06/2023
- Informe jurídic preliminar actualitzat, 04/07/2023
- Informe de la Direcció General de Pressupostos, 05/03/2023
- Memòria complementària de les observacions i les al·legacions presentades en la tramitació del projecte de decret del registre de delegades i delegats de prevenció de riscos laborals (participació ciutadana, audiència, informació pública, i emissió d’informes)
- Dictamen del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC) (???generic.finestra.nova???)
- Versió 4 del projecte de decret (11/10/2023) (???generic.finestra.nova???)
- Informe de valoració de les observacions del CTESC (???generic.finestra.nova???)